Dyreparken – Bildedryss

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det? Jeg har det helt supert. I dag har virkelig vært en bra dag. Som sagt tidligere på bloggen så skulle jeg i dyreparken i Kristiansand i dag! Jeg hadde faktisk gledet meg skikkelig lenge, for jeg hadde ikke vært der siden jeg var kjempe liten og husket derfor ingenting derfra.

Akkurat nå er vi på vei hjem igjen til Oslo, Gud så sliten jeg er. Øynene mine holder på å falle igjen her jeg sitter bak i bilen å skriver til dere! Uansett, jeg tok jo så klart masse bilder i dyreparken i dag – og det må jeg jo vise dere.

DYREPARKEN I KRISTIANSAND:

Ser du ulven? Disse var skikkelig vanskelig å se. De hadde så utrolig mye plass så de kunne gjemme seg om dem ville. Heldigvis kom den ene frem så vi fikk sett.

Jeg tror denne sauen er gravid!! Koselig ♡

Løvene hadde også et kjempe stort område som dem kunne gå på, derfor var det veldig vanskelig å se dem. De lå nemlig gjemt i gresset så vi så veldig lite av dem, det var kjedelig. Men så klart veldig bra at dem har så stor plass å bevege seg på!

Dette var derfor den eneste løven jeg fikk tatt bilde med i dag.

Ikke for meg heller, haha. Spiser jeg er nøtt dør jeg jo! Elsker allergi.. #not

Ser du det hvite greiene som henger over buskene her inne? Det er faktisk gammelt slange skinn som slanger har blitt kvitt.

Haha, se denne apen bare ligger å chiller. Jeg lo høyt da jeg så den!!

Vi var også inne i en «apeskog» der små aper gikk rundt helt fritt. De kunne derfor sette seg på oss om dem hadde lyst til det! Jeg fikk faktisk beskjed om å ta solbrillene mine vekk fra hode for apene kunne stjele dem.

Har du vært i dyreparken før?

En veldig fin dag med andre ord. Jeg trodde faktisk det skulle være litt fler dyr der, eller hvert fall være mulig å ta bilder med forskjellige dyr og kanskje holde litt dyr. Men jeg skal ikke klage, haha! Jeg er uansett glad for at dyrene har det ganske bra, selvom ingen dyr hører hjemme i «fangenskap». Jeg følte dette ikke var noe «fangenskap» egentlig, dyrene gikk fritt rundt på sitt område og blir behandlet bra! Men så klart, fortsatt ikke bra med dyr i fangenskap…

Nå er vi på vei hjem og jeg er helt utslitt. Jeg har faktisk vlogget litt i dag også så det er bare å glede seg til den kommer ut! Nå skal jeg slappe litt av, vi er nok ikke hjemme i Oslo før i kveld en gang. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere. Love you all ♡

31 kommentarer

Siste innlegg