Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvordan har du det om dagen?
Jeg har det egentlig veldig bra! Tusen takk <3

Syntes du det var best å ha sex med en gutt eller jente?
Har sex med gutter og syntes det er best!

Hvordan går det med kjærligheten?
Går fortsatt like dårlig, haha.. Uff! 

Har du kontakt med noen fra Love Island? Hvem?
Nei, bare Andrea som jeg kjente fra før av!

Når var ditt første ordentlige kyss?
Da gikk jeg faktisk i niende klasse! Husker det så godt..

Hva er ditt favoritt sminkeprodukt?
Jeg har egentlig ikke noe spesielt favoritt produkt. Jeg er jo veldig glad i concealer og highlighter da!

Er håret ditt slik du har det nå naturlig?
Lengden og selve håret er mitt, men ikke fargen.

Hva skal sangen du lager handle om?
Det blir en julelåt så det skal jo handle litt om julen osv. Vi skal også ha med noe intern og kult om oss og Youtube, så jeg tror det blir veldig gøy! Gled dere alle sammen.

Driver du kun med blogging eller har du en jobb ved siden av?
Ja, jeg driver kun med sosiale medier. Jeg driver jo på for fullt med YouTube også!

Hvem er de andre YouTuberne du skal lage sang med?
Det blir meg, Agnetesh, Herman Dahl, Stina Talling og Murdrocks.

Kan du legge ut flere videoer på YouTube kanalen din?
Det blir nok litt vanskelig med tanke på at jeg allerede legger ut rundt tre videoer i uken. Jeg har jo også bloggen jeg skal oppdatere! Ting tar mye lenger tid enn dere tror 🙂 

Hvordan blir man med i et YouTube nettverk?
Jeg fikk spørsmål om jeg ville være med i Splay. Om du er YouTuber og har lyst til å komme inn i et nettverk er det nok bare å sende en mail, så kan dem vurdere deg! 

Er du lei av at folk kommer bort til deg hele tiden?
Nei absolutt ikke. Det er bare koselig det!

Ville du helst jobbet som advokat eller sykepleier?
Hmm, sykepleier tror jeg.

Hvordan tror du at du kommer til å være som forelder? Hvordan skal du være mot barna dine?
Jeg tror nok jeg kommer til å være e veldig chill og kul forelder, samtidig som jeg sikkert kommer til å være litt overbeskyttende!

Hvor mange helsøsken har du?
Har ingen helsøsken, bare halv!

Var det mye kroppspress for deg da du var ung føler du?
Nei, jeg føler ikke det. Jeg brydde meg liksom ikke så veldig mye om kropp osv. Det syntes jeg helt ærlig ingen burde!

Hva heter moren og faren din?
Beate og Morten.

Når kommer det ny video på YouTube?
Enten imorgen, eller på søndag!

Hva er det morsomste du har gjort i livet ditt?
Hmm, oj den var veldig vanskelig å svare på.. Jeg aner faktisk ikke, jeg har jo gjort så mye gøy! Det beste jeg vet er jo å reise, så det må nok bli det morsomste og beste jeg gjør!

Hvordan spurte du moren din om å starte med BH?
Tror egentlig jeg bare kjøpte en selv først uten å fortelle det til noen, haha..

Hvordan var det når foreldrene dine ble skilt? Hvor gammel var du?
Det gikk veldig greit med meg. Jeg var såpass liten og det skjedde veldig fint så jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde! 

Bor du alene?
Nei det gjør jeg ikke. 

Hvor bor du?
Bor øst i Oslo.

Har du lyst til å være med på ex on the beach?
Haha, nei det har jeg ikke!

Hvem er din favoritt youtuber?
Har mange jeg ser på som snakker engelsk, jeg liker det best!

Har du sovet med en gutt før?
Ja, mange ganger haha!

Kan du ha housetour?
Kanskje det. Skal hvert fall ha det når jeg flytter og får min helt egne leilighet! Hvem er klare for flyttevlogger?? (Ikke helt enda da, hehe).

Når kom du i puberteten?
Aner egentlig ikke. Fikk mensen da jeg akkurat var blitt 15, også fikk jeg hår under armene og på vaginaen (haha vaginaen faktisk) da jeg var litt eldre. Men man er nok i puberteten litt før det så jeg aner ikke! 

Hva skal du i desember?
Har egentlig ikke planlagt det så veldig, selvom jeg driver å planlegger masse nå. Men ingenting er liksom satt! Det eneste jeg vet er at jeg skal feire jul, kanskje reise og kose meg med familien.

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

29 kommentarer
    1. Å du er så sykt flink til å jobbe hardt! Jeg hadde en YouTube-kanal før som jeg la ut video 1 gang i uka på og det tok jo virkelig lang tid. Man må jo først finne på noe og lage video om, gjøre seg klar og kameraet, filme videoen og redigere den!❤️❤️ Du legger jo ut hele 3 videoer i uke med en super kvalitet på videoene, i tillegg har du bloggen og masse andre jobb-greier!❤️ Du står virkelig hardt på og mye hardere enn de glede andre tror! Jeg er ekstremt stolt av hva du får til og du inspirerer og motiverer meg veldig mye i hverdagen min!❤️ Og ikke minst så er du et fantastisk forbilde som er veldigåpen og ærlig om nesten alt mulig❤️ Jeg føler virkelig at jeg kjenner deg på ekte noe jeg egt ikke gjlr❤️ Du er en RÅ jente som får til det du vil og som har en stor påvirkningskraft på mage unge mennesker spesielt på unge jenter, den påvirkningskraften syntes jeg du bruker fenomenalt godt!!! Jeg heier på deg videre og er sykt imponert over SLT du får til❤️❤️

    2. Hvorfor blir man så spesiell, lzm sløv og rar, bare slitsom når man er på fylla i ungdomsåre( 15/16)
      Blir bare slitsom lzm, greier ikke gå.
      Føler eldre blir bare morsomme

    3. Det var sånn, mener jeg å huske, at hu Turid Sand blei med meg inn i Haldis-huset hvor faren min, Alkis Mogan-Olsen lå fyllesjuk i sofaen og spydde utover gølvet.
      Jeg og hu Turid Sand gikk ned i kjellern da, og så la hu seg ned på gulvet og ville se om prompene mine lukta parfyme da.
      For Henrik Baron Wedell-Wedellsborg og Heiner baron Von Hoeningen Hoene sa at prompene til de som er adelige lukter parfyme da.
      Noe sånt.
      Så jeg tok av meg buksa da og satte meg på huk og begynte å prompe da.
      Etter noen minutter begynte hu å skrike da og sa at prompene mine lukta som en blanding av gammalost,diare,kumøkk og tåfis.
      Betyr dette at jeg ikke er adelig likevel da?
      Hvem vet?

    4. Når fikk du mensen og når begynte du å bruke bh? Når begynte du du å få pupper? PS elsker deg!!💘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg