Jeg ble kastet ut fra Love Island – Dette skjedde..

Processed with VSCO with c1 preset

…….. Snipp snapp snute så var det eventyret over, haha.. Jeg ble sendt på hode og ræva rett ut igjen fra Love Island uten at jeg fant kjærligheten! Som dere vet så var jo jeg veldig lite forberedt på å i det hele tatt dra ned hit, men tok utfordringen på strak arm og det gikk slik det gikk. Jeg er ikke sur eller deppa over det som skjedde overhode, og syntes egentlig det er helt greit. Så klart hadde jeg lyst til å være der så lenge som mulig og prøve å finne kjærligheten når jeg først var der, men slik ble det ikke.

Om du har sett dagens episode der jeg og Ina blir sendt ut så vet jo du hva som skjedde, om du ikke har rukket å sett det enda så tenkte jeg å fortelle litt kort om hvordan dette skjedde. Så hvis du ikke vil ha spoiler – hopp over dette avsnittet! 

I villaen ble det jo til at både Ina, jeg og Victoria var nødt til å ”kjempe” om Marius da han var den eneste single gutten – og for å komme seg videre på Love Island må man ha en partner. Vi hadde liksom ikke sjanse på noen av de andre guttene da de hadde sagt til oss at de likte partneren sin veldig godt og da har ikke jeg lyst til å ødelegge det. Marius kom inn noen dager før Ina og meg og da var Victoria den jenta i villaen som var singel. Allerede da hadde jo Marius bestemt seg for å satse på henne og bli kjent med henne – det hadde han liksom fått litt for seg føler jeg. Og det er greit nok det altså, det blir spennende å se hvordan det går videre! På dumpingen valgte Marius Victoria til sin nye partner.

Jeg fikk liksom ikke en ordentlig date eller ordentlig tid til å bli kjent med gutta, eller faktisk velge meg en partner, det syntes jeg var veldig dumt og gjorde det hele mye vanskeligere. Det er sikkert en del som kommer til å spørre om det og her har du svaret – Det syntes jeg var litt dumt. Man må virkelig gi alt og satse!

Processed with VSCO with c1 preset

Som jeg sa da jeg forlot villaen så håper jeg dem alle er heldige å finner kjærligheten! Dette har likevel vært en kjempe kul opplevelse og jeg angrer ikke på at jeg takket ja! Om du vil finne kjærligheten og tror dette er stedet anbefaler jeg deg virkelig til å melde deg på! Opplevelsen er helt sinnsyk og stedet er nydelig. Takk for meg Love Island!

❤️❤️❤️

Jeg har forresten tenkt til å lage et eget innlegg hvor jeg svarer litt på spørsmål om Love Island og hvordan oppholdet mitt der har vært, så om det er noe du lurer på om Love Island, reality TV show, eller andre ting som skjedde inne i villaen så er det bare å legge igjen en kommentar så skal jeg få svart på alle spørsmålene straks! 

Hvordan syntes du det var å se meg på TV da? 

45 kommentarer
    1. Det var moro å følge med mens du er med. Synd at du er ute, Men jeg støtter deg 100 % Jeg får ønske deg en fin kveld videre. Glad i deg.

    2. Assa jeg tuller ikke jeg fikk tårer da du ble sendt ut faen jeg er så trist nå jeg gleda meg heleee tiden til love island pga deg men åh skal slutte å se på love island det kommer til å bli sykt kjedelig uten deg 😭❤️ Tror du at du kan komme inn igjen? Assa det hadde vært utrolig gøy plissss ta med isabelle inn i love island igjen

    3. Hva faen det ga ikke noe mening to nye jenter som ikke fikk muligheten til noe ble sendt ut og en ny jente kommer assa du fortjener å gå tilbake fordi du for at mange ser love island og love island trenger flere seere tipper at mange ble sikkelig skuffet

    4. Elsker deg❤️ har nettopp begynt å se på det fordi du var med og jeg gledet meg sånn sykt til du skulle komme inn, men du fikk ikke bli der så lenge😭 håper du blir sendt inn igjen på hotellet i allefall lykke til med å finne kjærligheten i Norge!❤️

    5. What? Det var såå trist å se deg gå ut av hotellet 😭😭😭😭 du fortjener å bli sendt inn i hotellet❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺 elsker deg utrolig mye❤️

    6. Neiiiiii😭 Er det ikke mulig at produksjonen kan gjøre slik at du kan komme inn igjen?, det Magnild gjordet liksom?? Det blir ikke det samme å se på nå ass:(

    7. Du skulle prøvd deg på Andreas, han syntes jo at du var en instavennlig jente, og følte ikke han var låst til noen. Så kjedelig at det ikke skjedde, håpet virkelig dere kunne blitt partnere. Hadde vært en helg perf match!!!

    8. Kjempe leit at du røk ut😢 syntes heller de kunne gjort det hele mer spennende. At Viktoria og Marius automatisk hadde blitt ett par for eksempel og at du og Ina skulle velge dere en partner! Noen hadde sikkert blitt lei seg om det hadde skjedd, men burde vært noe de skulle vært forberedt på.

    9. Anonym ho gir aldri opp nå var det jo ikke ho sunn feil at ho røket ut .
      Martin kunne valgt isabelle noe han ikke gjorde .

    10. Hei Isabelle. Jeg ville bare komme en en liten ting. Det er absolutt i ikke slemt ment.
      Jeg har lagt merke til ar du skriver veldig mye liksom, og for p være ærlig så synes jeg at blogginnleggene hadde vert mye bedre uten det ordet. Da blir det mer vokset og proft å lese.
      Igjen absolutt ikke slemt ment, men kun konstruktiv. Ha en fin dag videre :))

    11. Synd du røk ut etter 2 dager 😕 du skulle prøvd deg på martin siden han er ny da hadde du hatt en bedre sjanse til og bli .

    12. Altså, litt drøyt at du bare fikk vært der i sånn 2 dager. Jeg syns det er dårlig planlagt av produksjonen og det får meg bare til å syntes at Love Island er et enda verre opplegg enn det jeg trodde før. Hadde vært fint om du kom inn igjen da!

    13. Synd at du er ute av Love Island. Håpet på at du skulle finne kjærligheten der. ❤️Lykke til videre.😘

    14. Vet du hvor lenge Love Island varer? Tone dro jo hjem i går, og er ikke hun programlederen?
      Og synes opplegget rundt deg og Ina var veldig snålt. Dere fikk jo ikke en ordentlig sjanse. Parene blir mer og mer sammensveiset, og at det kommer inn 3xjenter på kort tid, er veldig rart, i alle fall når det bare var èn singel gutt.

    15. Hvorfor vil du ikke uttale deg om at du har redigert det siste bildet ditt på Instagram? Man ser at det hvite taket bøyer oppover ved armen din, og at det hvite er skeivt ved hofta di. Hvorfor ikke være ærlig og sette et godt eksempel?

    16. Syns egentlig det bare var tull og unødvendig energi av de å sende inn to nye jenter til en singel gutt. Dere fikk ingen sjanse på dere på å redde dere inn, og det virket som det bare var meningen at dere skulle ut og inn.

    17. Virker som dette var godt planlagt med TV3 at du skulle promotere deltakelsen for så å ryke.. ganske tragisk om du spør med! kommer hvertfall ikke til å melde meg på Love Island

    18. Spørsmål:
      Hvorfor sier Sofie at du og Andrea er gode venner, mens når gutta spør om dere sier du bare “vi er venner liksom”, og får det til å høres ut som hun er en tilfeldig person du kjenner litt bedre enn en bekjent?

    19. Hva er vitsen med å komme inn såå kort tid.Det burde jo komme inn flere gutter single også da…det stemte ikke denne gangen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg