Besøker Paradise Julie i Bergen // VLOGG

Heihei alle sammen♡

Som de fleste helt sikkert har fått med seg så var jo jeg i Bergen en tur forrige uke, noe som var ekstremt koselig! Jeg var på besøk hos Julie fra årets sesong av Paradise Hotel og den jenta er virkelig bra. Jeg digger hun! Jeg vlogget begge dagene jeg var der og syntes turen var veldig fin og morsom, jeg håper du liker vloggen. Gi meg gjerne en tommel opp på YouTube og abonner på kanalen min, det kan du gjøre HER. Da blir jeg super glad. Det er også helt gratis å abonnere!

qsikl0S05_Y

(trykk på bilde for å komme til videoen)

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

6 kommentarer
    1. Jeg er jævla fan av deg. Kan du add meg på snapp heter ingrid9673 jeg har prøvd og add deg men nei får ikke svar 😭😢/spørsmål har du hatt sex med noen PS EEEELLLLLSSSSKKKKEEERRRR VIDEOENE DINE ❤️❤️🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg