Dagens planer & UNDER DYNA!!

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg hos Splay sammen med fine Agnete. Hun spurte om jeg hadde lyst til å filme noe greier sammen med henne angående reklamering og slikt på sosiale medier og det sa jeg så klart ja til. Alltid hyggelig å filme og finne på ting med fine folk!

Vi hadde også en nydelig liten photoshoot, altså hvor fine var ikke disse bildene:

Senere i kveld skal jeg faktisk hjem til Nellie å filme noen videoer til YouTube, noe jeg gleder meg masse til. Til Nellie sin kanal skal vi faktisk filme «under dyna» så om du har noen spørsmål du kanskje lurer på som du ikke tør å spørre noen andre om er det bare å legge ut en kommentar her så skal vi prøve å få svart på det. Jeg aner ikke hva vi skal filme til min kanal så om du har noen tips må du gjerne kommentere, jeg trenger virkelig hjelp til å finne ut noe 😉

Nå er jeg nødt til å få i meg noe mat før jeg svimer av, vi blogges senere i dag babes! Ta vare på hverandre. Love you all ♡

107 kommentarer
    1. Du er så flott ❤️ Nydelig jente, liker deg bare bedre å bedre jo mer du skriver å åpner deg på bloggen😊 trodde først du var en skikkelig bitch🙈 (unnskyld) men Gud utseende kan lure enhver person! Du er flott på innsiden å utsiden❤️ Klem

    2. Hvordan reagerte du om innlegget til Mads Hansen angående at du rediger bildene dine? Trudde du virkelig ikke at noen ville merke det?

    3. Kan dere filme, VI RINGER DERE🌸💖 med stor klem , din aller største fan Erjona. LOVE YOU Isabell du er mitt idol💜.

    4. Jeg har psykiske problemer og går til psykolog, og vi skal snart ha psykisk førstehjelp på skolen og gruer meg sjuuuuuuukt, noen tips?

    5. Heiii! Jeg går i 8. Klasse og er syykt forelska i en gutt i klassa.. jeg veit sånn serr ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hva skal jeg gjøre😱😂❤️ Elsker dere begge💕💕

    6. Hei, når er det mest normalt å få pupper og mensen jeg er 11 og har ikke fått så mye pupper nesten alle i klassen har fått pupper.

    7. Hei, jeg var sammen med en gutt en stund, han spurte, men han slo opp ikke så lenge etter vi ble sammen fordi han sa han ikke villa ha kjæreste. Noen dager etterpå så ble han sammen med en annen jente i klassen. Liker han fortsatt veldig godt og klarer ikke å sa han være med andre jenter. Hva skal jeg gjøre? PS: jeg går i 7.klasse.
      Elsker dere!!❤️

    8. Jeg er forelska i en gutt, men han er ikke så interessert i meg😫 Jeg sa det til han, men han begynte å si det til alle guttene i klassen og nå ler alle av meg.😐😥😮

    9. Hva heter det når du sitter i dusjen også tar du dusjhodet i vaginaen også får du en deilig følelse?

    10. Om du ikke hadde hatt noen å være med på skolen og ikke greier å få nye venner så lett, hva hadde du gjort?

    11. Det mest romantiske tipset? Jeg og kjæresten har vært sammen i 8 mnd men jeg begynner å gå litt lei og blir fort irritert på han (vi sover hos hverandre hver natt og bor teknisk sett sammen), og lurer på noen tips og triks til hvordan bli såkalt «nyforelsket» igjen?

    12. Jeg synes det er så sykt ekkelt å suge fordi alle guttene jeg har sugd har smakt vondt, har dere noen tips til hvordan jeg skal klare å suge uten å brekke meg?

    13. Har mistet litt av sexlysten men han jeg er sammen med elsker sex og nytelse og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det

    14. Når jeg er hos kjæresten min, og de ikke har sånn liten bøtte… hva gjør jeg med tampongen da? (Til under dyna)

    15. Hei jeg lurte bare på om at hvis du har sex før du får mensen kan man bli gravid når man får mensen uten og å hatt sex da liksom at sæden blir inni der

    16. Og hvordan er det og ha sex?
      Og er det vondt å ha mensen.
      (Jeg vil være annonym) elsker kanalene deres<33

    17. Hvordan får jeg en gutt til å like meg?
      Hvordan får jeg en gutt til å ikke ignorere snappen mine ?

    18. Jeg lurer på hvis en jente og en gutt tørrpuler, uten klær på fører til graviditet. Den er ikke inni jenta men hun rir liksom på den naken mens han er naken. Drit flaut spørsmål.

    19. Går det Ann og miste jomfrudommen ved å fingre seg??❤️❤️PS:Elsker dere😍😍❤️-Mathilde

    20. Hvordan får man større pupper?
      Jeg vill ha store pupper nå men er bare 12 år..Alle jentene i klassen har store pupper men ikke jeg.. hva kan jeg gjøre??

    21. Jeg har mensen smerter og utflod og har hatt det en stund. Mamma sier det er normalt men jeg tror ikke helt på henne.❤ ps: elsker bade din og nelloes yt kanal❤❤❤

    22. Er det vanlig å ikke ha fått mensen i 7.klasse? Jeg har ikke fått det og jeg gruer meg skikkelig til jeg får det :/ PS: elsker kanalene deres❤️

    23. Hvordan kan man fortelle vennene sine at man har blitt seksuelt misbrukt? Tørr ikke å snakke med noen om det for det var en jente som gjorde det, og jeg er jente selv. Tørr ikke å snakke med helsesøster heller. Føler de ser på meg som ekkel. Takk for svar! Elsker dere❤️

    24. Hei… jeg tørr ikke å si til mamma, eller pappa, eller egentlig ikke noen at jeg har mensen… har dere forsalg til hvordan jeg kan si det?? Jeg har søkt litt rundt… men jeg har ikke så veldig godt fordhold til noen i familien…. har dere noen tips??❤️

    25. Er det vondt og ta inn ein tampong?
      Er det vondt og ha sex?
      Vor ofte er det normalt og få utflod?
      Liker du best bind eller tampong?
      Er 10 år og har hår på tissen er det normalt?
      Håper du svarer💞

    26. Hei! Er 13 år og har ikkje fått sann kvitt ting i trusa enda, skal jeg ikkje snart få mensen ? Lurer på om det er vanlig! ( huska ikkje Ka det heite so kalla det sann kvitt ting i trusa) håper su skjønner va jeg mener!

    27. Elsker deg og youtube kanalen din er så stor fan du er kjempe fin du lager veldig gode videoer eg ser sikkelig opp til deg😘
      Love you💞💞

    28. Hei! Va er best/ Ka ville dokke ha valgt?
      Tampong vs bind
      Å ha sex vs tungekysse
      Hand vs fot
      Gått på Oslo s uten sminke i ein heil dag vs gått på Oslo s med sminke men uten sko, sokker?

    29. Hei! Jeg er 16 år og har ikke fått mensen enna! Burde keg dra til legen? Et annent spørsmål, gjør det vondt og fingre og ha sex hvis ikke man har fått mensen enna?

    30. Hva synes dere om at folk skrur på vasken når de skal på do?
      Liksom for at det ikke skal være tisse eller bæsjelyder

    31. Hei jeg har en kjæreste, men vi henger ikke sammen og vi prater nesten ikke har du noen tips til meg sånn at vi kan begynne å snakke mer eller finne på noe

    32. Til under dyna: Hei jeg fikk mensen for første gang for 1 og en halv måned siden, og jeg bare lurte på hvor lang tid tok det for dere til dere fikk mensen igjen?

    33. Hei, Har du noen tips vis man aldri har hatt mensen før og får det på skolen en gang, HVA SKAL MAN GJØRE

    34. Er det innafor å miste jomfrudommen første gang du er med en gutt alene? Hilsen jomfru jente 18 år… har dere tips til hvordan du bør forbrde deg før sex?

    35. Jeg mister følelser for han jeg liker, fordi at jeg ikke har så mye kontakt med han lenger ); jeg savner han veldig, men vet ikke hvordan jeg skal få tak i han. (Han har herpa mobilen!) tips til hva jeg kan gjøre?

    36. Jeg liker en gutt i klassen min og jeg har nettop starta på ungdom skolen men jeg hvet ikke om HAN liker meg men alle de andre sier at han flørter med meg. Men jeg tør ikke å si at jeg liker han. Hva skal jeg gjøre??

    37. Har du kj kan du si rozina riktig å si at jeg er fin pliss jeg elsker deg så mye å jeg har lyst til å bli som deg når jeg blir stor

    38. Jeg er 11 år, og alle i klassen har fått utflod men det har ikke jeg er jeg unormal. Jeg er redd jeg er anderledes siden jeg ikke har det enda 😭😭 elsker dere ❤️❤️❤️❤️❤️

    39. Hei. (Spørsmål til under dyna) jeg er en jente, har mange gode venner, men allle venne mine Elsker forball unntatt meg..:( jeg går på dans. men tingen er hvertfal d at de spiller fotball i friminuttene og jeg ser på siden jeg ikke liker fotball og da altså ikke vil spille d. Og nå når Jeg endelig syntes d er gøy å se på så er d noen vi de vennene som sier at jeg står i veien:( d er ikke noe gøy å høre for da føler jeg at jeg bare ødlegger for dem.. tror ikke d e ment slemt men ja.. Plz ikke svar at jeg skal prøve å være m på fotball for d går bare ikke for meg.. og jeg har prøvd å være m andre men vil egt være m de som spiller fotball, men da står jeg jo bare i veien..:( unnskyld for at dette er teit å skrive men har ingen å være m i friminuttene.:(

    40. hvorfor finner du ikke på et egent navn?? under dyna har jo nellie du kunne jo ha kalt det for noe annet

    41. Kan dere snakke om noe innen for seksualitet og alt rundt det? Og så lurer jeg på om man burde være redd for å ha sex hvis man selv føler at man har for små pupper? Og bryr gutter seg om hvordan underlivet til jentene ser ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg