Jeg tok bilde med løver og matet sjiraffer – BUSCH GARDENS

Hallo alle sammen ♡

Hvordan har dere det i dag? Denne tidsforskjellen dreper meg nesten, haha.. Her i Florida er klokken bare 00 på kvelden når jeg skriver dette og jeg er helt ødelagt. Det kan ha noe med at vi har gjort noe hele dagen i dag, men hjemme i Norge pleier jeg å være lys våken på denne tiden.

I dag har vi vært en tur i Tampa, som er en time med bil herfra. Vi var innom en park som kalles Busch Gardens som er en dyrepark, karuseller og egentlig bare veldig mye forskjellig. Jeg var jo akkurat i dyreparken i Kristiansand, men dette kan virkelig ikke sammenlignes. Alt er liksom så mye større og bedre her i USA! I dag har jeg tatt bilder med løver, matet sjiraffer, sett på show, og mye mye mer. En innholdsrik dag for å si det på en annen måte.

BUSCH GARDEN BILDEDRYSS

Klapperslange.. En av verdens farligste slanger!

Hvem kjenner igjen denne fisken fra Nemo? Haha Dory. Altså jeg syntes den filmen er så fin, jeg kan sitte å se den fortsatt liksom..

Vi var på safari, så vi kjørte med bil gjennom et lite område hvor det var masse fine dyr. Det var akkurat som å være en liten tur innom Afrika, varmen var helt sikkert også lik som i Afrika. Jeg tuller ikke når jeg sier at det sikkert var over 50 grader på det varmeste. Det føltes hvert fall! Jeg rant bokstavelig talt bort, men det var verdt det da vi fikk mate sjiraffer og se masse andre dyr jeg helt sikkert aldri kommer til å se igjen!

Det er ikke rart jeg sliten nå for å si det sånn, det har vært en veldig lang dag. Men en veldig bra dag! Jeg føler jeg som et lite barn igjen når jeg gjør sånne ting som det her og faktisk digger deg. Nå skal jeg hoppe i seng og få en god natts søvn, imorgen er en ny dag her i Florida som skal nytes. Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges. Love you all ♡

32 kommentarer
    1. Off stakkars dyr, i den varmen så det ikke ut til å være så godt! Det der man på hvordan stilling de er i:(( Uansett, kos deg masse videre:)❤️❤️

    2. Heiii! Jeg ville bare si at de løvene som man kan gå og klappe på er blitt dopa ned MANGE ganger💔 Jeg syntes det er veldig dyreplageri jeg da.. Men ikke noe hate på deg da!❤️ Elsker bloggen din❤️Du er kjempe pen og virker veldig snill❤️ Stå på Isabelle! (Er en fast følger)

    3. Er det ikke litt sårende at du og Martine forklarer dere på ulike måter? Henne vet ikke om hun dere skal fortsette med kanalen men du mener dere skal eller at du skal?

    4. Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at du skriver feil. For det første så står det ikke Doris, det står Dory. Og for det andre så kan giraff skrives på to måter: giraff eller sjiraff. Så lær dere grammatikken sier jeg da..

    5. Det ser ut som sjiraffen spiser hode til han fyren i bakrunden på det ene bildet❤️😹😹😹🦒🦒🦒

    6. Hvor er de ringene du har på deg ifra? Og hvor er den kule luen du har på deg på snap fra? Og samme med de smykkene😍😍

    7. Hei, jeg må bare si noe uten deg hade jeg slit veldig med livet men du har forandra livet mitt og når jeg var på byn leste jeg dine innlegg og ble mye bedre❤️❤️ og et spørsmål du vet han fyren du var på daet med og da Martine spionerte ble det noe mere da????

    8. Åååååå! Du e så flink å blogge/vlogge du e pen morsom kul har ingen beskrivelse!!
      Har sykt lyst å møte på både deg og Martine for å ta bilde ahha😂 men æ skikkelig uflaks så d kommer nokk aldri til å skje😢 men håpe d😍 men korsn by bor du nært/i?

    9. Jeg har vært i den dyreparken jeg var der for to år siden å da var d en dame på den bussen/bilen hun som tar bilder av når dere mater dyrene sjiraffene og sånn hun besvimte for hun ble dehydrert hun hadde ikkje drukket nok vann💓Elsker deg btw❤️💓😩

    10. Broren din er sååå syyykt kjekkkkkkk….kan jeg få nummeret hans..(smelt*) hvor gammel er han?

    11. Jeg vil si du er en dyktig blogger og jeg skjønner det er gøy å blogge når du får mye motivasjon❤️❤️Elsker deg❤️❤️

    12. Neiiiio koffer kunne du ikke dratt dit om to uker?!?!?! Haha da ska i til UNIVERSAL STUDIOS i tre daga! Love you😂❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg