Ukens spørsmål

Processed with VSCO with c1 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Har du kommet med på Ex on the beach? Blitt ringt?
Hehe, nei det har jeg ikke. Tviler sterkt på at de kommer til å ringe etter den søknaden haha!

Hvem pleier du å stemme på i Skal Vi Danse?
Pleier som regel aldri være hjemme når det går på tv, men pleier å stemme på Martine. Også har jeg stemt på Sophie Elise en gang!

Syntes du det er flaut å vlogge i offentligheten?
Nei egentlig ikke.

Har du og lillesøsteren din mye til felles?
Vi har en pappa til felles, haha. Hun er så mye yngre enn meg så jeg vet egentlig ikke. Vi har det aldri kjedelig sammen da, også er vi jo søsken så vi har nnok en del til felles.

Processed with VSCO with c1 preset

Hvem er ditt forbilde?
Aner faktisk ikke. Jeg tror helt ærlig ikke jeg har noe spesielt forbilde. 

Kan du ha meetup?
Ja, det blir nok noen meetups fremover, men de er det ikke jeg som planlegger så jeg aner ikke enda!

Når syntes du man burde begynne med sminke?
Når man selv ønsker og når man selv føler for det. Syntes likevel det er litt tidlig å begynne med masse sminke hver dag på barneskolen!

Hva syntes Julie om at du har silikon?
Tror ikke hun tenker så veldig mye over det egentlig. Det samme spørsmålet fikk vi på Q&A videoen som kommer nå denne uken, og da sa hun at hun syntes det var teit fordi jeg var veldig finn før også. Det var jo koselig!!

Hva het den første kjæresten du hadde? Og hvor lenge var dere sammen?
Han het faktisk Mads. Vi var sammen i hele 3 uker haha!

Hva het den siste kjæresten du hadde?
Det ønsker jeg ikke å dele på bloggen nå! Det er noen år siden da.

Kan du lage flere collabs med andre YouTubere?
Ja, det kommer helt sikkert flere collabs fremover.

Har du mange kule planer fremover?
Ja, nå har jeg jo akkurat delt at jeg skal lage sang. Det er jo veldig kult! Julelåt on the way.

Hvorfor startet du med YouTube?
Fordi jeg er avhengig av å se på YouTube videoer selv og syntes det så veldig morsomt ut. Jeg elsker det! Storkoser meg foran kamera.

Hvilken BH str brukte du før silikon?
Den minste haha..

Har du det bra om dagen?
Ja, jeg har det helt greit!

Har du blitt mobbet?
Ja, jeg ble mobbet da jeg var yngre. Har faktisk skrevet masse om det på bloggen før, samt laget en video om det. Du kan se en hel video om mobbing hvor jeg deler historier og ting som har skjedd med meg på YouTube kanalen min HER.

Hva skal du på Halloween, og hva skal du være?
Aner ikke enda. Jeg vil være noe ingen andre er, må nok begynne å tenke litt på det ja!

Har du noe som helst fillers nå?
Har nok litt igjen i leppene selvom jeg ikke har fylt på over et år!

Hva er det lengste forholdet du har hatt?
Det varte i to år.

Bor du der Julie bor?
Nei, hun bor hos pappa.

Hvem fra Paradise Hotel liker du minst? Alle sesongene..
Oj, det aner jeg ikke. Det er nok ingen jeg misliker sterkt! Liker ikke å dømme og snakke slikt om folk jeg ikke har møtt eller kjenner!

Syntes du det er kleint å svare på sex spørsmål når lillesøsknene dine leser bloggen din?
Nei, sex er helt normalt!

Hva gjør man hvis en venn ditcher deg?
Finn på noe bedre å gjøre 😉 Vær den voksne og hev deg over det!

Har du noen gang blitt seksuelt trakassert?
Altså jeg har opplevd at folk har tatt på meg ute på byen osv, noe som er veldig ubehagelig og ikke minst respektløst!

Kan du lage video hvor du ringer oss?
Ja, det kan jeg helt sikkert gjøre!

Hva heter hunden din?
Hun heter Neima.

Hvilke sosiale medier bruker du mest?
Snap og Insta! Love.

Hva syntes du om Utøya filmene?
Har sett begge to og syntes det er bra det er filmer om det! Syntes begge filmene var veldig bra. Tenk at det skjedde her i Norge..

Har du hatt regulering?
Ja, haha uff. Jeg så jo ikke ut!

Meg i niende klasse… Ikke mobb meg haha!

Har du noen gang tenkt på at du kanskje liker jenter?
Nei, jeg har nok ikke det. Ikke enda hvert fall haha! Har aldri liksom fått sommerfugler i magen av en jente eller tenkt at jeg kanskje er lesbisk.

Hvordan går det med kjærligheten?
Helt ræva, haha..

Kunne du vært med på bloggerne?
Ja, det kunne jeg!

Er det sant at du og Sofie Nilsen har kranglet, er dere venner igjen? Hva skjedde?
Hææ? Jeg har aldri kranglet med Sofie. Vi hang senest i går! Nå må folk slutte med disse fæle ryktene, jeg er så lei..

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

34 kommentarer
    1. Hva har skjedd med deg å Martine Lunde har dere kranglet? Foresten elsker YouTube kanalen din ser på den hele tiden og du er favoritt YouTuberen min håper du en gang leser denne kommentaren❤️😀

    2. Du tar aldri med mitt spm. Why?
      Ps. Hvirdan blir man så pen som deg? Jeg er 12 blir det bedre med åra jeg føler at folk tenker jeg er stygg:-(

    3. Vis du ser dette Isabelle så svar
      Jeg stiller deg spørsmål og du svarer alderid og det er ikke gøy
      Jeg har stilt masse på snap ❤️
      Men jeg håper du ser det en gang

    4. Når har du bursdag? Husker at det var en gang i November… Jeg har også bursdag i November forresten

    5. Du legger jo litt opp til å få spørsmål om krangling med andre, når du legger ut «kranglet med Sofie? Hva skjedde?» på snap 🙂 Ikke alle som skjønne hvorfor du legger det ut slik 🙂 Hvis du slutter å svare og slutter å legge ut slike snaps, så kanskje de slutter å spørre. Skjønne at du sikkert får veldig mange spørsmål om det, men blir ikke bedre av å gi det oppmerksommehet 🙂 Ha en fin dag!

    6. Enig med Silje her. Du må tie de som lurer til taushet. Da gidder ikke folk spørre mer. Hvem bryr seg egentlig uansett.

    7. Hei. Syns du og lillesøsteren din er veldig like, når man ser deg som ung og henne nå 🙂 Og så la jeg merke til at du skriver ting som “at du ikke så ut” med regulering, og “haha” når du nevner at du brukte den minste størrelsen i bh før silikon.. Den siste skjønner jo jeg at du ikke mener å le av at de var “små” eller noe, men kanskje forskjellen som har skjedd på størrelsen? Ikke vet jeg, men husk at det er mange unge som leser bloggen din og kanskje skammer seg over små pupper og reggis osv, så derfor kan sånt komme feil ut og mistolkes av de som er yngre og sårbare for slike bemerkninger.. Jeg er selv voksen så dette gjelder ikke meg sånn sett. Men ville bare si fra og håper du ikke mistolkes det, for er ikke meningen å være ufin eller pirkete, men har vært ung og usikker jeg også en gang i sin tid.. Ha en fortsatt god helg og keep up the good work ❤️🙂

    8. Folk må seriøst slutte å spørre om hva som har skjedd mellom Isabel og Martine, hun har svart på dette så mange ganger nå. Og venner kan skli fra hverandre. Så dere som spør, slutt å spør om det om å om igjen!

    9. Hei!
      Jeg lurte bare på om du er stolt av Martine. Alt hun har fått til med farmen, skal vi danse og har du lyst til og finne på noe med henne en dag????

    10. Hei Isabelle jeg er og en blogger kunne du ringt meg eller no sier det på snap add lzoher69 alle sammen da er dere bab og add Isabelle da er dere brae bab❤️

    11. Hei☺️ Jeg bare lurte på hvor den genseren du hadde på deg i den nyeste videoen din er fra??❤️Den var nesten like pen som deg<3<3<3

    12. Regner med at du er veldig sjalu på Martine Lunde? Alt hun har fått til! Motsetning til deg… du er ikke kjendis om du tror det😬

    13. Til deg som skriver 12.37. Unødvendig kommentar spør du meg. Hvorfor i all verden skal hun være sjalu på Martine ? De er jo venner, og man syns jo det er gøy at vennene sine får til ting. Og Isabelle går heller ikke rundt å tror at hun er kjendis. Tipper du er en venn som ikke unner vennene dine å lykkes, men heller sitter å bruker tid og energi på å være missunlig og si ufine ting. Spar deg for slike kommentarer blir bare dumt. Hilsen en som kjenner både Martine og Isabelle.

    14. De følger da hverandre på Instagram begge to. Ikke kom med sånne teite kommentarer når du ikke vet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg