Det er masse falske rykter om meg.. Jeg blir lei meg!

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg på spisebordet i leiligheten vi leier her i Florida å skriver. Hele huset har lagt seg, men jeg har valgt å sitte litt lenger oppe for å få blogget litt. Tidsforskjellen her er sinnsykt irriterende så jeg føler jeg må gjøre absolutt alt kvelden før. Vi er jo seks timer tilbake i tid så halve dagen i Norge er over når vi våkner her borte. Dette innlegget er derfor forhåndspublisert, så akkurat nå befinner jeg meg helt sikkert på Universal studios – for det er nemlig planen imorgen! Jeg gleder meg forresten utrolig masse til det.

Ukens høydepunkt:
Helt klart denne reisen jeg er på nå. Jeg elsker å reise! Vi kom hit for 3 dager siden og skal være her i hele 2 uker. Jeg har også vært i Mandal en tur, denne uken (eller forrige uke) – noe som var ekstremt morsomt og ikke minst fint. Sør-landet var virkelig bedre enn jeg forventet! Det er ingen tvil om at jeg skal tilbake dit. 

Ukens nedtur:
Hmm, denne uken tror jeg faktisk ikke jeg har hatt så veldig mange nedturer. Jeg har faktisk hatt noen kjipe dager i det siste, men det har liksom ikke skjedd stort negativt den siste uken. Noen ganger tar bare tankene overhånd og jeg begynner å tenke veldig mye og da mener jeg negative stygge tanker. Jeg drar liksom meg selv veldig ned noen ganger og da mener jeg veldig langt ned. Jeg kan sitte inne en hel dag for meg selv og bare hate livet liksom. Jeg kan sitte for meg selv å bare gråte. 

Ukens irritasjon:
Folk som lager falske rykter og syntes det er morsomt å sitte å lyve om andre mennesker. Det er så irriterende å få melding på melding og spørsmål om ting som ikke stemmer i det hele tatt! Jeg blir faktisk lei meg og syntes det er veldig trist. Det er ikke bare bare å få meldinger om rykter om seg selv hele tiden! Skikkelig irriterende er det og faktisk skikkelig trist. 

Ukens tanke:
Amerika og USA spesielt har alltid vært et sted jeg ser veldig opp til. Jeg føler alt er så utrolig mye større og bedre her borte i statene. Nå er det faktisk tredje gangen på et år(?) jeg er her, og jeg trives like mye hver eneste gang. Jeg skjønner bare ikke hvordan det kan være så stor forskjell fra land til land. Her finnes det ting som helt sikkert aldri kommer til å komme til Norge. Her vi bor i Florida nå for eksempel er det egentlig veldig lite (til USA å være), men likevel er denne byen stor, bra og veldig kul i forhold til Norge. Misforstå meg rett – jeg elsker Norge, men ting er bare så veldig lite der! 

Ukens antrekk:

BIKINI TOPP – HER.

BIKINI TRUSE – HER. (Forskellige farger)

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

Processed with VSCO with c1 preset

MASSE FINE JUMPSUITS – HER

RØD BADEDRAKT – HER.

LIGNEDE HVIT KJOLE – HER.

Ukens mest leste innlegg:

Ny YouTube kanal, hva skjer egentlig?

Nå reiser jeg utenlands igjen!! – Med disse..

Ukens spørsmål// UVENN MED MARTINE. MIN BH STØRRELSE. MOBBING. KYSSING. PARADISE HOTEL ++

Dyreparken – Bildedryss.

11 kommentarer
    1. Du er så fin eg elsker YouTube kanalen din alle sammen gå og skjekk ut Isabelle Eriksen sin kanal ❤️

    2. Heii fine Isabelle! Jeg bare…blir helt oppgitt!!!!!😧🤯🤯🤯(IKKE AV DEG SEFF❤️) men av at folk IKKE forstår at når du har sakt at du og Martine L ikke krangler så greier de søren meg ikke å forså d??!! hæææ!? D går jo seff bra å spørre om d 1/2 ganger, men å spørre om d hele tiden…???? Hvorfor forstår ikke folk at hun ikke krangler m Martine??? Og jeg blir så trist av at folk sprer rykter om at du har sakt stygge ting og lzm ja???De som gjør d må slren meg finne seg en ANNNEN hobby??!!!! men ja du fortjener hvertfal ikke at folk skal spre rykter og sånt! Du er en fantastisk pers og d vil du alltid være!❤️❤️❤️

    3. Blir så frustrert av å se hva dere bloggere må gjennomgå av rykter.. hva tjener mennesker av å være stygg mot hverandre? Kan ikke ha det godt med seg selv. Stå på! Du er flink til det du gjør

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg