Bildene som aldri kom på bloggen – Florida edition del 1

Hallo alle mine fine ♡

Da tenkte jeg det var på tide å legge ut litt mindre fine bilder av meg selv, og denne gangen fra Florida. Når jeg tar bilder til bloggen og sosiale medier blir det flere stygge bilder enn fine bilder og de havner som regel aldri på bloggen, om ikke jeg føler for å le og drit ut meg selv litt. Haha! Ingenting er perfekt, og bak et fint bilde er det hundre stygge og mislykka.

Stygge og mislykka bilder av meg selv

Herregud, trenger jeg egentlig si noe om hvorfor dette bilde aldri havnet på bloggen?

Verdens beste kvalitet<333

Tror det skjedde noe veldig spennende oppe i himmelen..

Nydelig, tror ikke jeg var helt forberedt på dette bilde!

Gjennomsiktig topp, og verdens fineste posering..

Haha, uff dette Vilde ble ikke bra på noen måter..

Ikke nok med at jeg ikke ser ut her og holder på å le meg i hjel, men inni bilen sitter pappa om dere ser!

Utpust, ikke akkurat den beste poseringen for kroppen min og veldig klar for bilder så klart.. Not! Haha

Her var det faktisk ikke jeg som var det største problemet, men vinkelen bilde ble tatt i!

Ja.. Ingen kommentar! Bare flaut.

Altså, det er greit nok at man skal stå rett i ryggen og alt det der, men et sted går grensa og dette er langt over! Haha..

Babe!

Meg som prøver å få fotografen til å stå på andre siden :)) hehe..

Tror jeg prøvde å gjøre håret mitt vått her, trodde nemlig det skulle se litt kult ut! Der tok jeg feil.

___________________________________________________

Uff, nå er jeg ganske flau faktisk. Det er ikke bare bare å legge ut bilder av seg selv man ikke liker og ikke syntes er fine – rett og slett stygge og mislykka bilder. Det er godt jeg har selvironi og kan le litt av meg selv noen ganger. Ingen er jo perfekte;)

Det kommer forresten flere innlegg med stygge bilder av meg selv herfra så det er bare å følge med! Ha en nydelig dag videre babes, det skal jeg. Nå begynte det faktisk akkurat å tordne å lyne her i Florida, så nå skal vi ta oss en tur på shopping. Vi blogges babes, love you all ♡

44 kommentarer
    1. Du er mye finere uten sminke . Vist du vill ha sminke bruk litt solpudder . Du er naturlig pen isabell❤️

    2. Hei isabelle💙stor fan!!💙❤️❤️Elsker deg og yt kanalen din❤️Lurte på om du kunne ha en vid der du reagerer på cortoon-box videor? Det hadde vert så gøy! Pls svar🙏🏼🙏🏼💙

    3. Visste du at sånne squishys er kreftfremkallende. Så snap storyen din og at du hold på me en. Ville bare si ifra, love you❤️❤️

    4. Hei Isabelle❤️ Jeg elsker alle videoene du har lagt ut å personerligheten din✨❤️❤️ I LOVE YOU😍😍😘 Klem Hanna

    5. Du vet at squshies er giftige, bare søk på nettet. Det første som kommer opp er at det er giftig og kreftfremkallende

    6. Isabelle har du og Martine Lunde fortsatt YouTube kanalen sammen? Sorry for at jeg spør men jeg lurte bare på det❤️

    7. Jeg synes det er skikkelig kult at du legger ut dette og veldig modig! Det er ikke alle som gjør det💕ingen her i verden er perfekte og vi gjør alt for å se så bra ut som mulig. Jeg ihvertfall tar sikkert flere hundre bilder før jeg finner ett bilde jeg synes ser bra ut og selvfølgelig poster det bildet hvor jeg ser best ut!!🙃 Jeg synes dette var skikkelig kult av deg og vi alle kan lære av deg og gjøre det samme, det tar bare litt mot❤️ Uansett du ser fantastisk ut på alle bilder og ikke bry deg om hat💓 Du er super pen og virker veldig snill og du er et stort forbilde for oss alle💕💕💘💓💓😘

    8. Rompa di ser litt stor ut på bilde nr 12😹😹❤️❤️❤️ (Det bilde hvor du sto i bassenget)❤️😹 love uu

    9. Føler du konkurranse om å ha fler abonnenter en Martine? Siden begge har lagd ny yt kanal og samtidig?

    10. Herregud. La Isabelle poste bilder av seg selv! Tynn eller tykk, sminke eller ikke, ho e heilt perfekt!! Vess dåkk ikkje lika dt ho posta, så loffer e dåkk her egt?

    11. Til deg som skriver at Isabelle er feit! Hun er IKKE FEIT, hun er kjempe fin😍 og uansett om hun hadde vært feit, er det ditt problem? Det er hennes kropp og hennes liv ikke ditt! Bare fordi man er en blogger betyr det ikke at man ikke har følelser og at man absolutt må være «tynn»! Super glad i drg Isabelle❤️❤️

    12. Assa folkens, dere har vel sett noen pupper før eller hva? Hva er så «wææ» med å se Isabelle sine pupper når man nesten ikke ser den engang haha.

    13. Du er sykt modig som viser at du ikkje er perfekt. Du er eit flott forbilde for unge jenter. Elsker at du ikkje er redd for at du legger ut sånne bilder som det og haters er berre misunlige så fuck haters!!og du er perfekt sånn du er♥️

    14. Om du ser tykk ut, tynn eller hva, det har ikke noe å si! Du er perfekt som du er og utrolig vakker Isabelle❤️

    15. Det er ikke rart at det blir skapt korps press når noen bare legger ut bildet av seg selv og folk skriver at dem ser tykk ut >:(

    16. Det er ikke rart at det blir skapt korps press når noen bare legger ut bildet av seg selv og folk skriver at dem ser tykk ut >:(

    17. Det er ikke rart at det blir skapt korps press når noen bare legger ut bildet av seg selv og folk skriver at dem ser tykk ut >:(

    18. Sorry at jeg spør, men har det virkelig skjedd noe mellom deg og Martine!?, dere er jo aldri sammen lenger. Før pleide jeg å se på videoer av dere begge, men nå har dere plutselig lagd dere to egne YouTube kanaler??!… man må jo lure, jeg vet at du kommer til å bli irritert fordi Martine er opptatt for tiden og fordi alle spør om det men svar 100% Ærlig!…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg