Dette kan du være på halloween – VIDEO

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for en ny video her på min kanal! Nå som det straks er halloween tenkte jeg å komme med et lite tips til dere om du ikke vet hva du skal være på halloween. I fjor var jeg havfrue og jeg digget denne looken, derfor tenkte jeg å vise dere hvordan jeg gjorde dette i fjor. Om du vil være dette på halloween så må du huske å tagge meg i bildet ditt på Instagram slik at jeg kan gå inn å like bildene dine!

Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!

rHktNl3FKqA

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

 

SLIK SÅ JEG UT PÅ HALLOWEEN IFJOR:

🌸🌸🌸

Hva skal du være på halloween?

15 kommentarer
    1. Bare en ting. Drit kul. Ok to ting da. Du må seriøst spare håret ditt og få den fargen der igjen. Da var du mye finere. Ikke slemt ment, men herregud så fin

    2. Jeg skal være en heks eller noe sån, vi kommer til å ha Halloween fest hjemme hos meg som i fjor. Og da skal vi ha pranker. Den ene er at istedenfor karamelliserte epler så skal det være hvitløk istedenfor epler og Oreo med skinneost eller tannkrem😂

    3. Vet ikke🌵💕Du er sykt smart da😂!!!hahha prøver noe nytt osv. EMOJIS🌵💕❤️ELSKER DEG FRA SOLEN OG HØYERE DU ER VB VLOGGER🤤💕🌵Ly Isabelle ❤️

    4. Vet ikke hva jeg skal være, men vi skal ha sånn lite party med noen jenter tror jeg… Ville bare gi deg et lite tips: ta en engangshanske og fyll den opp med vann og legg den i fryseren. Også bruker du den isteden for isbiter, og hvis du har rød saft eller noe sånt så ser det faktisk litt skummelt ut!
      PS: Du æ bæst❤️ (Skrev ikke det over på dialekta mi)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg