MIN LILLESØSTER HAR STARTET MED YOUTUBE

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har akkurat kommet hjem fra trening, jepp du hørte riktig – trening. Jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg var på trening og jeg skjønner egentlig hvorfor, det er jo døds kjedelig. Jeg er nødt til å finne på noe jeg selv syntes er morsomt for å fortsette. Jeg satt akkurat å skrollet nedover på YouTube og da poppet plutselig opp en video av min lillesøster, hun har nemlig bestemt seg for å starte med YouTube. Vi har jo snakket litt om dette før, men jeg ante ikke at idag var dagen – så det var en kul overraskelse. 

Processed with VSCO with c1 preset

Det er mange som har hatt lyst til at min lillesøster skal starte med YouTube, jeg har jo laget en del videoer med henne på min kanal og jeg kan virkelig se at hun stråler foran kamera og syntes det er kjempe morsomt å holde på med slikt. Så kjære alle dere som har ventet på at Julie skal starte en kanal, dagen er her. Hun har til og med lagt ut hennes første video hvor hun forteller litt om seg selv. Sjekk den ut om du vil:

2O4aDgsVHJc

(Trykk på bilde for å komme til videoen)

🌸🌸🌸

Jeg håper dere syntes dette er kult, for det syntes jeg. Jeg håper dere har lyst til å følge henne på YouTube, det setter henne stor pris på! På YouTube heter hun Julie Eriksen og du kan finne kanalen hennes om du trykker HER. Vi kommer sikkert til å filme en del sammen på hennes kanal også så det er bare å følge med. Dette kommer nok til å bli døds kult! Hva tenker du?

28 kommentarer

Siste innlegg