Se meg drite meg ut, kjendis fest & jeg reiser

Snapchat: isabelleeriksen

 

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå er jeg bare hjemme og har nettopp fått gjort ferdig videoen som skal ut i dag, GLED DEG! Jeg har egentlig ingen planer i dag heller, en ting som jeg må få fikse før torsdag er en liten koffert jeg kann ha med på flyet. Dagen i dag skal brukes til å slappe av, kanskje dra på trening om jeg føler for det (jeg har jo ikke trent på døds lenge og har egentlig lyst til å starte igjen). Jeg har også lyst til å prøve å meditere, haha..

Ukens høydepunkt:
Jeg har endelig fått farget håret mitt, noe som virkelig var på tide. Jeg hadde uten tull en ettervekst sendt fra helvete, haha. Jeg har også fått filmet en video som hundrevis har spurt om og ventet på, nemlig når jeg prøver å turne igjen. Som de fleste vet drev jo jeg proft med turn før (videoer HER) og nå prøver jeg å gjøre det igjen. Det er rundt 8 år siden sist jeg for eksempel sto oppå en bom og nå prøver jeg igjen. Det ble både knall og fall, jeg fikk vondt, svettet og lo! Videoen kommer ut i dag og det er bare å glede seg, den ble sinnsykt morsom. Jeg driter meg jo ut som bare det på kamera, og det er alltid gøy å se haha! Forrige uke var jeg også på høstlanseringen til TV3, det var morsomt.

Ukens nedtur:
Nå er det offisielt høst og det har blitt september. Tanken på at det snart er vinter gjør meg rett og slett bare lei meg! Vinter er den tiden på året jeg misliker minst og jeg skulle ønske jeg bare kunne rømme landet.. Hvem vet, kanskje jeg gjør det 😉 

Ukens irritasjon:
Jeg tror faktisk ikke det er så veldig mye som har irritert meg denne uken, eller jo.. Telefonen min har begynt å klikke! Den kan plutselig fryse i noen sekunder og klikke så jeg ikke får brukt den, det er spesielt irriterende når det er noe viktig jeg må gjøre! Jeg tror det er fordi jeg har alt for mye på den, jeg har faktisk over 50 000 bilder og videoer så det er nok på tide å slette litt.

Ukens tanke:
Jeg reiser snart og gleder meg ekstremt. Dere som følger meg hver dag vet allerede hvor jeg skal reise og shit som jeg gleder meg. Jeg reiser allerede nå på torsdag sammen med noen venninner! Det kommer til å bli så bra.

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with c1 preset

BH – HER

TOPP – HER

SKO – HER

Processed with VSCO with c1 preset

GENSER – HER

Jeg har forresten en rabatt kode som du kan bruke på nakd.com for å 15% rabatt. KODEN ”Eriksen15” gir 15% rabatt på alt i nettbutikken. Happy shopping♡

Ukens YouTube video:

5o1ebF69B1U

(Trykk på bilde for å komme til videoen)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

Ukens mest leste innlegg:

Bildedryss fra kjendis fest

Ukens spørsmål

SLIK BLIR DU KVITT KVISER OG UREN HUD + Bilde av meg helt uten sminke

🌸🌸🌸

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg