Noe av det sykeste jeg har vært med på – Universal Studios

God morgen alle mine fine ♡

Her i Florida har klokken akkurat bikket 1000 på morgenen, mens hjemme i Norge er vel klokken over 1600. I natt har jeg sovet så utrolig godt, for i går var en veldig lang og slitsom dag. Men en veldig bra dag samtidig. Vi var på Unoversal Studios, noe jeg har gledet meg utrolig lenge til. Jeg har hørt ekstremt mye bra om det stedet så forventningene mine var skyhøye, men vet du hva – stedet levde faktisk opp til mine skyhøye forventinger. Dette er virkelig noe av det sykeste jeg har vært med på og alt der var bare så stort og flott. Det er helt sykt hvordan noen av tingene er laget og jeg var helt sjokkert!

UNIVERSAL STUDIOS – BILDEDRYSS

Dette må bare oppleves. Om du har muligheten så anbefaler jeg på det sterkeste å ta turen hit! Beregn masse venting, masse mennesker, mye gåing og kaos haha. På noen attraksjoner var det flere timer med kø, så mesteparten av tiden i parken bruker man på å stå i kø. Men det er faktisk verdt det! Tenk at jeg som hater kø og er så utålmodig som jeg er sier det, haha.

Nå skal jeg går meg noe frokost før jeg skal legge meg ved bassenget her vi bor. I dag skal vi nemlig ta det helt med ro. Vi blogges babes, ta vare på hverandre! Love you all ♡

34 kommentarer
    1. Ææ Jeg var på Universal Studios i Orlando for noen uker siden, anbefales på det høyeste! Skulle ønske jeg enda var der så jeg kunne ha møtt deggg❤️vi var der to dager men første dagen var det mye kø, så den andre dagen kjøpte vi Express, som du helt sikkert vet hva er. Fine bilder!

    2. Ååeww! Slutt å klage på Isabelle å la hun legge ut det hun vil, Ok om kanskje puppene hennes syntes litt, men hva så alle jenter her i verden har pupper! Det er ikke noe farlig! Så skjerp dere å tenk dere over før dere skriver noe!❤️

    3. Hvis du laster ned Disney appen og registrer deg der så kan du «booke» tider får max 3 ting (tror jeg) og da får du velge når du skal dra på de ulike tingene innen for et vist klokkeslett😻 da slipper du å stå så lenge i kø

    4. Ååååå Isabelle du er bare såååå heldig! Jeg har så syyyyyky lyst til å møte deg men bor lizm 18 TIMER unna der du bor siden jeg bor i bindalen:(

    5. Jeg var i Orlando på fredag😍😩vi hadde sånn 14 dagers billett💓 vi reiste hjem på lørdag å jeg hadde håpet såå mye på å treffe deg i Orlando👎🏼 Vi bodde åsså i Kissimmee så jeg håpet vi skulle møtes der og😂 fint innlegg å fine bilder, klem<3

    6. Vi var i universal studios på fredag😍 vi hadde sånn 14 dagers billett💓 jeg hadde så håpet på å møte deg men dere kom på fredag å vi reiste på lørdagen👎🏼 Vi bodde åsså i Kissimmee så jeg håpet såå på at vi bodde nerme deg😂❤️Kos deg videre, klem<3

    7. Jeg er en syyyyyyykt stor fan av deg!!!❤️❤️❤️ Kan du plisss adde meg på Snapchat?!❤️❤️❤️ PS: Hvis du ikke har fått med deg er jeg din største fan!!!!!❤️❤️❤️❤️

    8. Jeg heter Nina og er din største fan jeg skrev en til kommentar som er rett over denne!! PS: på Snapchat heter jeg: nina.raf

    9. Filmer du med tlf under vann, i bassenget? Er i Kypros, og har iPhone X, lurer på om du har prøvd? Syns det virker litt skummelt😅

    10. Heii jeg har addet Degå å snap men du har ikke blitt vennen min, Plis bli det har drømt om å bli venn med deg på snap heter det jeg heter på denne kommentaren. Jeg elsker deg håper du blir vennen min❤️❤️💜

    11. På duckface bildet ser det ut som herpes på overleppa 😮 siden den ser så klumpette/hoven ut. Lagt på deg btw? Det er mye finere!!

    12. Kan ikke alle bare slutte og pirke på sånne småting?! Liksom som at på det bildet der så var leppa de skeiv, eller at oii! På det bildet der viste du puppa. Det er liksom.. vi går ikke i 3. Klasse og har akkurat begynt og dusje i gymmen og syntes alt er spennende og se på. Skjønner at folk legger merke til sånt. Men trenger man og si det??! Utsiden har faktisk ikke en dritt og si om hvordan folk r. Det er så altfor mange som bryr seg om utseende! Hvis bare flere folk hadde for eks. Sett meningen med bildene eller bar ikke brydd seg om hvordan folk ser ut. Så hadde det hvert så mye mindre kroppspress og at barn i tiårsalderen skal føle seg uvel i en fellesdusjen! Det er jo ikke bloggerne eller instagrammerne som legger ut bilder av kroppen sin som lager kroppspress (som regel) det er jo som oftest kommentarene. At oii du kan ikke se sånn ut! Eller oii der viste du det stygge merke igjen. Eller oii du ser gravid ut. Spesielt den siste kommentaren er den som skaper kroppspress. Fordi da tenker folk fordi at de har litt mage at de ser gravide ut. Og vil da for eks. Ikke dra på stranda.

    13. Du har ikke svart på dette det ser ikke jeg ivartfall!💜Hvor gamme er faren din?Svar sånn at vi kan se dt!Faren din ser veldgi ung ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg