De dro meg i håret og kastet sand på meg.. – Forteller ærlig om da jeg ble mobbet

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I dag er det endelig tid for en ny video på YouTube kanalen min, og denne gangen en veldig viktig video. Jeg har skrevet litt om mobbingen jeg gikk gjennom før, men aldri snakket så åpent og ærlig om hva jeg syntes om mobbing slik som i denne videoen. Jeg er redd og stresset for å legge ut denne videoen, men med deres støtte så vet jeg at det går bra♡ 

Jeg håper du tar deg tiden til å se hele videoen, for dette tema er faktisk ekstremt viktig! Gjerne gi meg en tommel opp på YouTube og abonner på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis.

5o1ebF69B1U

(trykk på bildet for å komme til videoen)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

17 kommentarer
    1. Vil bare si at alle vi er her for deg❤️❤️ Alle er utroli glad og stolt av deg😘 keep on with the good work😍😍

    2. Det er dumt at mobbing finnes men husk at det er bare å si snakke med en voksen du stoler på ,eller du kan snakke med mobberen😉👌🏻

    3. ja så bra da, alt er mobbing – ¨du er stygg¨
      ¨ O M G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG BLIR MOBBA FOR F¨
      off, jeg blir og mobba- av deg hadde tulla egt men det er ikke syns på deg alle blir mobba og drept en gang i livet

    4. sterk video❤️jeg skjønner hvordan du hadde det og har det😭jeg går gjennom det samme😭jeg gråter hver eneste dag,så jeg skjønner hvordan du har det.jeg gruer meg alltid til skolen😭Og det er helt forferdelig. Skjønner ikke at folk gidder og mobbe for det er IKKE greit😡INGEN fortjener og bli mobba😭❤️#stoppmobbing!! De menneskene(barna)burde angre på at de gjorde det mot deg fordi du er en fantastisk person og en skikkelig god yt’er❤️

    5. Isabelle!! Du er så utrolig modig og sterk!!❤️👌 Jeg blir bare helt fullstendig glad av å se hvor mye bra du sier i denne videoen. Og du snakker om en veldig viktig tema. Jeg blir så lei meg av å Se hvordan det faktisk er rundt om i verden:( Da jeg hørte om mobbingen på ungdomsskolen. Så vil jeg bare si at jeg har det akkurat likedan, men jeg tør ikke å kalle det mobbing. Fordi da blir der sikkert enda verre. Jeg har jo en venn i klassen, men likevel er hun veldig ignorerende i Blandt. Har flere venner, men alle er så «rare» og jeg er ikke sånn som de. Alle synes bare jeg er rar og merkelig. Osv.. men det viktigste. Den videoen!! UTROLIG flott!! YouTube trenger den videoen der! Og den har vakreste DU stått for😉👌

    6. Takk for at du deler denne filmen. Dette er et utrolig viktig tema, og som du sier hjelper det ikke med et ordinert foredrag for å få stopp på mobbing.

    7. Godt å lese at det faktisk bare ikke var meg som hadde det sånn på den samme ungdomsskolen. Kjente meg veldig godt igjen.

    8. Eg blei mobba i 1-5 klasse sån fysisk ho som mobba meg holder fortsat litt på men no er det berre stygge blikk og litt kommentarer, men i første klasse var det ille eg stolte ikkje på nokon eg var med bestevennen min men eg sa ingenting hemmelig til ho fordi eg var redd, redd for at ho og skulle begyna som dei andre. Eg blei slot sparka og dei beit meg og reiv meg i håret kasta Stein på meg, eg ville gi besked til ein voksen men dei trua meg og sa vist du gir beskjed til ein vaksen så skal eg lova deg at eg skal gjer livet ditt surt din hjævla drittsekk ditta var då berre i første klasse det blei verre ut over dei neste åra og ho fekk fleire med seg men i 5 klasse i slutten av 5 klasse blei eg så lei av ho at eg slo til ho og sa akkurat det eg følte og da stoppa ho i nokon dager men når ho begyndte igjen var det ikkje så ille det var berre stygge blikk og komentara og sån var det i heile 6 klasse og no har eg netop begyndt i 7 klasse og no vill ho bli Venn med meg men det vill ikkje eg. Eg soler ikkje på ho.

    9. anonym 02.09.2018 kl.21:58 “alle blir mobba og drept en gang i livet”
      Sorry, men er du mentalt frisk, du? Å si at alle mennesker blir mobbet, er feil. Å si at alle mennesker blir drept(!?!?), er bare sykt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg