Ble hacket, penger & tårene trillet

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå er jeg hjemme og jobber litt. Litt senere i dag skal jeg faktisk til TVNorge sine studioer og være med på Dway som er et talkshow på nettsidene til TVNorge. Dette går faktisk live klokken 15 på DPLAY.no i dag så hvis du er hjemme å kjeder deg da, er du hjertelig velkommen til å se på! Jeg har akkurat sminket meg litt og skal ned å lage meg litt mat straks, jeg har enda ikke spist idag så det er virkelig på tide!

Ukens høydepunkt:
Denne uken har jeg gjort så masse morsomt, jeg har vært på filmpremiere, på event og jeg har filmet noen kule videoer til YouTube. Blant annet den videoen der jeg overrasker min lillesøster med hennes favoritt YouTuber, det var så morsomt. Det at noen faktisk blir så glad over å se en annen person er så gøy, alle begynte jo å grine haha.. Jeg har også tenkt masse på ting jeg vil gjøre fremover, håper virkelig det skjer noe gøy snart 😉 

Ukens nedtur:
Jeg kommer faktisk ikke på noe veldig trist og nedtur som har skjedd denne uken. Nå har jeg faktisk sittet å tenkt litt og det er ingenting jeg kommer på nå som er nedtur! Dere vet jo at jeg har gruet meg veldig til kaldere vær og vinter – nå er den straks her. Tiden går så utrolig fort og det er allerede oktober!  

Ukens irritasjon:
Nok en gang har noen prøvd og klart å komme seg inn på min private e- post, det er så irriterende at folk hele tiden seriøst prøver å hacke meg. Det er også min aller største frykt, haha.. Jeg har jobbet så hardt med mine sosiale medier og hvis det skal bli ødelagt nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. I det siste har jeg også mottatt masse mail fra hackere som prøver å få tak i passordet mitt på Instagram, du kan lese mer om dette HER!

Ukens tanke:
Penger og press har faktisk vært i tankene mine i det siste. Det er så leit at det skal være et slikt pengepress og at barn må bruke pengene sine på en dyr veske man egentlig ikke vil ha! Slutt å følg strømmen og slutt å bry deg så veldig mye om hva alle andre tenker! Det er kun deg selv som bestemmer over ditt liv og det er kun deg selv som kan gjøre deg lykkelig. Tro meg – man blir ikke mer lykkeligere om man har en fin jakke, eller en dyr veske.

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with c1 preset

LIGNENDE KJOLE – HER.

BELTE – HER.

Processed with VSCO with c1 preset

BUKSE – HER.

Ukens YouTube video:

Xy0fkBqQ7Yw

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

Ukens mest leste innlegg:

Barn må bruke flere tusen kroner på dette..

En forandring på utseende!

Ukens spørsmål.

🌸🌸🌸

5 kommentarer
    1. Du skriver om penger og press, at folk ikke må følge strømmen og føle at de liksom må ha det kule. Men like under har du to antrekksbilder hvor du deler link til sidene det kan kjøpes på. Dobbeltmoral?

    2. Jeg synes det er bra at du tar opp slike ting på bloggen, fordi nesten alle barn og unge leser blogger!👍🏻✌🏻👌🏻
      Hilsen: En av dine største fans!❤️💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg