Se hvor langt hår jeg hadde…

Hallo alle mine fine♡

Jeg satt akkurat å bladde litt i arkivet mitt på bloggen da jeg ramlet inn på bilder av meg selv da jeg hadde langt hår. Jeg begynte plutselig å savne det lange håret jeg hadde før! Det er så merkelig, for når jeg ser på disse bildene av meg syntes jeg håret mitt var så ufattelig langt. Uten tull så rekker det jo meg nesten til rumpa. Jeg husker på denne tiden så syntes jeg ikke håret mitt var noe særlig langt, noe jeg syntes er veldig rart når jeg ser tilbake på det nå. Kanskje fordi jeg nå har veldig kort hår i forhold..
 

🌸MEG MED LANGT HÅR:

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det er så uvant å sitte å se tilbake på disse bildene. Dette er faktisk snart et helt år siden! Jeg har alltid vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre med håret mitt, dere som har fulgt meg lenge vet jo at jeg har vært veldig mye frem og tilbake når det kommer til håret. Selv syntes jeg at jeg kler både kort hår og langt hår!

Burde jeg spare til langt hår igjen, eller skal jeg fortsette å ha kort?

38 kommentarer
    1. Du bør absolutt spare til lenger hår. Syns også du ikke burde ha det så lyst som du har det nå. Men litt mer sånn farge som på bildene i innlegget.

    2. Isabell kan du legge meg til som venn på snapshet? jeg er en stor fans av deg kan du sende meg en melding ?
      😍😍😍😍

    3. Jeg synes du kler håret du har nå best. Jeg lurer også på om jeg skal spare ell er fortsette å ha det langt hahahah;)
      Elsker deg<333

    4. Jeg synes du skal ha kort hår, for da kan du bruke hairextantionet (vet ikke hvordan det skrives) når du vil ha langt hår💁🏼‍♀️

    5. Håret ditt var ganske slitt før, så det er bra at du klipte det av! Jeg synes du burde begynne å spare igjen, men pass på å stuss håret slik at det ikke blir tynt og slitt nederst igjen. Og fortsett med helblekingen, det kler du kjempegodt!
      Tips til hårvekst: Kosttilskudd i form av biotin for hester. Håret ditt vokser 3-4 ganger så mye mer enn vanlig! Jeg bruker selv pulver, blander med vann og det smaker bare litt søtt. Det er ikke farlig. Kjøper det på horze.no eller på felleskjøpet 🙂

    6. Du er nydelig med kort hår, men du burde spare til langt igjen for du kler det såå mye!! Også kan du heller klippe det senere

    7. Fyyysøren så fint hår! Synes du kler langt hår utrolig bra, og du burde absolutt farge deg sånn som det der!

    8. Hei, jeg har hørt om sånne piller ( husker ikke hva det heter) som du kan ta. Da vokser håret ditt fortere😁 hvis du bestemmer deg får å spare da. Jeg syntes egentlig at du er fin uansett

    9. NEEI HVA ER DET DU DRIVER MED? Det der skjer ALLE, selv meg. Man ser et bilde av seg selv med langt hår og tenker «ååå som jeg savner det». Men tenk på alle ulempene med langt hår. Glemt de? Uansett er du myyye finer med kort hår, men jeg tror du ikke har klippet det kort nok bare til å virkelig få fram den «kort-hår-følelsen». Klipp deg skulderkort. Du klipte deg så du hadde lenger enn skulderkort. Jeg VET du ville kledd det! Ikke gå tilbake til langt hår:(

    10. Isabelle, kan du plis leggje meg til som venn så SC(SnapChat) er en STOR fan!!!🎉👌❤️❤️✨ <33

    11. Syns du er fin med både langt og kort hår, men kanskje du kan spare til sånn midt i mellom å hvis det er fint og hvis du da savner å ha landet hår så kan du jo bare fortsette æ spare❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg