Rike foreldre, bloggpoliti & Love Island

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Gud som tiden flyr, altså nå er det allerede blitt onsdag kveld! Tiden flyr virkelig fra meg og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig – det er til og med straks oktober. Den tanken skremmer meg faktisk litt, nå er det virkelig høst og snart vinter. Akkurat nå sitter jeg hjemme og bare slapper av egentlig. I dag har jeg vært en liten tur hos tannlegen da jeg hadde så utrolig vondt i kjeven og bak i munnen her om dagen og jeg fant endelig ut hva det var. Det var som jeg trodde – de j*vla visdomstennene haha…Nå er klokken allerede tikket 2230 og jeg vurderer å legge meg i sengen å sette på en serie og redigere video! 

Ukens høydepunkt:
Denne uken har det virkelig skjedd utrolig mye, eller forrige uke. Jeg var jo i London sammen med jentene mine og skulle egentlig være der en lang helg, men det ble ikke akkurat som planlagt da jeg plutselig skulle være med på Love Island. Det var så klart veldig morsomt og et av høydepunktene som skjedde denne uken. Jeg har også fått planlagt masse jeg skal gjøre fremover som jeg gleder meg til og den følelsen er deilig! 

Ukens nedtur:
Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt så veldig mange nedturer denne uken, denne uken har faktisk vært veldig fin. Om jeg måtte velge noe så må nok nedturen denne uken bli at jeg ble kastet ut fra Love Island og at ingen gutter vil ha meg og at det snart er vinter her i Norge. Hater vinter og kulde!

Ukens irritasjon:
Norge begynner egentlig å irritere meg litt haha.. Jeg syntes det er skikkelig kjipt at janteloven er en så stor greie og at små jenter nærmest skal ”konkurrere” med folk i klassen om hvem som har den dyreste vesken eller hvem som har rikest foreldre. Teit, dumt og tragisk spør du meg. Nye regler som også er på vei irriterer jeg meg ganske så mye over også. Ikke nok med at det skal bli ”bloggpoliti” og at Norge skal bruke masse penger på det, (misforstå meg rett – det er bra at det er regler og at det er såppas strengt) men alle de pengene kunne blitt brukt til noe som er mye viktigere. La oss ikke begynne å snakke om parkering, bompenger og slike ting, da blir jeg sittende å skrive til i morgen haha.. 

Ukens tanke:
I det siste så har jeg blitt så utrolig mye bedre til å faktisk snakke med folk og ta kontakt med folk. Jeg er jo egentlig utrolig dårlig på det og syntes det er veldig ”vanskelig” å ta initiativ. De siste dagene har jeg hatt det veldig bra med meg selv og jeg tror det er derfor! Noen ganger må man bare jobbe med seg selv og gjøre ting man kanskje ikke har lyst til for å føle seg bedre. Rett og slett bare tenke litt fremover og være et ja menneske. 

Ukens antrekk:

 

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

LIGNENDE ROSA GENSER – HER.

MASSE FINE LIGNENDE KJOLER – HER.

BELTE – HER.

LIGNENDE SKO – HER.

Ukens YouTube video:

libUzlU3Dkg

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

Ukens mest leste innlegg:

Jeg ble kastet ut fra Love Island.. DETTE SKJEDDE!

Spørsmål og svar om Love Island

Min lillesøster har startet YouTube kanal!!

🌸🌸🌸

6 kommentarer
    1. “men alle de pengene kunne blitt brukt til noe som er mye viktigere. La oss ikke begynne å snakke om parkering, bompenger og slike ting”
      Altså, har du mistet det helt? Kan du fortelle meg hvorfor (og hvordan) regjeringen kan sette pengene på “parkering og bompenger”? 😂

    2. Er du misfornøyd med armene dine siden du redigerer dem? Hvertfall på det ene bildet som Mads Hansen la ut ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg