SE HVA MIN LILLESØSTER HAR GJORT!!

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg tenkte bare jeg skulle stikke kjapt innom å dele en ny video som min lillesøster Julie har laget som jeg syntes var insane morsom. Altså, jeg lo høyt da jeg så denne for første gang – derfor har jeg også lyst til å dele den med dere! 

I videoen så skal dere liksom få hilse på familien til Julie, og siden jeg er i familien til Julie så ble jeg med i videoen. Eller, det var jo egentlig ikke meg haha. Julie later nemlig bare som det og det endte opp med å bli en veldig morsom og kul video. Tenk at hun har gjort alt dette selv, både redigering og filming. Det imponerer meg! 

wsJ3eRGpwPE

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)

Haha, hva syntes du om videoen? 

31 kommentarer

Siste innlegg