Dette liker jeg at gutter gjør mot meg

Hallo alle mine fine♡

Her om dagen skrev jeg et innlegg om hvordan man får en gutt til å like deg og hva jeg tror gutta liker når det kommer til oss jenter. Derfor tenkte jeg at det var på tide med et innlegg til gutta om hvordan man får en jente til å like deg. Eller så klart et innlegg til en jente om hvordan man får en annen jente til å like deg om du foretrekker det! Dette er mine meninger og hva jeg tror de fleste jenter setter pris på, alle er så klart forskjellig.

🌸SLIK FÅR DU EN JENTE TIL Å LIKE DEG🌸

 

– Kjære gutta, følg med nå:

Ikke bare snakk om deg selv – Selvgode gutter er det vel ingen som syntes er så veldig sjarmerende. Ikke bare snakk om deg selv, prøv heller å snakk om andre ting og bli kjent med jenta.

Vis at du er interessert – Ta kontakt og vis at du er interessert, ikke bare vent på at du skal få meldinger. Er du interessert så vis det. 

Ikke skryt av deg selv – Hvert fall ikke hvor mange du har ligget med. Ikke skryt og fortell om hvor bra du er og alt du har oppnådd, vær heller litt ydmyk. Det er mye bedre!

Ikke prøv å gjøre andre sjalu – Det verste man kan gjøre er å flørte med andre og prøve å gjøre jenta du liker sjalu. 

Ikke gi oppmerksomhet til mange andre om du liker denne jenta eller gutten – Om du liker en jente så gi henne all din tid og oppmerksomhet. Så klart ikke hele tiden, det finnes en grense. 

Inviter på date – Ta initiativ og inviter hun du liker på date, det er alltid koselig og vi jenter setter stor pris på at du spør om vi blir med ut å spise eller vil være med på kino.

Spør om hvordan h*n har det – Vis at du faktisk bryr deg og spør jenta om hvordan hun har det og for eksempel hva hun har gjort i dag. Jeg vet hvert fall at jeg syntes det er veldig bra om gutten spør om sånne småting og viser at man bryr seg!

Ikke vær flau over h*n og inkluder h*n i gjengen og familien – Det er så mange gutter som ikke inkuderer jenter og kjærester i guttegjenger og i familien. Det er ikke bra, da tror o vi jenter at du er flau over oss og ikke har lyst til å vise vennene dine at du er med oss. 

Overrask henne med småting – Små koselige ting er ofte viktigere og bedre enn man tror. Man setter virkelig pris på de små tingene.

Vær ærlig om fortiden din – Ikke lyv om ting du har gjort før, ærlighet varer lengst! Man finner som regel ut av det til slutt uansett. 

🌸🌸🌸

Enig?

7 kommentarer
    1. Hva syns du om det Martine skrev på bloggen sin om deg? Hun bekreftet jo at dere ikke er venner lengre, men at dere ikke er uvenner. Trist å høre :-/ Dere var jo bestevenner, så vi lesere blir jo nysgjerrig på hva som har skjedd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg