Ukens spørsmål// SEX. Steforeldre. Paradise Hotel. Operert rumpa. Kjæreste? ++

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig helg og på tide med en ny runde med Ukens spørsmål. Denne gangen tenkte jeg å prøve noe litt annerledes, jeg tenkte nemlig å svare på alle spørsmålene på video slik at de havner her på bloggen men også på YouTube kanalen min. Hva syntes du om det forresten? Jeg håper du liker videoen og alle svarene mine, så blir jeg super glad om du har lyst til å abonnere på kanalen min! Den kan du finne HER, det er helt gratis å abonnere.

 

🌸DISSE SPØRSMÅLENE SVARER JEG PÅ I VIDEOEN:

Hvordan har du det?

Hvordan går det med kjærligheten?

Hvor gammel var du da du var ordentlig full for første gang?

Hva angrer du mest på fra Paradise Hotel?

Angrer du på at du klipte håret kort?

Hvordan trives du med steforeldrene dine?

Hvor mange bestevenner har du?

Hva hadde du valgt: Bade i spy eller holde en edderkopp?

Hva syntes du om dramaet mellom Mads Hansen og Isabel Raad?

Hvor gammel var du første gang du hadde sex og når hadde du sex igjen etter det?

Hvordan fikk du mensen for første gang? Hva skjedde, hvor gammel var du og hvor var du?

Hva liker du best ved deg selv og hva liker du minst ved deg selv?

Hva slags dyr har du hatt?

Når er neste meetup? Jeg vil møte deg!!

Kan du fortelle om din hudpleie rutine?

Hvordan er egentlig livet ditt? Med blogg, YouTube og sosiale medier? Føler det ser bedre ut enn det egentlig er.

Hvis du kunne vært en annen kjendis i 24 timer, hvem ville det vært?

Ønsker du deg kjæreste?

Beste film og serietips fra Netflix?

Har du operert rumpa di?

Har du en ekkel historie fra sykehuset?

Har du noen gang vurdert å slutte å blogge og begynne i en normal jobb?

Har du noen gang møtt fans på flyet? Hvordan er det å møte fans?

Har du hatt sex med en homofil?

Gikk du og Martine på samme VGS?

Føler du at du mistet jomfrudommen til den riktige gutten?

Hva er det beste med USA?

Hva syntes du om ryktene som går mellom Martine og Erik?

Når ble du født, hvor ble du født og hvor mye veide du?

Er du gravid? Hadde vært så kult med en Isabelle jr.

Har du noen gang prøvd å røyke?

Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss?

Hvor gammel var du da du begynte å snuse? Har du klart å slutte, isåfall hvor lenge har du vært snusfri nå?

Hva gjør man i helgene på Paradise Hotel?

Har du besvimt før, hva skjedde?

Kunne du vært med på Paradise Hotel en gang til?

Har broren din kjæreste?

 

VIDEO:

 

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

9 kommentarer
    1. Hva slags hunderase er hunden din Isabelle? PLIS svar fordi jeg kunne tenkt meg en slik hund, men aner ikke hva rasen heter

    2. Hvorfor er du m i Vidar villa sine musikkvideoer? Og hvorfor er dere sammen så mye? Og hvordan kjenner dere værandre? Er det noe på
      gang mellom dere? 😏😏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg