Falske rykter, jeg er gammel, nytt hår & de hater meg

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat spist frokost, stått opp og sminket meg litt. Jeg var oppe tidligere enn jeg pleier i dag da jeg var en liten tur hos regnskapsføreren min. Planen i dag var egentlig å filme noen videoer sammen med annen kjempeflink YouTuber, men vi var nødt til å endre på planene da hun følte seg dårlig. Derfor har jeg ingen andre planer i dag annet enn å redigere videoer, blogge litt og pakke i kveld. Imorgen tidlig reiser jeg, woho!

Ukens høydepunkt:
Denne ukens høydepunkter er faktisk ganske mye. Det har skjedd mye morsomt, noe jeg så klart elsker. Jeg har jo vært en liten tur i Bergen å besøkt fine Julie, det var super koselig og det kann ikke bli lenge til jeg drar tilbake dit. Ikke nok med at jenta er super, men Bergen er en så fin by! Denne helgen var det også Findings festival, noe som skjer hvert eneste år og er alltid like bra. Nå gleder jeg meg bare mer til neste år!

Ukens nedtur:
Jeg føler seriøst at jeg begynner å bli gammel, haha.. Etter festival og alt som skjedde denne helgen med en del alkohol innabords merker jeg hvor sliten jeg faktisk kan bli. Jeg husker før, da jeg var 18 år gammel – da var jeg uten tull ute tre ganger i uka og i like fin form dagen etterpå, det savner jeg. I det siste har jeg blir utrolig fyllesyk og rett og slett hater livet dagen derpå.. Skikkelig kjipt!

Ukens irritasjon:
Nok en gang må det bli folk som ikke klarer å la ting ligge og folk som gjør alt de kan for å få andre til å føle seg dårlig! Jeg er så lei av at mennesker jeg ikke kjenner og som ikke engang vet halvparten om meg skal drive å spre rykter som overhode ikke er sant. Jeg bryr meg ikke om kritikk og hat sånn sett, men når det kommer til falske rykter som er ganske ille – da blir jeg irritert. Hat meg så mye du vil, kritiser meg så mye du vil, men ikke gå rundt å fortell usannheter om meg. Jeg bryr meg faktisk ikke om du hater meg eller ikke liker meg, bare du da lar meg være i fred og lar meg bruke tiden min på dem som faktisk betyr noe for meg og som støtter meg. Dere er forresten de aller beste, jeg setter så enormt stor pris på dere alle sammen som støtter meg og sender meg fine meldinger! I love you.

Ukens tanke:
Jeg vil ikke si at jeg angrer på at jeg klipte meg kort, for det gjør jeg egentlig ikke. Her om dagen satt jeg å så på gamle bilder av meg selv, bilder der jeg hadde langt og fint hår og jeg skal ærlig innrømme at jeg savner det ganske mye. Når jeg ser tilbake på disse bildene så syntes jeg håret så veldig langt ut, men der og da husker jeg at jeg ikke syntes det! Jeg elsker samtidig meg med det korte håret så jeg er super usikker på om jeg skal spare eller fortsette å ha kort hår. Hva syntes du?

Ukens antrekk:

LIGNEDE BUKSE – HER.

LIGNEDE TOPP – HER.

(Mitt sett er fra PLT)

BUKSE – HER

BELTE – HER

SKO – HER

(Fant ingen lignede gull jakker, min er kjøpt i London..)

Ukens YouTube video:

guIpMeYXhzY

(trykk på bilde for å komme til videoen)

Ukens mest leste innlegg:

KRANGLET MED SOFIE OG MARTINE – Jeg forteller alt..

Ukens spørsmål// Botox. Selvtillit. Meg og Martine. Kjæreste med en muslim ++

SLIK SER JEG UT I DAG

🌸🌸🌸

5 kommentarer
    1. Selv om du er kjempe fin nå så syns jeg du skal spare. Er så utrolig fint med langt hår og man kan finne på så mye mer med det, føler jeg da:) hadde jeg kunnet hatt langt hår fordi det faktisk vokste hadde jeg aldri klipt det 😀 nå har jeg langt hår, men det er extensions. Elsker det uansett <3

    2. Skjønner ikke hvorfor folk tar bryet om du krangler med noen eller ei, hvis du gjør det så gjør du vel det men det har vel ikke dem noe med? Bare min mening om hvordan folk skal behandle andre uten å tenke på at andre også er menneske? Ha en fin dag videre Isabelle og ikke la noen øderlegge den!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg