Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvordan var det å starte med YouTube?
I starten var det ganske skummelt og vanskelig, jeg visste jo ikke hvordan ting skulle gjøres! Jeg startet jo med YouTube sammen med Martine så det gjorde det jo litt lettere. Nå når jeg holder på alene syntes det går veldig bra. 

Har du og Kevin fra Paradise Hotel vært sammen?
Nei, vi var aldri sammen. 

Er du og Martine venner? Hva har skjedd?
Det er siste gang jeg kommer til å svare på dette. Ja, vi er venner og snakker når vi møtes osv! Som hun selv har sagt så har vi sklidd litt fra hverandre, sånn er det bare! Jeg ønsker henne alt godt og syntes hun er fab.

Hva er målet ditt med blogg og YouTube? Har du noe mål?
Målet mitt er å bli større så klart. På Youtube er målet å nå 100 000 ;))) Så gjerne hjelp meg til det. Kanskje vi kan klare 50k innen året er omme? Kanalen min finner du HER

Hva syntes du om Andrea og Morten (Love Island)? Fortjente dem å vinne syntes du?
Ååå de er så søte. Jeg begynte faktisk å gråte da jeg så finalen i går! De fortjente absolutt å vinne syntes jeg.

Skal du serr være med på Ex on the beach? Er det sant?
Haha skal nok ikke det. Men det skjer noe angående det snart;) Følg med i helgen, kommer video!

Hva syntes du om at Isabel Raad har skrevet bok? Skal du lese den?
Jeg syntes det er kjempe kult, og tror denne boken er skikkelig bra! Har lyst til å lese den ja.

Hvordan går det med han du var på date med?
Hehe, det går nok bra med han. Snakker ikke så mye med han om det er det du lurer på 😉

Kunne du flyttet og bodd på landet?
Det kunne jeg helt sikkert, men kanskje ikke enda. Elsker fortsatt byen, selvom jeg ikke bor midt i sentrum. Når jeg blir eldre kommer jeg helt sikkert til å flytte litt unna Oslo by!

Syntes du bloggen og YouTube er stress? Å oppdatere hele tiden, hver dag liksom?
Det er stress til tider og jeg har veldig mye å gjøre innimellom, men det føles ikke ut som det er så mye når det er noe jeg elsker å gjøre! Det er jo både en hobby og en jobb. Jeg liker jo helt ærlig YouTube best og syntes det er døds gøy, så bloggen er helt klart mer ”slitsom”, selvom jeg ikke kan klage. 

Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?
Da hadde jeg nok tatt abort. 

Hva liker du best å gjøre når du er alene?
Jobbe eller se på serier og YouTube videoer. 

Har du noen i kikkerten?
Nei, eller, jeg vet ikke 😉

Har du noen gang opplevd å måtte velge mellom to venninner?
Nei det tror jeg egentlig ikke. Syntes man skal kunne få ha de vennene man vil uten at andre skal bry seg alt for mye om det. Om det er noen som er skikkelig fæl mot deg og en venn sier ifra er det så klart noe annet!

Blir du ofte gjenkjent på gaten? Kan du gå på butikken uten at noen vet hvem du er?
Ja, jeg blir ofte gjenkjent. Noe som er veldig koselig! Så klart kan jeg gå på butikken i fred – takk Gud haha.

Hvor mye penger bruker du i mnd?
Veldig lite faktisk. Jeg sparer det meste av det jeg får inn. Sparer jo til leilighet og litt sånn forskjellig, og det er dyrt! Om jeg må si en sum så bruker jeg kanskje 10 000 +- i mnd på forskjellige ting. 

Hvor mye penger pleier du å tjene i mnd?
Dette er veldig foskjellig. En mnd kan jeg tjene 150 000kr en annen mnd kan jeg liksom tjene 30 000kr. 

Hvordan tror du din framtid blir?
Jeg har null aning.. Håper bare ikke den blir helt alene haha..

Kunne du blitt sammen med en som er 10 år eldre enn deg?
Ja det kunne jeg helt sikkert.

Kunne du blitt sammen med noen som er to år yngre enn deg?
Kunne helt sikkert det også. 

Hva er din aller største frykt?
Helt klart å miste noen som betyr mye for meg. Det er jeg livredd for! 

Kan du dra til skoler å snakke om mobbing?
Jeg har veldig lyst til det, og driver å planlegger noe greier 😉 Info kommer så klart, men jeg vet ikke hva som skjer helt enda.

Når begynte du å få pupper og når fikk du mensen?
Puppene kom aldri, mensen fikk jeg da jeg var rundt 15 år gammel.

Farmen eller skal vi danse?
Hmm, skal vi danse!

Hva er din naturlige hårfarge?
Litt sånn kjedelig mellomting av brunt og blondt. Her hadde jeg aldri farget håret:


//Hater forresten dette bildet… Husker hvordan disse tidene var!

Hvor er du akkurat nå?
Akkurat nå sitter jeg i sengen å blogger til dere. 

Jobber du med noe annet enn blogg og YouTube?
Nei det gjør jeg ikke.

Kunne du blitt sammen med en muslimsk gutt?
Jeg vet ikke, helt sikkert. Kommer helt an på så klart, kunne nok ikke vært sammen med en forventer at jeg skal konvertere osv. (Vet ikke helt hvordan det der funker..)

Hvor lenge varer spraytan?
Kommer an på hvor mye man trener, dusjer, svetter, skrubber seg osv. Men rundt en uke!

Tror du Julie (lillesøster) har mange hemmeligheter for deg?
Ikke mange håper jeg, men hun har nok et par haha..

Snakker du og søsteren din med hverandre om alt?
Vi snakker om en del, men det er helt sikkert noe vi ikke vet om hverandre!

Hva er ditt beste tips for å si til moren sin at man har fått mensen?
Bare si det rett ut. Moren din går helt sikkert rundt å venter på at du skal få det og venter på at du skal fortelle henne det! Alle jenter i hele verden får mensen, og alle vet at du også gjør det 😉 Det er ikke flaut å si. 

Hvordan tror du andre mennesker oppfatter deg?
Jeg håper folk ser på meg som en snill, blid og sprudlende jente. Det har jeg også fått høre! Hver gang jeg møter noen nye mennesker som vet hvem jeg har får jeg alltid høre at de trodde jeg var skikkelig bitch, men så er jeg egentlig ganske hyggelig. Det er deilig å høre.

Har du det bra?
Ja, jeg har det ganske bra for tiden!

Hvem er dine fem bestevenner?
Jeg har ikke fem bestevenner hahah.. Det er vanskelig å si, min aller bestevenn heter Katrine! Vi har kjent hverandre hele livet.

Hva syntes du om Daniel på Ex on the beach?
Liker ikke hvordan han fremstilles på tv – veldig dobbeltmoralsk.. 

Kebab eller Burger?
Ååå begge deler!!

Når kommer den nye videoen som du filmet i går? Angående en søknad osv..
Lørdag eller søndag. Når vil du ha den?

Hva er det mest kriminelle du har gjort?
Hmm, jeg har drukket alkohol som mindreårig, brukt fake legg (anbefales ikke). Det er nok det mest kriminelle – fake legg er jo faktisk veldig alvorlig!

Hvem heier du på i Skal Vi Danse?
Martine.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

58 kommentarer

Siste innlegg