Sommer throwback – Alt dette gjorde jeg!

Tenk at vi allerede er i oktober nå folkens! Tiden flyr så utrolig fort og jeg føler ikke at det er lenge siden jeg fløy rundt i bikini her i Norge. Som dere vet så er jo ikke jeg den største fanen av kaldt vær og drømmer meg hver dag bort til varmere strøk. Denne sommeren har jeg reist og gjort masse gøy, derfor tenkte jeg å ha en liten throwback til det. Slike minner er jo også veldig koselig å se tilbake på!

🌸🌸🌸
 

MEETUP

Jeg hadde meetup sammen med masse andre flinke YouTubere i Splay. Det var så utrolig koselig og jeg setter så stor pris på alle dere som følger meg og som ikke minst var på dette meetupet. Elsker å møte dere alle sammen.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

MALLORCA

Jeg ble invitert med til Spania sammen med Rebecca. Det var kjempe koselig, jeg elsker virkelig syden og finne strender!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

KRISTIANSAND

Jeg dro nedover til Mandal og Kristiansand sammen med mine fineste venninner. Sør – landet er virkelig en fin plass å feriere på, spesielt om sommeren! Helt nydelig var det, og spesielt sammen med disse jentene!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

FLORIDA

Jeg reiste til Florida sammen med pappa og den siden av familien. Endelig en liten ferie sammen med dem! Jeg storkoste meg, og vi gjorde ting hver eneste dag. Noe som gjorde turen enda bedre. Jeg elsker å finne på ting hele tiden og gjøre alt det er å gjøre. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

HYTTEKOS

Jeg var masse på hytta sammen med familien.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

BERGEN

Jeg bestemte meg for å ta en liten tur til Bergen, der besøkte jeg Julie! Det var så koselig, Bergen er virkelig en fin by!

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

🌸🌸🌸

Elsker å se tilbake på gode minner! 

 

16 kommentarer
    1. Å hvor er Martine? Altså dere nevner hverandre jo aldri lenger hva skjer! Ingen bilder ingen støtte fra deg til henne når det kommer til skal vi danse! Det er noe som har Skjedd

    2. Du er så fin ❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. ^ Martine nevnte jo på skal vi danse på lørdag at hun valgte å dele premien med Alex og en venninne.

    4. Så fine bilder😍 Jeg lurte på om du kunne dele litt erfaringer fra intervjurundene før ph?☺️ Hvordan gruppeintervjuene foregår osv.☺️❤️

    5. Er du 20 år?? Når jeg kommer innpå bloggen din på mobilen, så står det «Isabelle, 20» 😅🤨

    6. Hei Isabel du er favoritt youTuberen min å jeg klarer ikke tenke på noe annet en å møte deg det hadde vært drømmen min, jeg har bursdag snart å jeg vet hva jeg skal ønske meg. Jeg er så glad i deg å din kanal😍😍 hilsen din ALLER STØRSTE FAN

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg