Ukens spørsmål// Botox, selvtillit, meg og Martine? Kjæreste med en muslim ++

Processed with VSCO with p5 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸
 

Har du noen gang vært utro, eller har noen vært det mot deg?
Jeg har aldri vært utro, tror ikke noen har vært utro mot meg heller, men man vet jo aldri. Det kan hende liksom!

Hvor mange land har du vært i?
Oj det aner jeg ikke, men ganske mange. Har vært veldig mange steder i Europa, har vært i Kina, USA, Karibien. Elsker å reise så flere land skal det bli!

Kommer du til å ta flere tatoveringer?
Det tviler jeg på. Isåfall ingen store!

Hvordan klarer du å ha så god selvtillit?
Hehe, jeg har egentlig ikke det. Det er flere ting jeg er veldig usikker på! Jeg pleier ikke prate så veldig mye om det og syntes man skal tenke på det positive. Ingen er perfekte, ikke en gang ditt største forbilde! Alle har sine egne problemer og ting man skulle ønske var annerledes.

Tar du botox?
Nei, det gjør jeg ikke.

Er det vær dag noen som kommer bort å spør om bilde og autograf?
Ja som oftest kommer det folk bort når jeg er ute. Det er veldig koselig og jeg sier aldri nei til bilde!

Kan du ha housetour på YouTube?
Hmm, det er faktisk veldig mange som vil det. Jeg skal tenke på det! 

Processed with VSCO with c1 preset

Vil du ha dyr i fremtiden? Isåfall, hva da?
Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Har jo hund nå, eller familien har en hund og det er veldig koselig selvom det er mye jobb med dyr.

Husker du hva du fikk i snitt da du gikk ut av 10. klasse?
Jeg tror jeg fikk sånn 3.8 ellernoe.

Hvilken VGS gikk du på?
Jeg gikk på Akademiet og Etterstad.

Tror du på spøkelser og sånne overtroiske ting?
Ja, haha.Det gjør jeg faktisk. Har jo opplevd noe slikt før og syntes sånne ting er veldig spennende!

Føler du at det er litt konkurranse mellom deg og Martine når det kommer til de nye YouTube kanalene deres? Hvem som får flest abonnenter liksom?
Absolutt ikke. Jeg håper begge to får mye kjærlighet på YouTube, noe vi faktisk får. Det er også en ”selvfølge” at Martine den dag i dag har flere abonnenter enn meg, hun har jo flere følgere enn meg overalt så det kom ikke akkurat som noe sjokk. Jeg er også super lei av at folk skal mase om det der og fortelle meg at hun har flere følgere enn meg og ditten og datten. Jeg vet jo det og det gjør vell ingenting? 

Hva syntes du om folk som har sex i 14 års alderen?
Man får bestemme selv når man ønsker å ha sex, men jeg syntes man burde vente til man er 100% klar for det. Jeg snakker av erfaring haha, vent folkens! Jeg kjenner flere som hadde sex allerede da de var 14 år og om man er klar for det så får man jo gjøre det, men det er en grunn for at den seksuelle lavalderen er 16 år.

Hei! Du sier du bare har hatt en ordentlig kjæreste, var det han som var muslim? Hvordan fungerte det forholdet? Ville du åpnet deg noe om det?
Ja, det funket bra helt til det ikke funket bra mer!

Er din naturlige hårfarge brun?
Nei ikke brun, men mørkere enn det jeg har nå. Har en mellomting av lysebrunt og mørkeblondt hår.

Kjenner du Nellie Krokstad? Siden dere har vært på fest mye i det siste. Har dere planer om å lage en YouTube video i lag. Det hadde vært gøy.
Ja, hun er døds kul. Vi har faktisk snakket om å lage video sammen, ikke planlagt noe som helst da. Men jeg håper det skjer!

Processed with VSCO with c1 preset

Hva synes du om folk som prøver seg på kjæresten til bestevennen sin?
Kvalmt, det syntes jeg ikke er greit i det hele tatt.. 

Har du gelish negler eller akryl negler?
Ganske sikker på at jeg har gele!

Har du hatt sex med 10 forskjellige personer?
Ja, det har jeg.

Har du noen gang følt deg utenfor av Martine, Sofie og Isabel og dem?
Egentlig ikke.. Selvom jeg ikke er med dem hele tiden så betyr ikke det at jeg blir holdt utenfor. Jeg har flere venner liksom, haha..

Er det sant at du prøvde deg på Aleks da Martine var på farmen?
Nei æsj.. Sånn seriøst, nå må folk gi seg med alle disse ryktene! Jeg er dritt lei. Så klart jeg aldri har prøvd meg på Aleks?!?! 

Snakker du fortsatt med han fyren du var på date med?
Vi er venner ja.

Hva er den siste ordentlige jobben du hadde?
Da var jeg lærling og jobbet på kontor. 

Hvordan tjener du penger nå?
Tjener penger på blogg, YouTube og sosiale medier! Love it.

Syntes du ikke det er litt ubehagelig å svare på spørsmål om sex?
Nei egentlig ikke. Sex er en helt normal ting og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så stress å prate om sex 🙂

Er du forelsket?
Nei dessverre.. Fortsatt ikke forelsket!

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

23 kommentarer
    1. Noen har vært utro mot deg..😔Han fyren fra militæret i amerika ellerno.. Du og Martine hadde storytime❤️❤️

    2. Hei, savner videoene på kanalen til deg og Martine. Jeg vare lurer på om dere kan lage flere videoer sammen? Det er greit at dere har hver sin kanal om det er best for dere, men jeg savner videoene deres:(

    3. Kan du ha en storytime på da du har opplevd sånne spøkelse ting hvis det ga mening, haha.❤️❤️

    4. Du kan jo bare la være å svare på spørsmålene du får om Martine på bloggen, men så får du vel en del ekstra klikk når du skriver om henne også da.. Eller?

    5. Jeg respekterer at du ikke ønsker å dele alt mulig, at du også ønsker å ha litt privatliv, men jeg synes det begynner å bli litt tåpelig nå at både du og Martine gang på gang nekter på at det har skjedd noe mellom dere når det er så lett å gjennomskue. Du kan i det minste være ærlig, eller bare skrive rett ut at verken du eller Martine ønsker å dele dette..

    6. Vi har skjønt at du og Martine ikke er uvenner!!!! For vi får det samme unnvikende svaret hele tiden. Det vi egentlig lurer på er; er dere venner? Har dere et like godt forhold til hverandre som dere hadde før? Hvorfor ser vi dere aldri sammen på stories eller Instagram lenger?

    7. Jeg bor rett i nærheten av Martine og ser at du aldri er på besøk lenger! noe du alltid pleide å være. Vi skjønner at det har skjedd noe kan du ikke bare være ærlig? blir for dumt å late som dere er venner når vi alle skjønner at det ikke er virkeligheten. Syntes dere ikke at dere skylder fansen deres det? jeg har fulgt med på youtube kanalen deres og gledet meg til nye videoer helt til det plutselig en dag sa stopp. Uten noe form for forklaring

    8. Hei, jeg hvet at du og Martine er venner og tror 100 prosent på hva dere sier dere hvet jo bedre en oss om dere er venner eller ikke💓men lurte bare på om hvorfor dere ikke r så mye sammen mer ihvertfall ikke sånn at vi kan se det gjennom sosiale medier og sånt?💓💓

    9. Siden du og Martine påstår at dere er venner, er dere fortsatt bestevenner da? Kan dere bare bekrefte det en gang for alle neste gang dere er sammen på snap story?

    10. Veldig bra innlegg!! Koser meg altid med bloggen din. Jeg ser på deg som et veldig stort forbilde. Stå på!!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    11. Skjønner ikke hvorfor du og martine ikke går ut med at dere har hatt en diskusjon/krangel. Syntes det er veldig merkelig at med en gang hun kommer hjem fra farmen så henger dere ikke (holder ikke at du sier dere har vært med hverandre, for det har ikke vært ofte), dere skifter også youtube kanal og skiller lag, du viser åpenbart i videobloggen din med julie at det er noe som skurrer også. Måten du og julie snakker om at du skulle tatt pengene selv og ikke gi de til martine igjen sier meg en ting, dere er ikke venner lengre. Istedet for å holde dette skjult, skape clickbaits (noe dere bloggere mister mye respekt for) så er det mye bedre å fortelle at dere ikke er venner og ikke ønsker flere spørsmål angående det. Å si dere fremdeles er venner eller IKKE uvenner blir for meg veldig tynt. Hvis dere ikke vil snakke om det, ikke kjør oss opp til det heller. Dere eller du har ved flere anledninger brukt overskrifter som «ER MEG OG MARTINE UVENNER». Da legger dere opp til det selv, ass.

    12. Hei Isabelle.❤️ Jeg skjønner at du er drittlei av alle ryktene om deg og det er jeg og. Folk bør ikke lage sanne rykter om deg. Jeg Elsker deg SÅ MYE. Og det bør du vite. Du er fantastisk person med stort kjærlighet i hjerte ditt. ❤️ Du er FANTASTISK!!!!!Kjempeglad i deg!!❤️ Klem fra Carita❤️❤️

    13. Hei Isabelle!
      Har sett på dine fine bildene av deg, og lurer likevel på om du noengang har angret på at du skiftet kjønn? Var det lettere å være gutt enn jente..??
      Ønsker deg en finfin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg