Jeg går rundt i bare BH

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Akkurat nå sitter jeg faktisk på Burger King sammen med en venninne jeg ikke har sett på ganske lenge. Dagen i dag startet relativt sent da jeg ikke klarte å sove i natt, jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ikke fikk sove før klokken tikket 0500. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke fikk sove heller, sikkert på grunn av varmen og at det er veldig mye jeg tenker på om dagen! Jeg vet at jeg ikke burde klage på varmen og det gjør jeg aldri ellers, men om nettene skulle jeg faktisk ønske at det var mye kaldere ute.

Elsker sommeren og varmen om dagene da. I dag går jeg faktisk rundt i bare bhen, noe jeg har gjort før. Jeg syntes denne looken er så fantastisk kul, hva syntes du?

Nå skal jeg straks komme meg hjem igjen, for i kveld skal jeg på besøk til en annen venninne. En av mine bestevenninner faktisk. Jeg skal være hos henne fra i dag og helt til søndag, noe jeg gleder meg veldig til. Hun er verdens beste venn når man virkelig trenger det!

Ha en nydelig dag videre babes, ta vare på hverandre. Vi blogges senere ♡ Love you!

34 kommentarer
    1. Er det sant at grunnen til at du og Martine avsluttet den andre YouTube-kanalen er pga at dere har hatt en krangel?

    2. Heii eg barre tenkte litt her ? Føles det ikkje rart at folk lzzm kmt oj man ser nippelen din på de 5 bilde ? Tenker når eg ser på bilder av deg så zommer eg ikkje inn på nippelen din akk ? For og se om du har ein ting eg kan kmt? Jajaj Hahah elsker deg 😉 digger kroppen din altså

    3. Jeg kan ærlig si at jeg ikke har følgt så mye med på hva folk har sagt og gjort for tiden, men uansett om Isabelle og Martine hadde hatt en krangel om noe og kanskje HELLER bare tatt en pause fra den YouTube-kanalen de sin, så har egt ikke vi noe med det å gjøre. Hvis Isabelle bestemmer seg for å blogge om det, så er det ho sitt valg. Dette er nok bare teit av meg å skrive fordi det kanskje er noe Isabelle liker at folk skal spørre om, men følte bare for å få det ut.
      ❤️Isabelle❤️: Du er syyykt flink til å sminke deg. Du er utrolig pen og du virker som en hyggelig person. Håper du blir med på flere TV-programmer haha🙈😘

    4. er ikke du og Martine venner lenger? Hun har vært en så stor del av bloggen, også plutselig er hun ikke med deg lenger eller på bloggen… ønsker bare å vite om dere er venner eller ikke!

    5. Hva skjer mellom deg og Martine? Føler at jeg ikke har sett dere sammen på evigheter. Dere har jo også lagt hver sin youtube kanal nå?

    6. Kan folk slutte å kommentere på att man ser nipplene dine😂 begynner å gå lei av att det er de fleste kommentarene dine. Alle har nippler og alle er forskjellig😂👍🏼😉 Nippler er fint og helt normalt❤️

    7. Nei det ser ikke bra ut og gå kledd slik. Det er slutty. Du har jo bare barn som følger deg, tenkt på det? Å i love u, du er så pen osv. De andre enn deg og Martine har eldre lesere. Tenker du på det? Du kler deg billig og er et dårlig forbilde for unge lesere.

    8. Det det ikkje slutty ut! Eg liker deg får den du er!!💛💛 du er værdens peneste! 💛💛💛💛

    9. Mente: det ser ikkje slutty ut! Eg liker seg får den du er og vill alltid gjøre det!💛du er værdens peneste!💛💛 love u Isabelle💛💛

    10. Hei jeg lurer på når neste Meet up er og hvor det er! Jeg elsker bloggen din og YouTube kanalen din❤️❤️

    11. Omg, kan folk slutte å være jugdemental?
      Kan ikke folk gå som de vil lenger heller?
      Så lenge henne er komfortabel med hvordan hu går så kan du det. Ingen her kan sitte bak en skjerm og snakke stygt om andre.
      Det er bare jwla dårlig gjort selvom småe barn ser på. Hun er komfortable med det hu går. Sååå slutt å være jugdemental

    12. Du er fin. Ikke bry deg om at andre sier stygge ting til deg. Gå som du vil det er tross alt varmt. PS: elsker deg og Martine

    13. Kjere Madelen. Om Isabelle har lyst til og gå i bh, hva så? Alle unge som leser bloggen til Isabelle må da tåle å se henne i bh, nesten alle jenter bruker vel bh. jeg mener er det så ekkelt, så slutt å lese bloggen da, å et bh bilde er da ingenting i forhold til alt det ekkle å rare på Internett. Tenk på det som en bikini, akuratt det samme…
      Jeg skjønner tanken, å hva du mener, men asså….. Elsker deg Isabelle, stort forbilde for meg💋💋

    14. Jeg synes du var nydelig! Du ser ut som om du lzm er en dum blondine med du er bare så godjhertet, snill og fornuftig! Elsker deg❤❤

    15. Du er sykt pen♥️Dem som skriver hat kommentarer til deg mø skaffe seg et liv♥️Du er helt perfekt og går alltid med fine klær♥️♥️Du er forbildet mitt !!! Ææææ elsker deeeeg

    16. Har hørt rykter om at grunnen til at du og Martine sluttet med yt kanalen « Martine og Isabelle» var en krangel? Er dette sant, og isåfall er dere venner igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg