Melder meg på ”Ex on the beach” – Alt dette må dem vite!!

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I dag er det endelig tid for en ny video på min YouTube kanal, og denne gangen en video veldig mange ville ha og en video mange har ventet på. I en av minne forrige videoer klarte jeg (dum som jeg var) å si ”om jeg får 10 000 likes på denne videoen så skal jeg melde meg på ex on the beach”, og ja – denne videoen fikk over 10 000 likes på kun to dager. 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!

THUsIoNO4Ew

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

 

PS: Nei jeg kommer nok IKKE til å være med på dette programmet, til dere som ikke skjønte at dette er en kødde video!

24 kommentarer
    1. Du sa tidligere i videoen: om du får 20k likes skulle du være med. Så blir du med da eller siden på slutten sa du 100k hah

    2. Hvorfor faen skal du melde deg på Ex on the beach når du ikke engang liker programmet du har selv sagt at du ikke skal melde deg på sånt.. også gjør du det.. hva faen?

    3. Er det et program jeg virkelig anbefaler deg å IKKE være med på er det dette. Vet du tulla i videoen. Men ville bare si det. Det kan ødelegge mye for deg. Vet at det er mange som har fått øynene opp for deg fordi du er så flink i det du gjør, ha litt tålmodighet så skjer det store ting for deg. Men dette programmet vil ødelegge alt. Hilsen en som følger med deg og jobber innen media bransjen. Håper du leser denne kommentaren og tar det jeg sier seriøst.

    4. Bra!!Husk at vi i media følger med deg. Alt er ikke gjort på 1,2,3 bare. Fortsett ditt gode arbeid. Spesielt YouTube . Just saying!!!!stå på

    5. Hei Isabell jeg er en fra Oslo jeg bor i vetsli liksom Stovner kunne du gjerne kommet bort til vestli og se deg rundt og adde meg på snap Jeg heter lzoher69 har lyst til å bli blogger som deg også har jeg mange spørsmål!❤️❤️❤️

    6. Nå må du slutte å tulle så fælt, du sa vis videon fikk 100 000 likes skulle du bli med på ex on the beach. Et løfte er et løfte!💕

    7. Heiii❤️❤️ Håper du leser denne kommentaren! Du er den verdens beste YouTuberen som finnes! Håper du kan få 20k likes få jeg har SÅÅÅ lyst til å se deg på Ex on the beach❤️ Så jeg har lyst å si: ALLE SAMMEN VISS DU IKKE HAR LIKA VIDEON SÅ GÅR DU Å GJØR DET!!! Du er en youtuber å dø får❤️❤️❤️ Love you❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg