Kjøpe leilighet, Stenge kommentarfeltet & Sykt irriterende..

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå gjør jeg egentlig ingenting haha.. Jeg sitter bare hjemme å jobber litt og skriver til dere! Jeg tenkte jeg snart skulle begynne å sminke og fikse meg. Senere i dag er planen å spise middag hos pappa sammen med søsknene mine der. Det blir nok super koselig!

Ukens høydepunkt:
Jeg har en del ting og prosjekter jeg jobber med som jeg har tenkt på lenge, og det begynner å planlegges mer og mer! Noe som gjør meg veldig glad. Jeg vet ikke helt om jeg kan fortelle der akkurat hva det er enda, men om du følger med på YouTube kanalen min har jeg faktisk snakket om det i en vlogg før. Jeg har også straks kommet ordentlig i gang med trening igjen, endelig!! Selvom jeg syntes det er døds kjedelig å trene og piner meg til treningssenteret et par dager i uken så har jeg klart å holde på litt nå. Forhåpentligvis klarer jeg å finne noe jeg syntes er morsomt og klarer å fortsette å trene. Kanskje du har noen tips til meg?

Ukens nedtur:
Jeg har begynt å se litt på leiligheter denne uken, som dere vet så har jeg jo lyst til å kjøpe meg noe helt eget i stedet for å leie. Når jeg blar nedover på finn blir jeg bare enda mer fristet til å flytte med en gang og da blir det plutselig skikkelig kjipt å bo her haha.. Det er litt nedtur, selvom det å se på leiligheter er veldig stas! 

Ukens irritasjon:
Denne uken har jeg irritert meg over en spesiell ting og det er dette med bloggere og maset rundt kroppspress, mobbing og at alt liksom er bloggere sin feil. Jeg sier ikke at bloggere er helt uskyldige i disse tingene – det er ingen, men halo – nå føler jeg det er på grensen til å bli litt for dumt. Barn og unge er faktisk ikke dumme og klarer å tenke selv. 

Ukens tanke:
Jeg vurderer å stenge kommentarfeltet. Dette kommer jeg nok til å skrive et eget innlegg om, om det i det hele tatt skulle skje. Det er bare noe jeg har tenkt på i det siste, så vi får se! 

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with p5 preset

LIGNENDE GENSER – HER.

LIGNENDE GENSER – HER.

Ukens YouTube video:

THUsIoNO4Ew

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)

Ukens mest leste innlegg:

Ukens spørsmål

Bildene som aldri kom på bloggen.. FLAUT

Ting du kan gjøre om du kjeder deg!

🌸🌸🌸

9 kommentarer
    1. Hei! Isabelle iluuuu!💗Du er et stort forbilde for mange folk! Til lykke videre i livet! 💕hilsen Marie 11-åring

    2. Du er sååå Fiiin 😻 du er det beste forbilde i verden❤️❤️❤️ Stå på videre 😘❤️❤️

    3. Jeg skjønner deg godt!!men ikke steng kommentarfeltet fordi da kan folk ikke kommentere hva de mener om postene dine!!!jeg håper at du ikke stenger kommentarfeltet!!! Men skjønnhetsfeil godt altså!!😄

    4. Hva er vits å stenge kommentarfeltet?!, det gjør bare dumt for deg selv…. det er ingen som gidder å lese om noe visst de ikke får sendt en kommentar om hva de synes!.. da kan ikke du få vita hva folk vil skrive som tips!… da for du regne med 10000000 meldinger på snap.. jaja visst det er sånn du vil leve så er det greit for meg, men da mister du èn leser for å si det sånn……..

    5. Heiii😉 ville bare si at du må stå på videre🤞Jobb sånn du jobber hver dag og hver uke😍 du får sikkert en ny leser får hver dag som går☺️ Hilsen Thea 10 år❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg