SELGE DE BRUKTE TRUSENE MINE?

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? I går kveld mottok jeg en e- post på min telefon som gikk som følger:

Altså er det seriøst? Tror du virkelig jeg vil selge deg mine brukte truser? Og for 500 kroner, haha.. Noen ganger lurer jeg virkelig på hvordan folk kan ha så merkelige fetisjer. Smart business, men nei takk – du får spørre noen andre!

 Processed with VSCO with p5 preset

Denne trusen er min, skal vaskes og brukes igjen og igjen! 🙂 

Jeg blir nesten litt kvalm over at folk faktisk syntes dette er greit og digg liksom. Hvordan kan man tenne på brukte truser? Jeg vil virkelig ha svar på det for jeg skjønner ikke!

Folk er gale, bruk hode på nett folkens – det gjelder dere alle, til og med du som leser dette nå 😉

14 kommentarer
    1. Komisk at du lager falsk email og sender det til deg selv bare for oppmerksomhet. Jaja, ha en fin helg Isak 🙂 eller Isabelle?

    2. Er enig med deg Isabelle, det er jo bare ekkelt at folk spør om sånt. Jeg er på din side Isabelle. ❤️😘. Og kan du følge meg tilbake på Instagram. Elsker deg såååååå myyyyyye. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Smil, du kunne gjort en god deal
      Forsåvidt clickbait som bare det på Snapchat, kjedelig at folk skal ty til slikt for å tjene penger:/

    4. Hva synes du om jenter som liker eldre gutter og gutter som liker yngere jenter? Er du liksom for det eller imot det? Synes du en jente på 14 kan være sammen med en gutt på 16-17?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg