Forteller deres sykeste hemmeligheter! – FIKK SJOKK

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for en ny video på min YouTube kanal. Det var mange som ville ha denne videoen så fort som mulig, derfor er den allerede ute i dag! I dagens video leser jeg opp alle deres sykeste hemmeligheter og jeg må ærlig innrømme at jeg fikk sjokk av noen av disse tingene. Jeg trodde jeg var crazy liksom, haha neida! Jeg setter hvert fall utrolig stor pris på at dere stoler såpass på meg og tør å sende meg alle disse hemmelighetene og ikke minst hjelper meg med å lage video. Love you all♡

Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!

np16CgxDRDM

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

11 kommentarer
    1. Kan du melde deg på ex on the beach, bare seriøst denne gangen vist du får 40k abonnenter innen midnatt? Ikke sånn som sist der du skrev random, men på ekte liksom☺️

    2. Er du helt idiot du??? Du lager SHOW av andres hemmeligheter. Greit nok med ting som «jeg liker kjæresten til bestevennen min». Det er helt tydelig at du har veldig unge følgere. Men når du lager show av «jeg har pult pappan min» og «jeg selvskader meg»…. du har INGEN HJELPENDE SVAR TIL DISSE MENNESKENE ei heller er kvalifisert til å svare dem. Så for Guds skyld…. la være å ta med slike «hemmeligheter» når du ikke kan svare dem ordentlig. Disse BARNA har tydeligvis behov for å fortelle dette. Og du burde seriøst ha opplyst om plasser de kunne oppsøkt for å få hjelp i å med at du velger å ta med disse skrivene. Ikke bare si «nei dette er ikke bra» ! Du virker jo helt korka. Og gjør virkelig ALT for følgere! Har aldri vært så sjokka over en «influencer» i hele mitt liv. Du burde stoppes umiddelbart.

    3. Langt ifra en følger : Hallo liksom, det er sikkert ikke at alle de hemmelighetene er ekte da. Folk varen kødder. Slapp av litt a

    4. Lege Jon Johnsen på Blakstad trua med å lobotomere meg, og det var derfor jeg flykta fra Blakstad.
      Men avisene skriver ikke om det her da.
      Jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian, og jeg promper mer nå, kan det virke som.

    5. Kan du melde deg på ex on the beach vis du får 40k abonnenter innen midnatt sån på ekte uten at du skriver random. (Det hadde vert kjempe kult om du gjorde det assa) ps. digger deg og videone dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg