Det siste blogginnlegget

Heihei alle sammen ♡

Hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Akkurat nå er klokken snart 12 på morgenen her i USA, mens i Norge begynner den å nærme seg 1800 på kvelden. Det er så merkelig å tenke på at dere der hjemme snart er ferdig med denne dagen, mens her borte har den såvidt startet. I dag er det siste dagen her i Amerika, noe som gjør meg veldig trist men også ekstremt glad. Det er utrolig deilig å være på feire og reise og alt det der, men den beste følelsen er alltid når man kommer hjem igjen og får sove i sin egen seng. 

Denne turen har vært kjempe fin og jeg har hatt det super fint. Som dere vet reiser jeg jo med pappa, stemoren min og mine to yngre søsken! Jeg har faktisk aldri før hvert på en ferie med disse menneskene så langt unna Norge, noe som var kjempe digg å endelig få gjort. Dere som har fulgt meg en stund vet o at jeg ikke har hatt den beste kontakten med pappa tidligere (jeg har skrevet et innlegg om det for lenge siden, du kan finne det HER), så det å være på en sånn her ferie med han var virkelig på tide. Det er aldri gøy å ikke ha kontakt med en forelder. Helt ærlig så har jo ikke dette vært en ”ferie” for meg, da jeg har blogget og lagt ut videoer hver dag her borte.

Nå er som sagt klokken midt på dagen her, sola er fremme og jeg har ikke lyst til å bruke den siste dagen her borte inne i huset. Derfor skal jeg ta turen ut til bassenget, legge fra meg sosiale medier litt og nyte den siste dagen med familien min.

Flyet går heldigvis ikke herfra før i kveld så det er fortsatt noen timer igjen i dette landet. En ting jeg også setter pris på er at vi skal fly om natten, forhåpentligvis får jeg sove på flyet! Ha en nydelig dag videre babes, dette blir mitt siste blogginnlegg fra statene for denne gang og for dagen. Vi blogges i Norge, ta vare på hverandre. Love you all♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg