Jeg er lei meg, det sykeste jeg har gjort & si JA!

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg bare hjemme. Jeg har laget vafler og skal straks begynne å sminke meg, i dag tenkte jeg å kanskje spille inn noen videoer så skal jeg kanskje en liten tur til Sofie. Jeg beklager forresten for at dette innlegget kommer såpass sent, det er jo allerede onsdag. Herregud tiden går så utrolig fort! Dagene og timene bare lyr av gårde. Snart er det jul liksom!

Ukens høydepunkt:
Det må uten tvil bli den fantastiske turen jeg hadde sammen med blivakker.no til Kristiansand. Vi gjorde så utrolig mye morsomt som jeg har hatt lyst til å gjøre lenge som jeg faktisk aldri har gjort før. Vi var på escape room, vi holdt både slanger og edderkopper (noe som var morsomt, men ekstremt skummelt og ekkelt der og da) og vi kjørte helikopter. Det var helt fantastisk! Kjøre helikopter, eller sitte på er noe av det kuleste og sykeste jeg har gjort på lenge.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Ukens nedtur:
Sommeren er over.. Været har begynt å bli dårligere og jeg merker både på kroppen og i hode at jeg er skikkelig lei meg for det. Jeg elsker jo sol og sommer og skulle ønske det var det året rundt. Nå må jeg snart finne frem alle mine tykke vinterjakker, noe jeg ikke gleder meg til overhode. Jeg blir faktisk skikkelig lei meg av å tenke på at sommeren er over og at om noen måneder ligger det masse hvit snø på bakken.

Ukens irritasjon:
Jeg tror faktisk ikke det er så veldig mye som har irritert meg denne uken – eller, det er det jo helt sikkert. Man irriterer seg jo alltid over ett eller annet smått, sånn er vi mennesker. Forrige uke var egentlig veldig fin! En ting som irriterer meg generelt med meg selv er at jeg ikke får ting gjort. Som nevnt over så er det utrolig mye jeg skulle ønske jeg kunne gjort, men jeg bare får ikke gjort det. Det er masse prosjekter jeg har lyst til å starte med, men jeg vet liksom ikke hvordan. Det irriterer meg ganske mye!

Ukens tanke:
Det er så sykt mye jeg har lyst til å gjøre og få til, men jeg aner ikke hvordan. Jeg er et skikkelig ja menneske når det kommer til ting jeg vil gjøre og jeg skulle ønske jeg både visste og kunne gjøre alt. Jeg har mange planer og tanker i hode på hva jeg vil gjøre fremover så vi får se hva som skjer! 

Ukens antrekk:

All black:

BUKSE – HER.

SKO – HER.

LIGNENDE JAKKE – HER.

VESKE – HER.

CAPS (annen rosa farge) – HER.

Ukens YouTube video:

28DFZ3o8OGU
(trykk på bilde for å komme til videoen)

 

Ukens mest leste innlegg:

Ukens spørsmål// Så mye tjener jeg. Jeg angrer. Søsken. Kroppspress. Min eldste ++

Jeg har reist til.. + DET SYKESTE JEG HAR SETT..

SE HVA JEG FANT PÅ TELEFONEN TIL MIN LILLESØSTER..

23 kommentarer

Siste innlegg