Dette skjer fremover!

🌸TING JEG GLEDER MEG TIL🌸

Sangen – Som de fleste helt sikkert har fått med seg så skal jeg lage sang sammen med et par andre YouTubere og Gud som jeg gleder meg til det. Det er virkelig i gang for fult og ting skjer, noe som gjør meg veldig spent! Jeg håper du også gleder deg masse og er spent på å høre låten vår. 

Halloween – Straks er det halloween, noe som alltid er veldig morsomt. Jeg har enda ikke fått planlagt ordentlig hva jeg skal enda da det er så sykt mye som skjer fremover. Jeg vet rett og slett ikke om jeg har tid til å feire halloween i år, men jeg skal så klart prøve å få til en lite fest! Noen tips til va jeg eventuelt kan kle meg ut som da? Jeg vil være noe unikt!

Jobb – Det er mye som skjer på jobbfronten fremover, og jeg får bare krysse fingrene for at alt går bra og etter planen. Det er sykt mye jeg har lyst til å gjennomføre og mye jeg vil planlegge så jeg er veldig spent på tiden fremover. Husk at du alltid kan kommentere eller sende meg en melding på Instagram om det er noen videoer eller innlegg du vil se fra meg fremover. Jeg ønsker jo alltid å legge ut ting dere syntes er spennende og faktisk vil se!

Trene – Som du kanskje har fått med deg om du følger meg på Snapchat så har jeg smått begynt å trene igjen, men jeg syntes det er så utrolig kjedelig. Jeg har skikkelig lyst til å trene og være flink til det, men det er ikke like lett når jeg syntes det er kjedelig. Føler jeg egentlig burde ha noe ordentlig å gjøre, ikke bare trene i studio liksom. Det blir for kjedelig for meg! Tips? Håper virkelig jeg klarer å fortsette å trene og ta vare på kroppen minn fremover. 

Være kreativ – Er det noe jeg digger og syntes er utrolig morsomt så er det det å finne på nye ting og være kreativ. Heldig som jeg er har jeg en jobb jeg kan være kreativ på og det gjør meg veldig glad! Jeg gleder meg masse til å være kreativ fremover og finne på nye ting å underholde dere med.

Bursdag – Jeg har snart bursdag, woho! Og det skal så klart feires. I år skal jeg faktisk feire bursdagen min sammen med venninnen min Nellie som har bursdag uken etter meg, det kommer til å bli så morsomt. Heldigvis er bursdagen min på en lørdag så det passet perfekt å feire på selve dagen min, det er gøy! 

Jul – En av mine favoritt tider er jula, så det er gleder jeg meg veldig til. Tiden går så utrolig fort og det er virkelig ikke lenge igjen til jul nå! Det er så koselig å feire sammen med familie og folk man bryr seg om. 

Nyttårsaften – Det er heller ikke så alt for lenge til 2018 er over. I fjor på nyttårsaften feiret jeg faktisk i eksotiske strøk på andre siden av jordkloden og det hadde vært en drøm å reise igjen i år, og det driver jeg å planlegger nå! Jeg kan ikke fortelle helt enda hvor eller hvem jeg eventuelt skal reise med, men jeg har ufattelig lyst til å ta meg en reise igjen snart. 

Se på leiligheter – Jeg elsker å sitte i timesvis på finn.no og se på leiligheter. Det er jo ikke lenge til jeg kommer til å kjøpe meg en leilighet selv (håper jeg) og det er noe jeg virkelig gleder meg til og ser frem til. 

🌸🌸🌸

Hva gleder du deg til?

21 kommentarer
    1. Du vet den storyen du la ut for lenge siden.. der du tar situps og du klarte bare 4… jeg er 12 år og klarer 30..😂❤️❤️Men jeg er helt dilla på å trene da😂❤️Plis svar😱❤️😭Elsker deg!!!❤️

    2. Jeg heter isabell Bru Korntorp og jeg er veldig stor fæn av isabell Eriksen og Martine lunde og agnete

    3. Du burde starte på turning? Det er mye styrke og en morsom måte å trene på.
      Både troppsturn og apparat turn

    4. Hei, håper ikke dette gjør deg lei deg eller noe ønsker absolutt ikke og kritisere noen ikke deg spesielt men, jeg syntes at du er veldig mye penere uten sminke!! Det jeg sier er du trenger ikke sminke for og se bra ut du er helt super nydelig uten!!! Som jeg sa håper ikke du tar dette på en slem måte, jeg er en 11 år gammel jente som absolutt elsker deg❤❤

    5. Enig med Hedda her jeg. Syns du er mye finere med lite eller ingen sminke. Du er naturlig pen. Syns det innlegget hvor du kun har mascara og ikke kunstig øyevipper viser det godt. Fy fader så pen du er da. Fortsett med litt mindre sminke. Da får du deg sikkert type og. Gutter liker naturlig jenter. Hilsen mann 23 år. Ja jeg leser bloggen din😁

    6. Jeg har sakt til noen av vennene mine at hvis de klarer å få deg i bursdagsfeiringen min får de alle bursdagspengene mine. Å det sa jeg fordi jeg elsker deg og fordi jeg ikke tror noen får til å invitere deg i bursdagen

    7. Hvorfor er ikke du me martine lenger? Dere er ikke ilag lengre, legger ikke ut yt video osv. D virker som dere har mistet kontakt eller kranglet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg