Noe veldig kjipt har skjedd – Det verste med USA..

Lokal tid: 11:25

Hallo alle mine fine og god morgen fra Amerika♡

Nå har jeg nesten akkurat våknet, i panikk haha. I dag våknet jeg i full panikk fordi klokken plutselig var veldig mye. Du vet når du våkner opp og ikke aner noen ting, du aner ikke hvilken dag det er om det er morgen eller kveld – slik følte jeg det da jeg våknet i dag tidlig haha.. Når jeg har vært her borte har jeg alltid våknet så ekstremt tidlig uten at jeg aner hvorfor! Jeg har heller ikke sovet så mange timer om nettene. Sikkert på grunn av tidsforskjellen og at jeg stresser med bloggen og sosiale medier. Det er ikke bare bare å leve seks timer tilbake i tid når man skal få ut innlegg osv i norsk tid. 

I dag hadde vi en plan om å dra i en park, noe vi ikke får gjort likevel. Det er det som er så utrolig kjipt med dette stedet! Det kan plutselig begynne å pøse regne og det kan plutselig bli skikkelig dårlig vær. Dårlig vær som i lyn, torden og nesten storm. Det kan uten tull gå fra å være nydelig solskinn uten noen skyer på himmelen til masse regn, grå himmel, lyn og torden på under ti minutter. Denne årstiden her skal visst også være det aller verste, den beste tiden å reise hit på er fra september til mai, så da vet du det om du noen gang skal hit 😉

I dag skulle vi i en park som har med vann å gjøre, og dessverre fikk vi en mail nå nettopp om at alt er avlyst på grunn av været. Helt plutselig! Vi hadde betalt og gjort alt som trengs så det var skikkelig kjipt at dette skjedde. Så nå må vi finne på noe annet, men vi er jo i Orlando så det burde ikke akkurat være så veldig vanskelig. Jeg hadde faktisk gledet meg til denne dagen lenge så jeg håper inderlig at vi får gjort dette en annen dag. 

Så langt har forresten denne turen vært helt fantastisk. Nå er det bare et par dager igjen og jeg har ikke lyst til å reise hjem igjen i det hele tatt! Jeg planlegger forresten en ny reise allerede så jeg har jo mye å se frem til når jeg kommer hjem. Jeg håper du får en nydelig, uansett hva du velger å finne på! Vi blogges senere, love you all♡

11 kommentarer

Siste innlegg