Nå kan du få lange vipper naturlig – Slik som meg!

Hallo alle mine fine♡

I dag tenkte jeg å komme med et kjempefint tips til dere! Dere som følger meg vet jo at jeg har testet vippeexstensions, men har alltid endt opp med null vipper etter det – noe jeg ikke var så veldig fornøyd med. Jeg bruker også veldig ofte falske vipper som jeg limer på øyet selv, noe som helt klart ikke er veldig sunt for mine egne vipper. 

Derfor begynte jeg å bruke et superbra vippe serum som faktisk funker, serumet kalles Nutrilashes! Jeg har lange fine vipper nå og føler meg dødsfin når jeg kun har på meg maskara! Jeg har testet ut mange slike serumer tidligere som enten ikke har funket eller som rett og slett er farlig for øyet og har gitt utslett. Men endelig har det kommet noe som faktisk funker og er bra! Nemlig Nutrilashes.

Nå kan du få 50% rabatt på dette serumet om du bestiller HER

Les mer om produktet HER.

 Processed with VSCO with c1 preset

❤️DET ER IKKE TESTET PÅ DYR

❤️DET ER HELT VEGANSK OG HAR INGEN INGREDIENSER SOM KOMMER FRA DYR

❤️INNEHOLDER INGEN PARABENER

Nutrilashes er ekstremt enkelt å påføre! Du trenger bare legge et tynt lag med serum ved vipperøttene, akkurat slik man gjør når man tar på eyeliner. 

Det jeg også digger med Nutrilashes serumet er at man kan bruke det på bryna og få brynshårene til å vokse enda fortere, slik at det da blir enkelt å forme egne bryn! Bryn er jo faktisk veldig avgjørende når det kommer til ansiktsform, samtidig som det er enklere å påføre sminke når man har litt bryn fra før av!

Nå kan du få 50% rabatt på dette serumet om du bestiller HER

Les mer om produktet HER.

15 kommentarer

Siste innlegg