Bildene som aldri kom på bloggen – SYKT FLAUT!

Hallo alle mine fine ♡

Nå skal jeg drite meg litt ut og legge ut stygge og mislykka bilder av meg selv. Jeg vet jo hvor mye dere liker disse innlegget og ikke minst se andre bli flau, haha! Håper jeg kan få deg til å le litt på en dårlig dag.

Når du skal ta kule bilder toppløs, men så kommer det ukjente folk inn.. Er det så nøye?

Verdens nydeligste bilde av meg ;))))

Haha dør av det her.. Holdt på å tryne!

Enda nydeligere bilde av meg ;)))

Djevelen sjæl.. Hater rød øyne!

Haha hva skjer her?!?? Skjønner ikke hva jeg holder på med.

😀 ikke helt klar for å bli tatt bilde av!

Ser nesten ut som jeg driver å danser!

Trynet mitt!! HAHAHA..

Her så jeg bare skikkelig slask ut!

Uff, ingen kommentar! Jeg håper dere alle ser og skjønner hvorfor dette bildet ikke havnet på bloggen (før nå)..

HAHAHAH jeg dør av Nellie på dette bildet:)) Hun er så søt – love you Nellie!

Håper du likte dette innlegget og at det kanskje gjorde dagen din litt bedre om den har vært dårlig! Ha en nydelig kveld videre babes, vi blogges! Love you all.

17 kommentarer

Siste innlegg