MIN NYE SANG, Rykter & Null søvn

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg å skriver til dere. Jeg har allerede fått sminket meg og skal snart komme meg ut døren her hjemme! Jeg har to møter i dag som jeg ser frem til. Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å føle meg utover dagen da jeg såvidt har fått sovet i natt.. Jeg hater å ikke få sove om natten og det verste er når jeg liksom blir stresset over at jeg ikke får sove, da får jeg hvert fall ikke sove haha! Jeg håper alle dere får en helt nydelig onsdag!

Ukens høydepunkt:
Det må helt klart bli nyheten om at jeg skal lage en splitter ny sang, for shit som jeg gleder meg til det. Tenk at jeg sammen med fire andre dyktige YouTubere skal lage en julelåt sammen? Hvor kult blir ikke det? Jeg tenker forresten å vlogge hele prosessen og poste alt sammen til en video når alt er klart slik at dere får blitt med på hele reisen. Gleder meg.

Ukens nedtur:
I det siste har jeg slitet utrolig med søvnen og døgnrytmen, jeg skjønner ikke hva som skjer. I natt har jeg kanskje sovet i tre timer til sammen, rett og slett fordi jeg ikke får sove om natten! Jeg prøver virkelig alle triks, men ingenting funker. Sovner liksom ikke før rundt 04-05 om natten, og da sier det seg selv at jeg sover lenge om dagene – noe jeg egentlig ikke vil. Hva må til for å bli et A menneske?

Ukens irritasjon:
Rykter og ryktespredninger.. Her om dagen spurte jeg dere på Instagram om dere hadde noen rykter om meg som jeg kunne svare på, og det poppet opp hundrevis! Noe som ikke er positivt. Jeg hater rykter, uansett hvem det gjelder og syntes det er skikkelig urettferdig og rett og slett ufint å spre falske rykter. Det verste er at folk faktisk tror på helt sjuke ting dem hører fra folk! Slutt å spre rykter og overdriv med historier folkens, tenk om det var deg.

Ukens tanke:
Det er egentlig så utrolig masse jeg gleder meg til fremover. Kalenderen min er full av plan er akkurat slik jeg liker det! Det gjør meg glad å se at nesten alle dagene fremover er planlagt. 

Ukens antrekk:

Aner dessverre ikke hvor denne toppen er fra..

LIGNENDE TOPP – HER.

BUKSE – HER.

TRENING <3

Ukens YouTube video:

DV-0Ndt3YC8

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

Ukens mest leste innlegg:

Svarer på syke rykter om meg selv..

Ukens spørsmål

JEG SKAL LAGE SANG!!

🌸🌸🌸

34 kommentarer

Siste innlegg