Jeg var avhengig & Dagens planer

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Nå har jeg akkurat våknet, eller blitt vekket haha. Det er en stor forskjell! I natt sovnet jeg ikke før rundt klokken fire, det er virkelig ikke nok timer i døgnet for meg. Jeg skjønner ikke hvordan tiden kan gå så fort! Uansett i dag har jeg en del planer på agendaen, det er derfor jeg er oppe så tidlig. Jeg skal faktisk ta med broren min på Tusenfryd, (verdens beste søster) jeg skal fikse neglene, så skal jeg i en liten bursdag. Jeg håper kanskje jeg får snudd døgnrytmen min nå, dener jo helt på bærtur!

Om du har fulgt meg lenge på sosiale medier, så vet du at for rundt et år tilbake var jeg totalt avhengig av å ha på falske negler. Jeg klarte ikke gå uten og jeg gikk vell med gele negler i strekk i over flere år. Nå har jeg ikke hatt det på døds lenge, men jeg savner det faktisk litt så jeg skal sette på igjen. Jeg gleder meg faktisk, selvom jeg tror det kommer til å bli veldig uvant og vanskelig å gjøre ting i starten. Heldigvis blir jeg nok fort vandt til det! 

Processed with VSCO with p5 preset

🌸DAGENS PLANER🌸

✔️Tusenfryd med lillebror

✔️Fikse neglene

✔️Hjem å sminke meg og skifte

✔️Bursdag & kos

Processed with VSCO with p5 preset

Hva skal du i dag? Jeg håper uansett du får en nydelig dag. Vi blogges mer senere, ta vare på hverandre. Love you all♡

4 kommentarer
    1. God morgen. Kan du lage et innlegg om ukens planer. ? Antrekk til forskjellig anledninger? Fremtidsplaner?

    2. For lenge siden hadde du sånne mørkerosa negler som holdt så utrolig lenge.. Går du til den samme hudpleieklinikken nå og? Hva heter den isåfall?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg