Første dagen i Miami

God morgen alle mine fine ♡

Nå er klokken 1023 her i Miami når jeg skriver denne setningen. Jeg har akkurat våknet etter en ikke så alt for god natts søvn faktisk. Jeg klarte ikke sove før klokken var over 0400, men det skal ikke stoppe meg fra å stå opp og utnytte denne siste dagen vi har i Miami. I dag er planen å ta turen til Miami Beach, noe jeg har gledet meg masse til. Jeg er veldig spent på hvordan det er der, jeg har jo hørt masse om det stedet.

Da vi kom hit i går ettermiddag dro vi så å si med en gang til Ocean Drive, og det var en opplevelse. Det er så kult her og menneskene er bare enda kulere haha! Det virker som alt er så chill her borte og at folk ikke bryr seg overhode om hva andre tenker og mener om dem. Akkurat som jeg liker det! Her er greia likevel å se og bli sett altså. Fine biler, fine folk, og ikke minst gærne folk haha. Jeg vlogger her borte så da kommer dere til å se det. Gled dere til vloggene fremover folkens. Abonner på kanalen min HER, for å ikke gå glipp av noe!

Jeg er forresten helt forelsket i denne utsikten, om du ikke allerede har merket det fra Snapchat (isabelleeriksen) hehe.. Hvor fint er det ikke da?

Beklageligvis skulle vi bare være her i en natt, men det er bedre enn ingenting! Nå skal jeg stå opp, kle på meg og møte de andre. Nå står frokost og en fin dag på Miami Beach på agendaen. Ha en nydelig dag, uansett hvor i verden du befinner deg. Jeg er nyskjerrig, hvor i verden befinner du deg akkurat nå? De fleste har jo ferie nå. Er du i Norge, eller har du reist utenlands? Legg igjen en kommentar ♡ Love you all!

23 kommentarer

Siste innlegg