Kranglet med Sofie og Martine – Jeg forteller..

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b5 preset(En drittlei Isabelle….)

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Supert håper jeg. I dag er jo offisielt sommerferien over og folk har begynt på skole og jobb igjen. Herregud jeg husker hvor giret jeg var på denne dagen for mange år siden, når man skulle begynne på nye skoler osv. Håper hvert fall alle sammen har hatt en nydelig mandag så langt! 

Jeg tenkte å ta opp en liten ting som jeg så Sofie også hadde skrevet om tidligere i dag. Jeg har også skrevet om dette på bloggen før – flere ganger, men det gir seg jo ikke. Mennesker elsker å blande seg inn i andres liv og drama, selvom det nødvendigvis ikke er noe drama. Jeg skjønner selvfølgelig at folk lurer og spør, vi er bloggere og har valgt helt selv å brette ut om livene våres på nett og da må vi regne med spørsmål og spekulasjoner. Noe jeg på en annen side syntes er veldig rart og faktisk litt respektløst er det at folk ikke gir seg og sprer falske rykter etter at vi har gitt alle et svar. Jeg er mildt sagt mektig irritert og dritt lei av alle disse ryktene som går rundt. Det er absolutt ikke morsomt for meg eller de andre jentene i det hele tatt!

Det at folk tror at jeg har kranglet og ikke lenger er venn med Martine eller Sofie er greit nok det, men jeg skjønner ikke hvor folk har det fra. Jeg skjønner at folk begynner å lure når det kommer til Martine og meg – vi har jo laget hver vår YouTube kanal, vi har ikke lagt ut hverandre på sosiale medier i det siste, men det betyr ikke at det er drama og at vi er uvenner? Uansett om det hadde vært det eller ikke så betyr ikke det at vi MÅ skrive om det? Som jeg har nevnt til dere tidligere så elsker jeg YouTube og har lyst til å drive med det for fullt og legge ut masse videoer alene, derfor passet det best med en kanal helt alene. Når det kommer til oss og sosiale medier så har vi møtt hverandre, men ikke lagt ut bilder. For helt ærlig, hvorfor skal vi, hvorfor må vi? Det går an å møtes, prate sammen osv uten at det skal dokumenteres, bli tatt bilde av og lagt ut på sosiale medier. Vi er to forskjellige personer.

Det er veldig mange som har spekulert etter denne helgen da det var Findings, fordi jeg ikke var på vors med de andre jentene og heller hang med noen andre og dere skal få lov til å spørre, men vi har jo svart? Det er ingen stor grunn til at jeg ikke var på vors hos Sofie, jeg valgte bare å dra med noen andre venner. Om jeg hadde ønsket og spurt hadde jeg jo så klart fått dratt med blogg-jentene. Jeg møtte både Sofie og Martine på festivalen og hilste på dem! Når jeg drar med noen sammen på festival, eller en fest så er det for meg en selvfølge å være sammen med dem hele kvelden. Jeg liker med andre ord ikke å gå fra de jeg velger å dra sammen med. Enkelt og greit!

Selvom du kanskje ikke tror det så er det ekstremt mye av livene til oss bloggere og influencere som ikke blir dokumentert, skrevet om og tatt bilder av. Vi har et privatliv og helt sikkert mange hemmeligheter som dere ikke vet om. Men, det at Sofie og jeg ikke er venner lenger er ikke en av disse hemmelighetene, haha. Sofie og jeg reiser faktisk til Kristiansand denne helgen og det gleder jeg meg masse til. Det er lenge siden jeg har vært med Sofie på grunn av reising og andre ting så det skal bli godt å være litt med henne igjen!

Som sagt så er jeg ikke uvenn med noen av disse jentene. Det er likevel sant at jeg har vært veldig lite med begge to i det siste, ikke at hele Norge har noe med det å gjøre, men ja det er sant. Det betyr likevel ikke at vi har hatt en enorm krangel, hater hverandre og er uvenner. Det har både Martine, Sofie og jeg skrevet på bloggen så folkens – kan dere vær så snill slutte å spre masse falske rykter. Jeg syntes ikke det er noe morsomt i det hele tatt, jeg blir faktisk lei meg selvom ryktene ikke stemmer overhodet.

Det å få kommentarer på bloggen eller sosiale medier annen hver time om at jeg for eksempel har prøvd meg på typen til bestevenninna mi gjør meg bare kvalm. Altså selvfølgelig kunne jeg aldri gjort det? Jeg har også fortalt dere tidligere om hvor mye jeg hater utroskap, tror dere virkelig jeg kunne vært en del av det? Og i tillegg da ødelegge for min bestevenn? Det ryktet der kan alle bare legge fra seg med en gang, for det at jeg har prøvd meg på Aleks er rett og slett bare jævlig dårlig gjort av enkelte å gå rundt å si. Sorry, men æsj. Jeg tror heller ikke Martine hadde vært sammen med Aleks om han hadde vært utro 🙂

Jeg kommer sikkert til å angre på at jeg skriver og forteller dette, men jeg har flere kvelder ligget hjemme i tårer og grini som bare det på grunn av dette. Det gjør faktisk vondt! Så jeg ber på mine knær, vær så snill å slutt. Dette er siste gangen (håper jeg) at dette blir et tema her på bloggen, jeg håper du fikk svar på alt sammen og at vi alle kan legge dette bak oss, sammen.

103 kommentarer
    1. Skjønner at du vil ha fler klikk osv. Men det å sitte her å «kjefte» på leserne dine som har fått deg til å tjene en del penger og som har skapt stort nettverk for deg, er bare helt tragisk. Som du sier, så har dere også privatliv. Men da må du forstå at folk kan spørre flere ganger da mange kanskje ikke får med seg alle innleggene. Og du er faktisk nødt til å svare uansett, da det er leserne dine eller «fansene» dine du tjener penger på. Bare en liten mening fra min side. Jeg ble bare litt irritert nå selv om jeg leser bloggen din hele tiden. Og jeg mister lysten til å gå innpå bloggen din når du skal ha denne holdningen. Men for all del, gjør slik du ønsker. Jeg kom bare med en liten mening.

    2. Du bortforklarer igjen og lyver så det renner!! Nå er det faen nok! Nå får dere faen innrømme hva som har skjedd!!!!! Dere er ALDRI sammen lenger, og det sier jo flere som har fulgt med dere og bor i nærheten av martine. Du er aldri på besøk hos henne, følger ikke hverandre på insta.
      Nei uff du dret deg faktisk loddrett ut av dette innlegget! Der mistet du en leser ;-)))) Keep it up, silikondukka :)))

    3. Anonym: Kjefter overhodet ikke på leserne og ”fansen” min, men på de som faktisk går rundt og sprer falske rykter om meg. Jeg nevner flere ganger i dette innlegget at jeg skjønner at folk lurer og spør, og det er helt greit! Men når jeg har gitt mitt svar flere ganger tidligere, men folk gir seg fortsatt ikke da sier det seg selv at jeg blir irritert og lei. Spesielt når ryktene er så grove som de faktisk er! Mine småsøsken har til og med kommet bort til meg og lurt, noe som så klart gjør ekstra vondt..

      Jeg er ikke nødt til å svare på ting jeg ikke har lyst til btw:) Jeg er hyggelig og svarer på dette som alle lurer på. Kunne latt være og dratt denne enda lenger for å få klikk, men det vil jeg ikke.

    4. Anonym: Det er bare creepy at folk faktisk har gått rundt å ”spionert” på oss for å finne ut om vi er sammen eller ikke..
      Det går helt fint, jeg vil ikke ha lesere som har den holdningen du har 🙂

    5. Skjønner at du er lei av ryktene og jeg synes det er dårlig av folk å finne på masse forskjellig som liksom skal ha skjedd.
      Når det er sagt, så tror jeg det mange reagerer på når det kommer til deg og Martine er at dere begge bare poengterer at dere ikke er uvenner, i steden for å si at dere er venner. Det får folk til å tenke at noe har skjedd og at dere ikke er det, siden det går an å verken være uvenner eller venner.

    6. Stakkar deg Isabelle,
      Du er forbildet mitt og jeg syntes ikke at det er hyggelig at folk sender sånt til deg!😭 og alle har jo et privatliv lzm! Så at folk sier at du kjefter på de som skriver det gjør du ikke!😭 jeg elsker deg!❤️❤️

    7. Hvordan var det å ha sex med aleks da? Hadde han stor kuk? Om martine og han slår opp gi meg nummeret hans, han er digg! (;

    8. Nå må dere gi dere. De følger hverandre fortsatt på Instagram. De møttes i helgen på findings. De henger ikke sammen like mye som før, men det behøver ikke bety noenting. Det er faktisk helt naturlig når en får type og den andre er single. Syns det faktisk har gått litt langt nå. Så et tips til deg og Martine Isabelle. Neste gang dere møtes. Husk for Guds skyld å dokumentere det på alle sosiale medier slik at folk kan få ro!!

    9. Jeg tror grunnen til at mange lurer er fordi svarene dere gir er veldig vage. Jeg opplever at dere melker det med clickbaits som dette innlegget og aldri en skikkelig avklaring. Leserne dine burde vise respekt for det du vil holde privat, men når du hånterer dette på denne måten er det ikke rart at rykter oppstår.

    10. Morsomt at du sletter kommentaren min😂😂 Du innser vell at du dummer deg ut fordi du vet jeg har rett

    11. Jeg synes du er kjempe flink som tar deg av dette og legger mye tid på og skriver så fantastisk innlegg. Du beskriver hvordan du har det og du deler det vonde om deg som da kanskje mange folk forstår nå hvordan det har vært for deg når folk går rundt å slenger dritt og skriver noen falske rykter som ikke stemmer <3 jeg synes du er kjempe flink som skrev dette og du delte ditt privatliv. Stå på, ikke gi opp 😉 elsker deg <3 🙂

    12. Veldig bra innlegg, du skriver veldig bra og jeg er fast leser <3
      Men jeg tror de fleste merker at det kanskje er NOE mellom deg og Martine? Siden dere hang sammen som erteris før, men ikke så mye nå lengre? (ikke at du behøver å fortelle HVA det er, men å si at det er ingenting er vel kanskje ikke helt fakta?)
      uansett, stå på vidre! stor klem!

    13. De fleste skjønner at dere verken er venner eller uvenner, som dere sier. Men noe har skjedd, og det er noe som skjedde mens hun var borte, i og med at alt skjedde såpass kort tid etter hun kom hjem fra farmen. Bedre å si at det er en liten konflikt og at dere verken er venner eller uvenner

    14. Jeg synes det er dumt at folk skal alltid blande Seg i andre sine privatliv heia Isabell du vil alltid være mitt forbilde stå på og forresten så kjefter hun ikke på leserene sine hun sier at hun er dritt lei av rykter som går rundt henne og Martine og Sofie kos dere i Kristiansund heier på deg og forresten fuck haters

    15. Til dere som hater på isabelle for at hun delte dette, Hvafaen?! Det er da ikke rart at hun delte det når folk driver å sprer falske rykter om henne?! Jeg skjønner ikke problemet deres! La henne ha litt privatliv selv om hun er blogger. Det at hun er blogger gjør ikke at hun må fortelle alle de private tingene som skjer i livet hennes! Så nå håper jeg dere Lar henne vere!

    16. Skjønnet at dere ikke vil dele alt osv og dere har rett på privat liv! Men du og Martine har jo faktisk hatt en kanal sammen i omtrent 1 år, og dere har mange som har digget dere to sammen som youtubere og forbilder! Er ikke det at vi ikke tror på dere, dere er nok ikke uvenner men man merker jo at dere ikke er bestevenner lenger, og det trenger du såklart ikke å dele! Men hadde vært utrolig koselig om dere f.eks hadde tatt et bilde sammen til bloggen eller insta eller et eller annet bare for at vi får se dere igjen sammen, for jeg regner med folk ikke spør for å mase og plage, men fordi vi faktisk savner Isabelle og Martine:( no hate altså bare måtte få det ut, digger deg<3

    17. Kan du ha et lite meetup i Kristiansand denne helgen? 😍😍 Evt. med Sofie. Har syykt lyst å møte deg :)) <3

    18. Btw gjerne svar på kommentaren min! 😃 Liksom enten om dere kan eller ikke kan så jeg vet det <3

    19. MARTINE: begge følger hverandre 🙂 Det enkelt å sjekke opp og begge følger hverandre!! Skjønner ikke hvorfor folk skal gå rundt å si det når det er enkelt å se at begge følger hverandre.. Er så lei dette her nå!

    20. Du skal vel ikke fylle på leppene dine mer når du først er i gang da? Din oppblåste gullfisk dukke;))

    21. Elsker deg og bloggen din men jeg reagerer litt når jeg leser dette innlegget for jeg tenker sånn at dette er jobben din og du må tåke at folk spør når du ikke legger ut noen ting av henne og aldri er med henne men jeg forstår at du ikke liker at alle bomber deg med kommentarer om at dere er uvenner og jeg tror på at dere er venner<33

    22. Assa det at folk kan skrive noe sånt i kmt skjønner jeg ikke egt, det er frekt og slemt, men ja jeg skjønner selvfølgelig situasjonen, privatliv må man slefølgelog få ha

    23. Blir så forbanna på dere som skal spre så mange falske rykter, har dere virkelig så lite liv?!!! Tenk hvis dere fikk mye rykter som ikke er sanne. Hvordan hadde dt føltes? Og si at Isabelle er kjent person er ikke en unnskyldning for at du må spre rykter:/ Stå på Isabelle, heier kjempe masse på deg. Du fortjener bare ros

    24. Sikkert noen ville ha sett dere tilsammens hvis dere hengt eller danset sammen på findings.. ikke meg som var i VIP men noen..@?? Så noen ville vite hvis de er venner eller ikke, hvorfor så mye drama og hemmeligheter

    25. Nå må folk slutte å slenge dritt og tro på rykter. Dere har ikke noe med privatlivet ho sitt. Hvis ho å Martine hadde kranglet, så har dere ikke noe med det! Men nå sier ho at alt er greit mellom de. Så slutt å mas, å tenk med hodet. Isabell er en fantastisk blogger og yt❤️❤️Å det rykte med at ho har ligget med Alex , nå må dere tenke litt med hode her før dere sier noe!

    26. Til alle haters: Nå har jeg lest i komentarfeltet her og jeg merker at jeg blir forbanna på enkelte som kommer med så mye drøyt og jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan folk i det hele tatt har samvittighet til å skrive så mye hate😔Tenk om noen hadde skrevet så mye hate til alle dere som skriver hate til folk😡Dere burde skjerpe dere og heller begynne å lære dere hva respekt er for noe😔Og om dere tenker ettelerannet sånt dumt som dere skriver til Isabell så er det helt greit at dere tenker det men dere trenger ikke å skrive det til henne fordetom for fordetom hun blogger og har valgt det selv så er hun bare et menneske med følelser som alle andre. Tenk litt på det!!!
      Til Isabell: Du er en utrolig flink blogger og vlogger. Love you💖

    27. Hvorfor sier du at Alex er æsj? han virker som en kult fyr og er populær blant alle jentene! Litt rart at du ikke blir tiltrukket av han i det hele tatt?

    28. Du skal vel ikke fylle litt mer i de oppblåste leppene dine når du først er i gang da?:pp Plastic fantastic hoe

    29. Det JEG tror har skjedd her. Er at det ble laget et rykte mens Martine var borte, om at du og Aleks gjorde noe sammen. Dette har hun ikke visst om hun skal tro på eller ikke, men at hun igrunn gjør det og at ryktene alikevel på en måte har ødelagt litt den gode stemningen som var.

    30. Har aldri trodd på ryktene jeg, selvfølgelig kan man ha venner uten å måtte skrive og legge ut bilder av de hele fuckings tiden liksom. Jeg skjønner deg Isabelle, snille du<3

    31. Vet du hva? Overskriften og teksten din gir ingen sammenheng. Bare skriv heller at du trenger flere klikk. Det er flaut og grusomt at du måtte lure leserne dine med falske overskrifter. Triste bilder på Mystory med tekst som virket som det har skjedd stor drama mellom dere tre jentene. Altså… hva gir du meg? Du kan lure folk med usammenhengende overskrifter , med vær litt smart i det minste. Blondiner er blondiner. Dessverre.

    32. Altså ærlig talt, hvis du er lei av å høre at andre blander seg i deg og Martine, hvorfor kan ikke du bare bevise og legge ut et forbanna bilde av dere 2 henge sammen?? Altså hvafaen er det så vanskelig? Hvis du vil få vekk det ryktet gjør noe med det da!!

    33. Anonym: Du må virkelig hate livet ditt siden du har lagt igjen så mange hatkommentarer på dette innlegget to dager på rad.. Har ip adressen din og det ser ikke bra ut 😉

    34. Hei Isabell❤️ Du er mitt største forbilde,
      Jeg har lest gjennom alle kommentarene. Det er helt forferdelig det folk skriver😒. Og dere, dere syntes sikkert at det er enkelt og sitte bak telefonen anonym når ingen vet hvem dere er. Jeg vedder på at dere ikke hadde tørt og skrive de kommentarene hvis dere hadde skrevet navnet deres. Poenget er at det er veldig enkelt og sitte bak en telefon og skrive hat og såre andre. Men det er ikke så enkelt og bli såret❤️ Derfor så håper jeg dere slutter for Isabell har det ikke bra når dere skriver det dere skriver. Elsker deg Isabell håper du leser denne kommentaren en gang❤️❤️❤️❤️

    35. TIL ISABELL SINE HATERS:
      Herregud!!!! Nå må dere skjerpe dere!! De har privat liv og bestemmer selv hva de vil fortelle og ikke vil fortelle!!! De har svart, så kan dere bare godta svaret dere har fått!!??? Dere hadde ikke likt om en fremmed hadde rotet seg inn i deres privat liv!! Hvorfor tror dere de står og lyver?!!🤨😟 Hahaha blir nesten litt kvalm faktisk😂😂😂🤢
      LOVE YOU ISABELL❤️❤️ Stor fan

    36. Ikke meningen å blande meg for mye men når du sier over her at det er enkelt å sjekke om Martine følger deg så ja det er det og på min insta så gjør hun ikke det. Og om det er noe mellom dere noe som har blitt ødelagt av feks rykter så synes jeg utrolig synd på deg… For det samme skjedde med meg og mine venner. Folk kan være virkelig stygge! Håper det går bra med deg ❤️

    37. Det må være syyykt irriterende at folk skal spørre om det hele tiden? Uansett hvis det faktisk hadde bært sånn at dere hadde kranglet og ikke var venner mere, så måtte du ha bestemt selv når du ville dele det! PS: love you❤️

    38. Kan folk slutte å skrive hate?!!! Isabelle er en ærlig, snill og omsorgsfull person, tror og håper jeg vertfall.❤️❤️❤️ Hun er ærlig og det er så mange som tror hun tuller!!! Det er bare helt sykt slemt gjort av dere som skriver hate! Tenk om vennene deres ikke hadde trodd på dere når dere sa sannheten, det hadde ikke vært så gøy! Tenk litt på det før dere skriver hate!!!
      Til Isabelle: love you❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    39. Alle har et privatliv, men når du selv har påvirket de ryktene om deg og Martine så spres rykter når du har sånne clickbait som f.eks den overskriften du har nå der du sier ” kranglet med Martine og Sofie, jeg forteller”. Om noen ser det og ikke gidder å dra inn på bloggen din og lese innlegget så kan du bare skylde på deg selv for at de ryktene har blitt spredt… Du får selvfølgelig klage på de ryktene, men bare tenkt litt lenger.

    40. Isabelle, jeg synes bare at hele dette er teit. Assa greit folk spør og lurer, men du kunne like greit svart dem enn å skrive et innlegg og kjeftet på oss lesere. Det er vel ikke absolutt alle lesere som spør heller! Og et innlegg som dette får meg til å ha et spørsmålstegn i hode, «burde jeg egentlig lese denne bloggen, fordi hun klandrer oss?»! Jeg prøver ikke å være frekk mot deg på noen som helst måte, men synes hele dette opplegget er teit. Du kunne i allefall tatt dette opp direkte med en gang enn å bruke lang tid med grinings, og nevne at du er «dritt lei». Jeg skjønner det kjempegodt, men er det noe gøy for oss som lesere at du skriver noe slikt da?! Nei, overhodet ikke! Alt er opp til deg, men husk det ender på deg også. Og jeg bryr meg ikke om du, Martine og Sofie ikke er venner, så lenge du er sterk nok til å ignorere de jævla spørsmålene som irriterer deg skikkelig er jeg glad!

    41. Hvis dere fortsatt er venner, så bevis det. Vær sammen igjen en dag. Har jo gått en stund siden sist, har det ikke? Kan godt hende du snakker sant, men jeg tviler

    42. Du, kom igjen a! Det er noe som faktisk kalles «privatliv», hvis ikke du greier å respektere det så fjern deg. Seriøst, hvorfor må dere gang på gang skrive, møt henne. Stadig vekk tar vi mennesker valg, og de valgene er noe VI velger selv, og ikke noe du/dere kan bestemme. Sånn er det bare. Til du Bullshit

    43. Stå på det er så bra at du sier i fra❤️❤️ Selvfølgelig er det ikke hyggelig å høre sånne rykter❤️❤️PS: jeg elsker deg digger yt kanalen din❤️❤️

    44. Du og Martine kunne jo f.eks legg ut noe på sosiale medier av hvarandre sånn at folk slutter spre disse ryktene om dere, for altså dere legger jo aldri ut noe sammen lenger, men mange andre. D er jo derfor disse ryktene sprer seg

    45. Stakkars deg Isabelle,,og alle har et privat liv♥️Jeg skal henge opp bildet av deg på skape mit<3 elsker deg❤️😍værdens beste you tuber😍kan du følge meg på Instagram

    46. Det at folk skriver at du kjefter på den er egentlig bare helt teit! Eg syns det er bra at du forklarte det så n at alle skjønner det!❤️ Eg syns i vertefall ikkje det! Du ser kjempe snill ut og! Viss eg kjente deg hadde vi nok blir bestevenner!!❤️❤️✨ <33

    47. <333 E syns d e teit at folk sir du lyge. De som sir d e ikke ekte fans eller lesere. Love you Isabelle❤️❤️❤️

    48. Hva er grunnen til at du og Martine ALDRI finner på noe med hverandre alene (sånn etter at hun kom hjem fra farmen)? Ikke det at jeg har noe med det, det vet jeg! Men syns det er veldig rart. ALLE har jo lagt merke til det at du aldri er med Martine sånn alene, før hun dro på farmen snappet du masse med henne. Etter at hun kom hjem, ikke noe som helst. Jeg vet jo ikke om du har besøkt henne eller omvendt uten å ha lagt det ut offentlig liksom. Men hvis dere er venner, hvorfor er dere aldri med hverandre når dere begge er i Oslo samtidig. Og hva er grunnen til at dere i så fall aldri finner tid til hverandre på fritiden?? Dere gjorde jo det masse før! Vet hun kanskje har det litt travelt med Skal vi danse, men har ikke sett dere sammen på kanskje to måneder. Som har virket som evigheter. Det er jo ikke sånn at jeg ikke tror på deg når du sier at dere er venner og at det ikke har skjedd noe. Jeg skjønner det med yt liksom! Og jeg skjønner også at du blir irritert, lei deg osv over av at folk tror noe om deg/dere som vi ikke vet NOEN ting om sånn egt… syns dette bare er forvirrende. Håper du ser det selv også, at vi følgere merker forskjell på venneforholdet deres for fire måneder siden og nå! Altså… HVA er grunnen til at dere ALDRI finner tid til hverandre lenger?? Ser i hvert fall sånn ut. Det enste du liksom svarer når folk spør deg om forholdet deres og om det har skjedd noe mellom dere er det sånn: «vi er ikke uvenner, og ingen av oss har sagt at det har skjedd noe, så jeg skjønner ikke at dere må mase så mye». Dritt lei av å høre det der. Åpenbart at det må være noe som skurrer i mosen mellom dere. Man merker det! Tro meg.

    49. Noen av guttene så at dere danset tilsammens på Bislett.. dette er bare skam og clickbait! 👯‍♀️👯‍♂️

    50. Jeg elsker deg
      Og dere må la Isabelle Martine og Sofie få leve sitt eget LIV !!
      Kan du svare på den ?
      Isabelle og kan du ringe meg ?

    51. Ikke bryr deg om hun som skriver drit om deg.. hun er sikkert tidens sureste bætch og alle vet det! Tydelig sjalu fordi du har Større falske pupper en henne og flinkere til å konturer! Synes hun er byens Stormor som styrer alt, men det komme hun aldri til å bli! Det kan jeg lover deg. Ingen kan komme mellom deg og Martine.. bare dere vet om forholdet ditt! Ignorere de trollene.. bare de som du like og er nærmerest deg virkelig betyr noe, xoxo

    52. Også det er en politimyndighet for online mobbing!! Så hvis du vil fortsette må du flytte til LA eller noe og starte en fanklubb derfra,

    53. Det er sikkert bare at noen har sett deg og aleks tilsammens og så har rykter begynt! Men ingenting skjedd!? Sykt hvordan slike små ting kan påvirke en så spesielt forhold! Elkser dere.. Xx

    54. Ff jeg blir lei av dette mas og sånne ting! Andreas forhold er ikke et spill så hvorfor forstyrre bare for å ødelegge@??

    55. Sånn er det å være blogger og være i lyset. Leserne er de som gjør at du tjener penger og ofte er ikke kritikk til å unngå

    56. Dere burde kanskje avtalt med hverandre hva dere skriver på bloggen. Sånn at ikke du fremstår som en løgner når du sier det ikke har skjedd noe. Martine sier jo at det har skjedd noe

    57. Jeg forstår deg veldig godt! Har hatt en del sånne situasjoner jeg å😏😏 håper det går fint med deg💜💜 de fleste hvertfall av leserne dine støtter deg!!❤️❤️

    58. Harregud det må jo være drittunger som kommentere her😂😂 dere er så tapere så faktisk gidde og bruke tiden deres på og kommentere dette! Hvor er foreldrene deres? Og har dem ikke lært dere og være ute og leke? Jeg skjønner godt at Isabell blir provesert av sånne idioter som dere… viss dere er så jævli tøffe? Hvorfor er dere ofte anonyme? dere er bare noen feiginger alle sammen her! Isabell tørr nå verfall vise seg og stå for det ho seie i motsetninger til dere! Sønnen min på 2 år skal aldrig blir så tragiske som dere!

    59. Nå er det påtide Og kunne vise hvem som skriver her så får vi se hvor tøffe i tryne dere drittunger her er😉 tvile på det blir så mye av sånt tull da👍🏽!

    60. Til alle dere som sprer idiotiske rykter og falsk shitt :: DRIT I 😡 Jeg skjønner hvordan Isabelle har det. Og dere hadde ikke likt hvis nesten hele Norge gikk rundt og trodde på fæle rykter om deg som ikke var sant. Hvordan kan dere tro at Isabelle kunne prøve seg på Aleksander foreksempel? Mot sin egen bestevenninne, pluss at hun og Martine har snakket om utroskap på en girltalk video, tror jeg det var. Og der sa Isabelle at hun var i mot utroskap. Noe som de aller fleste er! Hvordan kan dere da tro noe sånt om henne? Dere oppfører dere som noen små 10-åringer som prøver å få oppmerksomhet! Isabelle har svart flere ganger på de ryktene, men dere fortsetter å mase som noen små unger. La Isabelle vere! Hun har det sikkert vanskeligere enn det ser ut som. Og nei, Isabelle trenger ikke å si alt til oss! Hun har som sagt et privatliv, og det skal hun slippe å dele med oss!! Støtter deg virkelig Isabelle 💕💕💕

    61. Hei Isabelle! Jeg bare lurte på om hva som skjer med yt kanalen deres, (Isabelle og Martine) foresten elsker bloggen din<3 synes det er så slemt hva folk klarer å skrive eller si til deg du er en fantastisk person, elsker deg❤️

    62. Enig m Isabelle, hun trenger jo selvfølgelig ikke og svare på noe som hun ikke har lyst til, det heter faktisk «privatliv»

    63. Det er ikke snilt og spre rykter som ikke er sant. de som har gjort det har ikke peiling på hjernen sin. De vil barre være slemme og det er ikke snilt 💕jeg har ikke kommet til og gjøre no e sånt mot den mest fantastiske jenta jeg vet om GLAD I DEG håper jeg kan se eller møte deg en gang❤️❤️Da har jeg begynt og fått tårer forde jeg har veldig lyst også møte forbildet mitt💕💕

    64. Herregud da, anonym? Dette er da ikke kjefting, og hadde dette gjeldt meg, så hadde dere virkelig fått høre det, og jeg hadde helt åpent, helt ærlig gitt fint f*** i om noen ble fornærma, eller lei seg fordi at de innså at de gjorde noe galt ved å spre rykter, noe som i seg selv er feil å gjøre, og snoke i privatlivet.. Hallo i luken, men Isabelle er et menneske – akkurat på samme nivå som deg og meg, selv om hun har valgt å vise en liten del til offentligheten. Dette er første gang jeg leser bloggen til Isabelle, og i det hele tatt hører om henne, men en så åpen og ærlig person skal man lete lenge etter her i dagens samfunn altså. Offentlige mennesker kan også bli såret av å bli trakassert på den måten Isabelle opplever å bli nå for tiden.
      -Og det å ta opp penger i denne sammenhengen er bare helt latterlig. Det at leserne i det hele tatt har nerver til å spør om noe så PERSONLIG gjør meg kvalm, det handler om normal høflighet. Økonomi og religion er noe av det mest personlige for et menneske. Og i det at hun i det hele tatt velger å svare om det på bloggen står det faktisk respekt av! Det er faktisk ekstremt modig og tøft gjort.
      Og til deg Isabelle, så beklager jeg på det dypeste om jeg har ødelagt for deg mtp bloggingen, men jeg syntes ANONYM her hadde noen poeng som jeg ikke klarte å overse.. Når jeg ser mobbing blir jeg rett og slett, beklageligvis veldig, veldig sint.

    65. Og hvorfor i halinga skal folk bry seg om andre sine personlige vennskap seg innimellom? Er det ikke like greit å fokusere på seg selv, hva man ønsker her i livet og målsettinger? Hadde dere bøller brukt de to minuttene dere bruker på å kommentere her til å gjøre noe så produktivt som å tenke på og fokusere på dere selv og hva dere ønsker å oppnå her i livet fremfor å være mobbere..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg