Nå reiser vi til en annen by i USA..

 Processed with VSCO with b1 preset

LIGNENDE HATT – HER.

Hallo alle mine fine♡

Som jeg skrev på bloggen tidligere i dag så reiser vi til en annen by her i USA i dag, one jeg har gledet meg ekstremt mye til. Jeg har aldri vært i denne byen før og jeg har lenge hørt om og hatt lyst til å reise hit. Vi skal kun være bort i en natt, så vi er tilbake i huset vi leier i morgen kveld! Som dere vet bor vi i Orlando, Florida og i dag skal vi kjøre bil noen timer – Vi reiser til MIAMI! 

 Processed with VSCO with b1 preset

LIGNENDE HATT – HER.

Jeg er utrolig spent og tror dette kommer til å bli kjempe kult. Jeg har høye forventninger til denne byen! Vi skal kjøre herfra nå om noen minutter og er da fremme i Miami om ca. fire timer. Åååh, dette kommer til å bli kjedelig, haha. Jeg hater jo lange bilturer. Forhåpentligvis kommer det til å være en del å se på på veien så det ikke blir så kjedelig.

Vi har booket hotellrom i Miami og jeg skal få ha et rom helt alene da det ikke var plass til fem stykker på et rom, jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt glad for det. Jeg trenger litt alenetid selvom eg elsker å være blant folk og ikke minst familien min! Har du vært i Miami før? Om du har så må du gjerne legge igjen en kommentar til meg om hvordan det er der og hva man burde få med seg mens man er der. 

Ukens spørsmål kommer på bloggen i morgen, så det er bare å stille meg spørsmål i kommentarfeltet. Eller sende meg en melding på Instagram og Snapchat. På Snapchat heter jeg ”Isabelleeriksen”. Jeg håper alle sammen får en fin dag videre, uansett hva du velger å finne på. Vi blogges fra Miami, love you all♡

 Processed with VSCO with b1 preset

LIGNENDE HATT – HER.

10 kommentarer
    1. Altsa, at folk kommenterer at Isabelle ser tjukk ut på bildene… skjerp dere! Isabelle er IKKE tjukk! Hun er helt perfekt, akkurat som alle andre.

    2. Har vert i Miami før😍 anbefaler å reise ned til miami beach, det er super fint og det er sykt store palmetrær der💕 anbefaler også å gå nede der me stranda, seter sykt mange fine hus å det er masse å se😍 kos deg😍😍

    3. Var i Miami i går! Utrolig varmt, utrolig fint og et minne for livet. Du bør glede deg❤️Mye å se på💋

    4. Hvor lenge skal du være i USA?❤️Og hva heter akkurat den plassen du er på?, jeg har ikke vert i Miami men skal der om noen dager på en daytrip når vi er i USA, vi skal egentlig vere i Orlando, i kissime, eller noe sånt❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg