JEG PRØVER Å TURNE – NY VIDEO

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det? Da var det endelig tid for en ny video på YouTube kanalen min. Denne gangen en video av at jeg prøver å turne igjen, det er mange som har etterspurt dette og derfor valgte jeg å gjøre det dere ønsker. Om du har noen video tips eller noe du vil jeg skal filme så er det bare å si ifra! 

Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å gi meg en tommel opp på YouTube. Kanalen min kan du finne HER, det er helt gratis å abonnere!

IZMeFNr9ga8

(trykk på bilde for å komme til videoen)
 

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

10 kommentarer
    1. Jeg synes du var kjempeflink, spesielt med tanke på at det er 8 år siden sist. Jeg tror du hadde gjort det mye bedre om du hadde forberedt deg noen uker/dager på forhånd med å tøye litt hver dag. Da hadde du vært mykere, og ting hadde ikke gjort så vondt.
      Kan du forresten lage en video også, hvor du viser hvilke tøyeøvelser du gjør/gjorde?

    2. Du imponerer noe sjukt. Jeg var selv veldig myk i kroppen før i tiden, stod i bro, tik salto osvosv. Drømmen var alltid å gå på turn, men vi hadde ikke noe slik rundt her, så turner hjemme på plenen. Skulle tøffe meg for min 9 år gamle niese for en stund siden, kom meg ned i bro, knakk noe voldsomt i ryggen og der stod jeg uten å komme meg opp igjen. Pinne stiv i ryggen og ikke fullt så tøff i trynet etterpå😂

    3. Hei synes du var sykt flink etter så lenge du er veldig fin og vil bli kjent med deg😊kan du add meg på Snapchat sebbiano98🙏🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg