Noe alle burde tenke på – Til deg som har en dårlig dag

Processed with VSCO with p5 preset

Selvom man smiler og er glad så betyr ikke det at man ikke kan føle seg ensom, trist og dårlig til tider. Det er helt normalt å føle seg alene, jeg gjør det hele tiden! Det at andre skal ha en mening om deg hele tiden og at folk tror de vet alt om deg kan faktisk være veldig tøft til tider. Tro meg, det er flere ganger jeg bare har lyst til å forsvinne. Senest i stad! Venner og foreldre som tror alt er greit, men så føler du deg egentlig jævlig kjip og har lyst til å prate om ting til de som står deg nærmest, men hva skal man si? Hva skal man si, når man føler ingen helt forstår fordi du smiler på utsiden. 

Jeg vil bare du skal vite at om du har en dårlig dag og føler deg dritt, så er det greit. Du er helt klart ikke alene om det! Jeg vet hvor kjipt det kan være å sitte hjemme helt alene, skrolle nedover på Instagram og se alle andre med det ”perfekte” livet, eller lese blogger hvor alle har det så bra, eller se på en YouTube video av noen som har det sykt gøy. Jeg vet! 

Jeg føler det er svært få som faktisk snakker om de dagene som er litt kjipe, når man ikke føler seg helt vell og egentlig bare har lyst til å ligge i sengen hele dagen. Men tro meg, du er ikke alene!

Et smil kan skjule mye smerte, man vet aldri hvordan andre egentlig har det og tenker.

Det kan hende han du satt siden av på bussen mistet moren sin i går, det kan hende jenta som står å smiler på bussen egentlig er skikkelig usikker på seg selv, det kan hende dama som står og ser skikkelig sur ut prøvde å ta sitt eget liv tidligere på dagen. Man vet virkelig aldri og skal ikke dømme og være stygg mot folk uansett!

14 kommentarer
    1. Dette er så sant, alt det du skrev! Jeg er en sånn typisk jente som som alle alltid tror er glad forsi jeg smiler heeele tiden! Jeg er egentlig en utrolig usikker jente, og 98% av tiden min så har jeg det drit og kjipt! Så det at man tror alle har det bra heletiden fordi man smiler., blir heeelt feil!! Vi må våkne opp å faktisk spørre andre hvordan dem har deg uansett! Om de ikke vil fortelle så har man hvertfall PRØVD!!

    2. Woow! Du er virkelig en ekte person som tørr å skrive «mot» det perfekte. Det er dette som er realiteten! Utrolig bra, du imponerer

    3. Æææ! Stolt av deg og dette innlegge! Du setter ord på alt helt riktig!! Du er rå!! LoveYou

    4. Setter så sykt stor pris på det du skrev. Det hjalp meg virkelig. I dag hadde jeg det egentlig ikke så bra å følte meg alene men dette innlegget hjalp meg virkelig. Føler meg så mye bedre nå. Tuuusen takk❤️ Love ya

    5. Kjære søte, snille , pene, og omsorgsfulle Isabell❤️ Du er en sterk person, men masse glede som du sprer ut over i hele verden😘 Mange barn i andre land hadde sikkert vært kjempestore fan!!!! Jeg som person støtter deg. Jeg har en storesøster som har slitt like mye som deg så å være lillesøster er ikke lett💖 de gangene du er lei deg, les denne kommentaren å tenk…. tenk hvor HELDIG jeg er ! Jeg har Julie jeg har mor far å alt! Jeg har alt! Jeg er en sterk person! Jeg greier alt det jeg vil å er en suuuuper storesøster!! Du gjør personer til dem de er i dag💗😊 du jeloer en verden med gladheten din men også med surheten, når du er lei deg, jeg elsker deg uasett💗💗
      Hilsen en Sterk Isabell fan!! Ps: er 08
      Elsker deg!😭😭😭😭😭💖💖💖💖

    6. Jeg setter så utrolig stor pris på at du deler innlegg som dette! Livet er ganske tøft og kan lett skjules med et smil selv om man egentlig har det veldig dritt. Tusen takk❤️

    7. Jeg skjønne helt klart hva du mener og kjenner meg godt igjen om hva du skriver. Ofte kan ting bli veldig tungt med mye lekser, føle seg ensom ++. Takk for at du er såpass ærlig å deler dette<3 betyr mye

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg