Slik gikk det hos tannlegen – Det var noe galt med munnen min

Annonse – vital tannhelse

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Selv har jeg det helt supert og har endelig fått tatt meg turen til tannlegen. Om du følger meg og leser bloggen min fast husker du jo at for litt over en uke siden hadde jeg ekstremt vondt bak i munnen, jeg klarte ikke gape, tygge og det var til og med vondt å svelge! Jeg ante ikke hva problemet var og det trengtes å dra til tannlegen for å si det sånn haha. Det var nok som jeg trodde – visdomstenner!! Jeg har seriøst angst og panikk bare av tanken på at jeg faktisk er nødt til å trekke masse tenner. I dag fikk jeg nemlig bekreftet at det må jeg, men at det ikke haster – så det ble jeg glad for.

Tannlegen jeg var hos i dag var forresten utrolig flink, jeg var hos Vital tannhelse som ligger i Bogstadveien på Majorstuen. Så hvis du har problemer med tennene dine eller trenger å bytte tannlege anbefaler jeg virkelig disse! Jeg selv har en bitteliten tannlege skrekk, og da er det viktig at man trives på stedet og ikke minst har en tannlege som forstår og behandler deg bra!

#redd #ukomfortabel #haha

Jeg hadde null hull og veldig fine tenner 😉 Så det er jeg veldig stolt av selvom jeg faktisk er ekstremt dårlig til å pusse tennene.. Motivasjonen til å gjøre det og ta vare på tennene mine kom ganske fort da. Så det er positivt – tenner er jo veldig viktig og noe du skal ha for resten av livet ditt.

Nå er jeg endelig hjemme igjen og jeg sitter egentlig bare å jobber litt! Ha en nydelig dag videre mine babes, ta vare på hverandre. I love you all ♡ Vi blogges!

9 kommentarer
    1. Åååå jeg vet akkurat hvordan det er!! Stakkar jenta mi😭 jeg håper jeg ikke får visdomstenner😬

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg