Jeg sminket min lillesøster på 12 år – VIDEO

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for en ny video på YouTube kanalen min, og denne gangen en video sammen med min lillesøster. Det er veldig mange som har etterspurt flere videoer sammen med henne så endelig kommer det! Jeg vil bare si at Julie ikke pleier å bruke sminke, dette var kun for moro skyld og for videoen sin skyld. Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre om du trykker HER. Det er helt gratis å abonnere!
 

2K9PLcLbKE0

(Trykk på bilde for å komme til videoen)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

 

7 kommentarer
    1. Digger virkelig YouTube kanalen din og at du er så aktiv som du er. Du er en av de få YouTuberne som poster videoer flere ganger i uka og videoene dine er virkelig bra kvalitet på! Stå på så er jeg sikker på at du kommer langt🤩 ilu<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg