Min lillesøster fant bilder ingen skulle se på telefonen min – VIDEO

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for en ny video på YouTube kanalen min, og denne gangen ikke hvilken som helst video. I dag kommer det en video veldig mange har ventet på, nemlig da min 12 år gamle lillesøster snoket i min telefon. Hun fant mye som ingen egentlig ikke skulle se og jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt redd for å legge ut denne videoen, haha… 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å gi meg en tommel opp, husk å abonnere på kanalen min – da blir jeg super glad. Du kan abonner HER og det er helt gratis. 

s4VILU3bPbI

(trykk på bilde for å komme til videoen)
 

DEL 1 KAN DU FINNE HER.

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

7 kommentarer
    1. For noen herlige småsøsken du har. Jeg så også filmen da broren din sminket deg. Satt og småhumret for meg selv nå. Fantastisk artig. Du er skjønn, og jeg ville bare ønske deg en fin start på uken <3

    2. Jeg elsker deg og kanalen(blogg) din jeg ser på den vær dag og jeg ser videoene dine pånytt hele tiden 💞💖😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg