Dette tenker jeg om deltakerne på ”EX ON THE BEACH”

Hallo alle mine fine♡

Nå har akkurat reality programmet ”Ex on the beach” begynt å rulle på TV’en her i Norge og jeg må ærlig innrømme at jeg var utrolig spent på hvordan det kom til å bli. Jeg har faktisk gledet meg til dette skulle begynne på tv rett og slett fordi jeg har hørt at det kommer til å bli helt sykt! Jeg har jo selv vært med på et reality program her i Norge og jeg er helt ærlig ekstremt glad for at dette ikke er programmet, haha.. Hvert fall nå som jeg har sett første episoden, altså jeg er helt i sjokk.

Noen har seriøst etter min mening ødelagt livet sitt og jeg kunne selv aldri vært med på dette programmet. Jeg får helt vondt i magen og tror det er veldig mange deltakere som kommer til å få gjennomgå ekstremt mye med hat og stygge kommentarer. Det må man så klart regne med når man er med på et reality program, men når TV- Norge velger å ta med så mye syke og grove ting så får jeg vondt i magen for deltakernes del. Dette var bare første episoden og jeg sitter her og er helt sjokkert over enkelte ting som skjedde i episoden. Det er mobbing og det folk gjør med hverandre der inne er rett og slett ekkelt. Jeg satt flere ganger i går og var fysisk kvalm!

Jeg husker selv hvor skummelt og ekkelt det var et par ganger da jeg for eksempel gjorde noe dumt på tv, og det var virkelig ingenting i forskjell til dette. Paradise Hotel er jo selve barne tv i forhold til Ex on the beach! Folk er rett og slett onde mot hverandre. Det er slossing, masse sex, baksnakking, og folk er rett ut slemme mot hverandre. Ikke nok med det, men ingenting er sensurert – man ser altså penis, vagina og alt mulig! 

Jeg tenkte uansett å fortelle dere kjapt om hva jeg syntes om alle deltakerne som var med i første episode. Dette er som sagt kun første inntrykk og hvordan dem så ut på tv skjermen og alt kan forandre seg! 

MIN MENING OM ALLE DELTAKERNE:
 

🌸JENTENE

Rikke – Rikke var faktisk den jenta jeg likte aller best, hvert fall til nå. Jeg syntes det var veldig bra at det var en jente som hadde bena godt plantet på jorden og jeg syntes hun virket veldig hyggelig! Hun er en jente jeg med andre ord kunne vært venninne med. Det virket også som hun var veldig åpen og ærlig og sa det hun mente, samtidig som hun var veldig ydmyk og lyttet på andre mennesker.

Melina – Jeg kjenner jo faktisk Melina litt fra før av og har hilst på henne flere ganger. Hun har jo alltid vært en jente som har vært glad i festing og gutter, noe jeg ikke ser på som noe negativt. På tv syntes jeg det virket som Melina hadde veldig god selvtillit og var absolutt ikke redd for å fortelle folk hva hun syntes om dem. Det er kanskje et par ting jeg syntes hun kunne spart seg for! Nå vet jo ikke jeg hvordan det er i de forskjellige situasjonene, alt kan jo virke veldig annerledes på tv skjermen. Hun er morsom å se på da og hun lager mye tv, noe veldig mange liker!

Malin – Malin har jeg sett på tv før og hilst på i virkeligheten. Jeg syntes hun virker som en veldig søt jente som egentlig ikke gjør så veldig mye galt! At hun sier selv at hun ikke er så uskyldig som hun ser ut som tror jeg egentlig ikke noe på, haha.. Ikke negativt ment altså, hun virker som en veldig søt, snill og fin jente. Hvert fall i første episoden av Ex on the beach. Jeg tror også hun er litt redd for å få andre lei seg og er litt forsiktig med hva hun sier til andre!

Cecilie – Mystisk.. Haha, det var faktisk det første ordet jeg kom på da jeg tenkte på henne. Hun virket som en veldig mystisk jente, noe som ikke er negativt i det hele tatt. 

Marielle – Marielle var jo den jenta som kom inn senere, som er en del av exene som skal komme inn. Jeg syntes faktisk hun virket som en skikkelig kul jente! Greit nok at hun er litt ute etter drama og kunne helt sikkert droppet å sagt en del ting i huset, men hun er absolutt ikke redd for å si akkurat hva hun mener og gå litt i mot strømmen. Noe jeg digger!

 

🌸GUTTENE

Adrian – Adrian virket egentlig bare som en veldig glad gutt, han lo liksom av alt og det virket ikke som han brydde seg så veldig mye om negative ting som skjedde der inne, som krangling osv. Jeg fikk egentlig ikke så veldig mye mer inntrykk av han enn det! 

Daniel – Daniel fikk jo alle jentene etter seg med en gang, haha.. Det skjønner jeg, han var jo en veldig kjekk gutt – det syntes jeg også. Jeg er ikke akkurat så veldig stor fan av gutter som holder på som han og som hopper fra jente til jente som det virket som han gjorde da hun nye jenta kom inn. I starten likte jeg han veldig godt da! 

Lloyd – Han virket egentlig bare som en veldig chill fyr. Han var down to earth og var ikke den som skrev høyest der inne og ville ha oppmerksomhet. Det virket som han bare hadde lyst til å ha det morsomt der inne og brydde seg om at alle skulle ha det morsomt og bra. Noe jeg liker! Han er ikke helt min type, men jeg syntes personligheten hans virket veldig bra – hvert fall til nå, hehe..

Henrik – For å være helt ærlig så husker jeg nesten ikke engang hvem dette var. Jeg tror ikke han fikk så veldig mye tv tid, eller så la jeg bare ikke så veldig godt merke til hann inne i huset. I starten da alle skulle hilse på hverandre likte jeg han dog veldig godt og jeg trodde han kom til å vøre den mest ”populære” der inne.
 

//Bilde er lånt fra google/vg
 

🌸DETTE TROR JEG DEN NORSKE BEFOLKNINNGEN KOMMER TIL Å TENKE OM DELTAKERNE + DETTE TROR JEG KOMMER TIL Å SKJE:

FAVORITT BLANT JENTENE: Rikke

FAVORITT BLANT GUTTENE: Adrian

 

JENTA SOM KOMMER TIL Å LAGE MEST DRAMA: Melina

GUTTEN SOM KOMMER TIL Å LAGE MEST DRAMA: Daniel

 

HVEM MÅ DRA HJEM FØRST AV JENTENE: Cecilie

HVEM MÅ DRA HJEM FØRST AV GUTTENE: Henrik

 

HVEM HAR SEX FØRST AV JENTENE: Melina

HVEM HAR SEX FØRST AV GUTTENE: Daniel

 

HVEM BLIR MINST LIKT AV JENTENE: Melina

HVEM BLIR MINST LIKT AV GUTTENE: Daniel

 

HVEM BLIR MEST LIKT AV JENTENE: Rikke

HVEM BLIR MEST LIKT AV GUTTENE: Henrik

🌸🌸🌸

Hva tror du? Hva syntes du om dette programmet?

35 kommentarer
    1. Dere kan se Ex on the beach på Dplay! Om du ønsker å se det uten reklamer mm. Så må du opprette et abonnement som koster 79,- i måneden, men for min del så tåler jeg litt reklame!🤓

    2. Man trenger ikke se reklamer. Bare last ned appen ADBlock også skru på VPN inne i appen så ser du ingen reklame på Dplay eller viafree

    3. likte best malin og melina 🙂 styggt gjort det ho som skjedde første dagen, synes ikke sånt oppførsel skal godtas på sånt… mobbing rett og slett.

    4. Marielle ble «mobbeofferet» med en gang. Melina og Cecilie gikk sammen og sa masse dritt til marielle som hun ikke fortjente. Fra min side virker det som marielle er den snille her

    5. Det er faktisk helt krise å se på!
      Satt med gapeslep.
      Jeg skulle vært med i år, men jeg er veldig glad for at jeg ikke takket ja allikevel!

    6. Anonym: har selv Adblock osv å måtte slå d av når jeg såg på Dplay. Er en grunn til at det er gratis og det er pga reklamene

    7. TV skrives, fortsatt, med store bokstaver.
      Og et spørsmål… Velger du bevisst å trekke ned glidelåsen slik at de sammenklemte puppene vises – eller skal du ha oss til å tro at A) det var “tilfeldig” , eller B) “jeg sitter alltid kledd sånn!”

    8. Paradise er plutselig veldig ordentlig og greit i motsetning til det tullet der.. Ble kvalm av reklama, så greide ikke se på første episode. At folk ødelegger livene sine så sykt, og ikke eier mer fornuft enn det der.. stakkars foreldre. Det som gjør meg mest kvalm av alt er hvor mye mobbing det er, frekke kommentarer og alt.. fysj.

    9. Ryktene på jodel sier at du prøvde å kysse/hooke med aleks mens Martine var på farmen mens aleks trakk seg unna

    10. Tvang meg selv igjennom første episode, kommer ikke til å fortsette å se på det. Jeg skammer meg over å være ett menneske etter å ha sett den ene episoden. At tv produsentene i det hele tatt velger å sende ett slik program beviser at dem ikke er annet en kriminelle som bare er ute etter å tjene penger.
      De folka som er med i tv programmet er folk som ikke evner å se konsekvensene av sine egne handlinger.De blir på det groveste utnyttet av produsenten. Programmet fremmer holdninger som overhode ikke er akseptabelt. Livet består så jævla mye mer av en å feste, drikke ha sex.
      Fikk helt vondt av å se på hvordan dem behandlet hverandre. Det er ren mobbing. Skal ikke uttale meg noe negativt om deltagerene, da det er tv produsentene som har hovedansvaret. Dem bør ha ansvars følelse nok til å ta de resterende episodene av lufta for deltagernes eget beste, men også for ungdom som sitter å ser på det. Hvilken signaler sender dette programmet til barn og unge egentlig? At meningen med livet er fest, alkohol og sex?
      Vi burde heller begynne å lage programmer som fremmer gode verdier som medmenneskelighet, fred og frihet. Vi må begynne å fokusere mer på de viktige tingene i livet, de tingene som virkelig betyr noe.
      Beklager utblåsningen, men blir så frustrert over at de i det hele tatt velger å lage ett slik program. Deltagerne blir på det groveste utnyttet. Hvem arbeidsgiver vil ansette dem etterpå? De folkene kommer til å bli bombardert med negative kommentarer og hetset. Det bare for at FM skal tjene penger.

      1. vettu ka eg e 10 år å gidder å se på det det er det mest fantastiske jeg har sett å mest fantastiske menneskene jeg har sett.vil melle meg på selv men det fins sikkert ikke når jeg er 20 å noe.vis du har så problemer med det så hold det inni deg!

    11. Jeg syntes det er helt jævlig på deres vegne i fremtida. Syntes det blir litt mye dritt osv, men samtidig har lyst å se på det hahah

    12. Syns du ikke det de gjør på TV og att det blir vist på TV er dems problem og de kan takke seg selv for hva som blir vist. De er jo klar over att de blir filmet 24/7 de er tross alt med i et program som handler om drama drikking og sex. att de sier det handler om kjærlighet er jo bare en bløff 😂😂 bare en liten mening fra meg ha en fin dag du pene jente 🙂

    13. Det høres ut som han som er stemmen til speilet i Shrek, som snakker i bakgrunnen lol. 😛 sitter og ser på nå, litt enig med deg, uff:p

    14. Du trenger ikke forsvare Melina selvom du kjenner henne. «Det er et par ting hun kunne spart seg for» og «hun er morsom å se på» Oppførselen hennes på allerede første episode var ufyselig og direkte kvalm! I den neste episoden tyr hun også til vold. Alt hun gjorde var absolutt uforsvarlig og hun virker som en person som virkelig har mangel på empati. Jeg syns ikke det var «morsomt» å se på at hun sa at Marielle var «stygg, feit og bleik» og gjentatte ganger kalle henne for en «bitch»

    15. Kan se det på Kanalen Fem også går begynte tirsdag sist uke, tirsdag neste uke og så torsdag uka etter på der igjen

    16. Ehm, Melina har god selvtillit og er morsom og se på? Er det det du sitter igjen med etter episoden? Hun var grusom, slem og mobbet andre. Må ha en utrolig lav selvtillit når hun har så stort behov for oppmerksomhet og kaller andre hun ikke kjenner for så stygge ting… sier en del om deg når du sier hun er morsom..

    17. Melina er jo direkte grusom. Altså, når du sier “et par ting hun kunne spart seg for”, begynner jeg virkelig å lure på dømmekraften din.

    18. dårlig gjort isabelle disse deltagerne er de mest fantastiske menneskene jeg har sett.har du et problem så håll det inni deg jeg er 10 år å elsker ex on the beach har ingen problemer med det.har faktisk så lust til å melde meg på selv men det fins nok ikke når jeg er 20 å noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg