Bildedryss fra Kristiansand – Se så mye vi har gjort

Annonse – Blivakker.no

Hallo alle mine fine ♡

Da har jeg endelig kommet meg hjem til Oslo og har fått en god natts søvn i min egen seng. Det er virkelig ingenting som er bedre enn det! Som jeg allerede har skrevet mange ganger på bloggen så har jeg hatt en nydelig tur til Kristiansand og tenkte å ha et lite bildedryss derfra, det er et par bilder jeg ikke har lagt ut enda – men om du leser bloggen og følger meg på sosiale medier har du nok sett de fleste bildene!

Tusen takk for alt Blivakker!

Disse to dagene har følt som en hel uke fordi vi har fått gjort så mye, og det er gøy! Nå skal jeg jobbe litt før turen går videre til en venninne. Jeg skal faktisk skrive ukens spørsmål nå så hvis det er noe du lurer på så er det bare å kommentere det i dette innlegget så skal jeg svare på deg! Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere. Love you all ♡

6 kommentarer
    1. Hvordan får du så perfekt hud? <3 Noen spesielle produkter? Og redigerer du vekk kviser osv? Du er så vakkerrrrr

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg