Jeg angrer så sykt på dette..

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Som folk flest har jeg gjort ting jeg kanskje den dag i dag ikke er mest stolt over! Jeg gjør dumme ting uten å tenke meg om jeg også, på lik linje som alle andre mennesker her i verden. Det er menneskelig å gjøre ting man kanskje angrer på senere i livet. Jeg tenkte derfor å fortelle dere om et par ting jeg kanskje angrer litt på at jeg har gjort den dag i dag! 

🌸TING JEG ANGRER PÅ🌸

 

Tatoveringer – Da jeg var yngre, eller for noen år tilbake er kanskje bedre å si – da tok jeg tatoveringer før jeg egentlig hadde rukket å tenke meg om. Jeg tok jo den første tatoveringen min allerede før jeg var 18 år, noe som ikke anbefales. Jeg angrer faktisk litt den dag i dag at jeg holdt på som jeg gjorde og kunne helt klart klart meg helt uten tatoveringer i dag. Ikke at jeg syntes tatoveringene mine er stygge, men jeg tror jeg foretrekker det å ikke ha tatoveringer. Well, to late!

Første gangen jeg hadde sex – Som de fleste helt sikkert har fått med seg hvis dere følger meg så vet dere jo at jeg angrer litt på første gangen jeg hadde sex, selvom det ikke er noe som påvirker hverdagen min i dag. Jeg var femten år og ikke klar i det hele tatt! Derfor anbefaler jeg alle til å faktisk vente, selvom ”alle” andre har hatt sex så trenger ikke du det.

Piercing i tungen – Dette er det kanskje få som vet om meg, men jeg har hatt piercing i tungen!! Den tok jeg da ut igjen etterhvert fordi jeg ikke kledde det i det hele tatt, det var liksom ikke helt meg. Morsomt så lenge det varte da. Det er sikkert mange som kommer til å spørre om det var vondt å ta det – og nei, faktisk ikke. Jeg trodde tungen skulle være døds vondt, men det var det ikke. 

Hang med feil venner – På ungdomsskolen og VGS hang jeg med skikkelig feil venner, jeg var med folk som ikke var hyggelige mot meg i det hele tatt! Tenk at jeg brukte tiden min på noen som egentlig ikke ville være med meg.

Sjanser jeg ikke har tatt – Jeg har ikke alltid vært det mennesket jeg føler jeg er nå. Nå er jeg verdens mest spontane person og sier ja til nesten alt, det er noe jeg kanskje angrer på at jeg ikke gjorde før. Man lever bare en gang!

Hva angrer du på?

11 kommentarer
    1. Jeg angrer på at jeg ikke innså min egen verdi før jeg ble 21 år.. at jeg har vært så usikker, lettpåvirkelig og selvdestruktiv. Angrer for folk jeg har hengt med og hvordan jeg har fremstått bare fordi jeg ikke visste hvem jeg var. Men det er faser man må gjennom, det er sånn man lærer. I dag er jeg livsglad og setter meg selv først – det føles fantastisk <3

    2. Hei. Prøver igjen.. vil du vææære så snill å fortelle meg hvor du har kjøpt kjedet ditt? Det er så kult!

    3. Kan du pliiis følge meg? Du er min største fan!! Men hor er den shortsdressen fra den peach fargen og de svarte høy Helene som du hadde på d samme bildet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg