Første dagen i Florida – De gikk rundt med øks..

Local time: 22:33

Heihei fra USA alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i Norge? Første dagen her borte i statene har vært over all forventning selvom vi egentlig ikke har gjort noe som helst. Jeg bare føler på meg at dette kommer til å bli en kjempe fin tur. I dag har så å si alle vært utrolig slitne og jetlagged etter den lange reisen. Klokken for oss er jo egentlig seks timer mer, noe som blir veldig slitsomt!

Forhåpentligvis blir det bedre i morgen. Derfor tok vi det veldig rolig i dag og ble litt bedre kjent her borte. Vi bor i Kissimmee som ligger i Orlando, Florida – her er det sinnsykt fint! Leiligheten vi leier er heller ingenting å klage over, så dette blir en fin ferie! Vi har masse planer og allerede i morgen reiser vi en time i bil for å utforske.

BIKINI TOPP – HER.

BIKINI TRUSE – HER. (Forskellige farger)

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

BIKINI TOPP – HER.

BIKINI TRUSE – HER. (Forskellige farger)

BIKINI TOPP – HER.

BIKINI TRUSE – HER. (Forskellige farger)

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.
 

👻Today through Snapchat:

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen

Florida er jo kjent for å være kjempe varmt og klamt, det kan for eksempel plutselig begynne å pøse ned før sola titter frem igjen ti minutter senere. Det skjedde nemlig i dag og det er meldt regn hver eneste dag her nede! Håper det bare er slik som i dag og at det ikke er regn som varer en hel dag. Da blir det nok ikke like morsomt på ferie!

Jeg våknet klokken 06:00 i dag tidlig (12:00 i norsk tid) og har vært våken siden da. Så mye søvn har jeg ikke fått! Da resten av huset våknet bestemte vi oss for å legge oss ved bassenget som er her vi bor, der ble vi liggende noen timer og tok senere turen inn til «Old Town» her i Kissimmee.

Kissimmee old town var skikkelig koselig og morsom, det var masse karuseller, det var spøkelseshus og masse moro. Jeg føler alt er så veldig mye større og bedre her enn i Norge – disse folka som sto i kostyme og øks utenfor spøkelses huset for å skremme folk hadde man for eksempel aldri sett i Norge.

De har en veldig kul jobb da. Vi skal faktisk inn hit en gang til i løpet av disse ukene og da skal vi gå inn i spøkelseshuset, det gleder jeg meg til da. Sånne ting syntes jo jeg er veldig morsomt, haha..

Nå skal jeg straks gjøre meg klar for sengen, mens i Norge står dere snart opp. Jeg er helt utslitt og øynene mine faller snart igjen! Ha en nydelig dag, vi blogges mer senere. Love you all ♡

22 kommentarer

Siste innlegg