Ukens spørsmål// Min bestevenn, falske venner, kjærester, sex, pupper ++

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvor høy er du?
Jeg er faktisk litt usikker, men jeg er rundt 168cm. Hver gang jeg møter folk på gaten så tror folk at jeg er mye høyere enn det jeg egentlig er! Det er litt gøy.

Hvordan ser ditt drømmehus ut?
Jeg er veldig glad i unike og stilige hus. Drømmehuset mitt er stort, har walk in closet, stort bad med badekar og dusj, eget sminke rom, kontor og lista går videre haha.. 

Syntes du selv at du er penest med eller uten sminke?
Jeg syntes jo selv at jeg er penest med litt sminke, men jeg syntes jeg er pen uten sminke også. Jeg går masse rundt uten sminke!

Tips til hvordan man kan starte og bli flink til YouTube?
Gjør akkurat det du selv vil og ikke tenk på alle andre! Bare gjør det!

Har du lyst til på større pupper?
Nei egentlig ikke. 

Skal du reise mer i 2018?
Jeg vet ikke. Ingenting er planlagt nå, men helt sikkert. Jeg elsker jo å reise!

Kunne du vært med på Skal Vi Danse?
Ja, det kunne jeg helt sikkert!

Pleier du å se på skal vi danse?
Det er så teit for det går på lørdagskvelder og da er jeg som regel ett annet sted enn hjemme så det er faktisk sjeldent at jeg får sett på det! 

Har du det bra for tiden? Du stråler om dagen.
Ja jeg har det egentlig veldig bra for tiden, tusen takk som spør! Selvom jeg har en del å tenke på og en del som skjer så er det faktisk lenge siden jeg har hatt det så bra med meg selv.

Hvor gammel er du egentlig, når har du bursdag?
Jeg er 21 år gammel, blir 22 den 10. november!

Går du noen ganger ut helt uten sminke?
Ja, masse! Jeg går faktisk mer uten sminke enn med sminke.

Tips til å finne ut om vennen din er falsk?
Hmm, det finnes jo mange tegn. Jeg har faktisk skrevet et innlegg om falske venner og hvordan man finner ut at venninnen din kann være falsk, men det er en stund siden! Jeg kan helt sikkert legge ut et innlegg som det en gang til, om det er ønskelig? Link til det gamle innlegget HER.

Hva har du med deg absolutt overalt?
Telefonen min!! Den er livet mitt haha.. Nesten litt trist jeg vet, men sånn er det blitt.

Hva er ditt favoritt sminkeprodukt og merke?
Oj, jeg vet ikke. Det er så mye forskjellig jeg liker. Jeg er dog veldig glad i concealeren fra Tarte. 

Hvem er bestevennen din?
Venninnen min som jeg har hatt lengst og som har vært min bestevenn så å si hele livet og som kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv er nok Katrine!

Kan du ha ny sminkevideo snart?
Ja, jeg har faktisk allerede spilt inn en sminkevideo! Så den kommer straks på kanalen, det er bare å følge med.

Når mistet du jomfrudommen, angrer du, hva skjedde?
Jeg var 15 år gammel og ja jeg angrer..

Hvordan er motivasjonen nå for tiden?
Faktisk på topp – hvert fall når det kommer til YouTube. Jeg syntes det er så morsomt! Bloggen føler jeg også går ganske bra for tiden, jeg bekymrer meg ikke like mye som før og det hjelper faktisk på motivasjonen og ikke minst humøret.

Pleier du å ha noen dårlige dager, og være deprimert?
Ja, ganske ofte faktisk haha.. 

Fikk du vondt da du slo hodet på Paradise Hotel? Besvimte du?
Det var litt vondt ja, men det var ikke så vondt at jeg trodde jeg måtte til legen å sy flere sting. Jeg besvimte ikke nei, det var bare skikkelig vondt i et sekund slik det pleier når man slår hodet.

Er det vanlig å få mensen når man er 10 år gammel?
Når det kommer til kropp, mensen og slike ting så er alle forskjellige og det er ikke noe unormalt å få mensen når man er 10 år eller når man er 18 år. 

Kan du legge ut bilde av deg som liten? Hvordan så foreldrene dine ut da de var unge?

♡♡♡

Hvor mange kjærester har du hatt hele livet?
Jeg har vel hatt tre kjærester, men bare en jeg ser på som ordentlig. Hadde bare sex med han ene liksom haha.. 

Hvem liker du best, moren eller faren din?
Haha det kan jeg jo ikke velge mellom.. 

Gruet du deg til ungdomsskolen og VGS da du var mindre?
Ja veldig. Jeg husker faktisk at jeg var super stresset og redd.. 

Hva er best pizza eller taco?
Akkurat nå tror jeg faktisk at jeg må velge pizza.

Skal du melde deg på noe annet TV program?
Jeg har ikke planlagt å melde meg på noe som helst enda. Men hvem vet? Kanskje det skjer en vakker dag. Noe spesielt program du vil se meg i?

Angrer du på at du har operert?
Nei jeg angrer ikke, men jeg tror ikke jeg kunne gjort det igjen – det var så vondt haha..

Hva er ”fuck friends”?
Pulevenner, haha.. At man ikke er kjærester, men at man er venner og har sex.

Holder du på med noen akkurat nå?
Nei det gjør jeg ikke.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

35 kommentarer
    1. Tror heller mange venter på svar om hvorfor du redigerer deg selv. Det er veldig dobbeltmoralsk å si at du har det så ekstremt bra med deg selv når du har et behov for å redigere deg selv tynnere. Hvorfor ikke uttale deg om saken og bli ferdig med det i stedet for å skyve det under teppet?

    2. Fine svar. Siden du snart har bursdag så har veldig lyst til å gi deg en bursdagsgave. Jeg vet ikke hva jeg skal gi til deg. Men jeg finner på noe. Ha en fin kveld. 🙂

    3. Det der var stygt sagt!!!
      Isabelle er fin som hun er, og redigerer seg ikke tynnere. Det trenger hun ikke!
      Du har sikkert selv en masse sosiale medier hvor du legger ut redigerte bilder av deg selv. Så det så!!
      PS: Jeg elsker deg Isabelle. <3

    4. Siden det tydeligvis ikke har skjedd no mellom deg og Martine, tipper jeg du er å ser på henne på skal vi danse arenaen på lørdagene?

    5. når var sist du snakka/sendte mld/ ringte Martine? Liksom har dere mistet heeeeeeeeelt… kontakten eller snakker dere litt?

    6. Fininggg😻
      har du/dere noen gang tenkt til å fortelle noe om hvorfor du og Martine ikke er like gode venner lenger?

    7. Wow du tar deg ikke tid til å se på skal vi danse og martine er med liksom. NÅ synes jeg du kan fortelle hva faen som har skjedd mellom dere. Vi følgere er ikke dumme, eller hva tror du om oss egt?😂😂

    8. Hun ser nok på skal vi danse, men ikke lørdag 19.30, ser reprisen da vet du. Ikke mange på 21/22 år som sitter hjemme hver lørdag for å se på et TV program. Utrolig hva folk henger seg opp i egentlig. Jeg også kjenner Martine ganske godt, men har ikke alltid mulighet til å se på TV lørdag 19.30! Sånn er det bare. Det skjer faktisk andre ting også i helgene……..

    9. Kunne du ro deg litt med mobbingen, Vilde.. er syk og har det ikke så bra, nå!? Glemt å stemme en gang på svd lissom! skikkelig beklager, men.. vet jeg støtte dere ..👏💃🤒😰🤕🤢😷

    10. Har sikkert ikkje noe med saken og gjøre men eg bare elsker deg og kanalen din og bloggen din.
      #i love u ❤❤❤

    11. Wooooooow ! ! !
      Du er verdens peneste meneske,i verden du er mitt forbilder og mamma da så klart eg bare elsker deg ❤😘👌
      Du er perfekt👌👌👌

    12. Er du og Martine fortsatt venner? Jeg ser dere aldri sammen lenger, dere legger aldri ut noe på YT kanalen, og du ser jo ikke på henne på “skal vi danse” engang…

    13. Hun skriver ikke at hun ikke ser på Martine på skal vi danse , hun sier at lørdag kl 19.30 er hun sjelden hjemme. Jeg kjenner begge to og jeg vet at Isabelle følger med. Jeg selv er i alderen til begge disse to og ser på Martine på søndager når reprisen går. Og det gjør nok Isabelle og kjenner jeg henne rett. Ikke mange på 22 år som sitter hjemne lørdag kveld. Sånn da var det sagt. Skjønner ikke hvorfor alle skal blande seg oppi alt mulig.

    14. Synes det er utrolig trist at du sletter kommentaren min hvor jeg påpeker at du åpenlyst har redigert kroppen din på et av dine nylige bilder på instagram. Du vet så godt at det jeg skrev var sant, derfor måtte du slette den så ikke hele Norge kunne se. Hvorfor går du i mot deg selv og redigerer kroppen din når du sier du er fornøyd og ikke har noe behov for å redigere? Du skaper kroppspress?

    15. Du er aldri sammen med Martine lenger… Og dere snakker ikke noe om hverandre? Hva er egt greia? Uvenner?

    16. Til tross operasjoner begynte jeg å like deg, men skal du være tynnere får du søren meg slanke deg. Det blir for dumt å redigere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg